A házunktól is jó messze van a táncház, itt a külvárosban. Nem akartam a szüleimet hívni, akkor biztos nem tudok eljutni abba a buliba. Megkerestem a telefonomban a srác számát, aki elhívott.
Felhívom.
Beszélek vele, pár percet, elmagyarázza, hogy hol a jó életben lesz az a házibuli. Remek. Jó messze lesz, pontosabban egy órára innen. Elmegyek taxival. Hogy eddig miért nem taxiztam? Mert akkor nem maradt volna elég pénzem, a bulira. A bankkártyáimat is elvette az apám, miszerint „Nem lesz szükséged rá, mert csak suliba jársz" Ja, persze... majd ingyen járok vagy mi? Jaj... sújtás.
De a legrosszabb, hogy nem ismerek senkit, nincs közlekedő eszközöm és egymagam vagyok. Az öltözőből kijövet megállítom Redet.
- Bocsi, nincs kedved összeismerkedni? – kérdezem halvány mosollyal.
- Fú, az király lenne! – nevet fel. – Mivel vagy?
- Gyalog... - suttogom, hogy meg ne hagyják a többiek.
- Elvigyelek? – kérdezi, mikor kiérünk a parkolóba.
- Megtennéd? Köszi. – hálás vagyok neki, hogy ilyen rendes.
- Persze. – bólint. – Tényleg hisz péntek van. Ma buli nap van!
- Te is szoktál? – lepődök meg. Nem nézem ki az ilyen „jó kislány balettesekből a bulizást" .
- Aha, a tesóm sokat jár. – vonja meg a vállát.
- Én is épp egy buliba tartok, ha gondolod, gyere velem. – szerencsém van, hogy nem egyedül kell mennem. Így is csak Redet fogom ismerni.
- Oké, induljunk – kuncog.
Beülünk a fekete BMW-be, ami elég kupis belülről. Látszik, hogy egy igazi csaj kocsi. Tele cigi csikkekkel, szétdobált ruhákkal a hátsó ülés. Bírom ezt a csajt.
- Bocs a rendetlenség miatt. – kapja le a pólóját és átveszi egy fehér topra, fekete bőrdzsekivel. Jó az ízlése. - Nem szeretek a többiek előtt öltözni.
- Miért? – ráncolom a szemöldököm nem értve az ellenvetését.
- Mert mindig fikáznak. – mondja, és rámutat a hátára. – Ez miatt!
Egy atom király tetkó díszeleg a tarkójától felelé. Igen, most már biztos vagyok benne, Red a barátom lett.
- Nekem nagyon tetszik. – fogom meg a puha bőrt.
- Hát nekik nem. – forgatja a szemét. – Bunkó pénzes picsa az összes! – gyújt rá és lehúzza az ablakot.
- Nem tudtam, hogy a táncosok cigiznek. – nevetek egyet. – Bocs, amúgy én is szívom.
- A nagyanyám egy világhírű táncos, és azt akarja, hogy én is ilyen sikeres legyek – meséli, közben én a kesztyűtartó tartalmát kutatom. – Engem viszont nem nagyon izgat a tánc, inkább az éneklés vagy a basszus gitár.
- Értem. – mondom, ő meg átadja nekem a cigit, és beleszívok. Köhögök egy kicsit, mert már rég nem szívtam. A szüleim nem engedik a tánc miatt sem, de most azért is fogok. – Nálam is hasonló a helyzet.
- Miért? Nálad is erőltetik? – röhög gúnyosan.
- Igen, most költöztünk Kaliforniába és anyám egyből beíratott, mondván, muszáj folytatnom a táncot, különben eltilt a gördeszkától. – ideges lettem kicsit.
- Ja, az szar – néz rám. – Akkor mi nagyon hasonlítunk.
Csak mosolygok egyet, utalva az igen szócskára.
- Vigyünk piát? – kérdezi Red. – Van belépő?
- Nem tudom. Vigyünk. – fogalmam sincs, csak annyit tudok, hol van.
- Oké. – parkol le.
Bemegyünk a legközelebbi boltba.
- Neked kiadják? – kérdezem felhúzva a szemöldököm a döbbenettől.
- Ilyen személyivel igen. – mutat rá, hamis.
- Ja, vágom – bólogatok.
Red egy igazi rosszlány. Tudok tőle tanulni. Eddig azt hittem én leszek, a kivétel a tánccsapatba kiderül, hogy ketten vagyunk. Megvettük az italokat, visszaegyensúlyoztunk velük Red kocsijához és tovább mentünk.
******
Már az utca elejéről hallottuk a nagy zenebonát. Nem mondom, hogy nagy az utca, mert kb. három-négy ház állt ott. Egy nagyon gazdag negyedbe érkeztünk. Olyan, mint ahol én lakok, csak ez pont a másik irányba.
- Szívem nem kérsz valami rendes ruhát? – néz rá az egyenruhámra Red. Rám erőltette az igazgató, mert az a szemét Brianna szólt neki.
- De, kösz. – leesett a kő a szívemről, hogy nem kell hülyét csinálnom magamból mindenki előtt.
Hátra hajol és kotorászni kezd a ruhahalmokban.
- Ez jó lesz! – húz elő egy fekete egybe ruhát, amibe eléggé látszik a dekoltázs. (alulról-felülről)
Felhúzom és a kocsi üvegébe megnézem magam.
- Nem lehetne más? – utalok, hogy nem tetszik.
- Nem! Ennél szexibbet úgysem találunk. – mondja és megtol a bejárat felé.
- De, Red. – próbálok mégis kiszabadulni, de nem engedi.
Ebben a ruhában még a postás bácsi is meg akarna erőszakolni.
- Gyere már! – ránt meg Red, mert a gondolataimba merültem.
Utána iramodok, elég félénken. Belépek a zsúfolt terembe, tömény fű és cigi szag üti meg az orrom. (Itt aztán keményen tolják) Red mellett maradok, mert ő nem az én iskolámba tanul, így nem ismer nagyon senkit. (Igazából én se, már nem azért)
Körbe nézek, és elég sok srácnak rajtam van a tekintete, jobban mondva a melleimen. Nem igaz, hogy nem lehet eljönni egy buliba úgy, hogy ne mindenki a mellemet stírölje...Az a srác, aki a bulit szervezte oda jön hozzám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]
RomanceSay egy nagyon jó tanuló, intelligens lány... VOLT. Svájcban élt a szüleivel, de az ősei Amerikába kényszerítették. Elvesztette a barátait, mindenét. Say bosszút akart állni a szüleinek, mert tönkre tették az életét. Rossz lány lett. Egy flegma, bek...