§Cameron§
Amikor ott hagytam a parkba este Sayt az egyedül azért tettem, hogy meglássa, milyen volt nekem suliba mennem aznap, amikor elkötötte a kocsimat. Utána nem is beszélt velem egy csomó ideig. Mindig lekoptatott és ez elég rosszul esett nekem. Jack szerint nálam egyre jobban "nagy a szerelem" Say iránt. Persze én tiltakozom. Ez hülyeség. Sosem éreztem iránta semmit, max amikor szopott, mert az olyan jó volt, hogy az angyalok városában van hasonló fogadtatásuk szerintem a férfiaknak. Egyszerűen varázslatos keze és szája van. [El tudnám viselni egy pár száz éveig]
Nem tudom, hogy van ő ezzel, de nekem eddig ő a legjobb "dugópartnerem"
Sosem akar érzelgősködni és kötődni. Ez egy nagyon jó dolog, mivel a legtöbb csaj már az első szex után rám van tapadva és alig bírom magamról leráncigálni őket.
Say egy igazi főnyeremény, ezért nem szabad vele csúnyán bánnom. Meg kell neki adnom, amit szeretne. Nem szabad vele hülyén viselkednem, mert akkor biztos, hogy megint besértődne és addig nem tudnám megdugni...
Csak erre megy ki a játék igen. De férfiból vagyok emberek!
***
- Én kérek bocsánatot Say, hogy bunkó voltam - bújok oda hozzá. - Bejössz?
- Menjünk - bólint.
- Elmegyek fürödni, mert elég sokat edzettem és hát nincs valami jó illatom - kuncogok.
- Hát ebben teljes mértékben igazad van Cam - mosolyog. - Nem vagy valami üde illatú, de ez szexi - nyalja meg a száját Say.
- Komolyan? - röhögök. - Ooh akkor már tudom mire indulsz be Say.
- De azért menj el fürdeni - kacsint Say. - Úgy jobb lesz.
- Nem jössz el velem? - harapom be ajkam.
A zuhanyzó pont megfelelő hely egy jó kis dugásra . Jó most nekem ez a mániám tudom, de hát kinek nem, aki ilyen perverz, mint én.
- Minek? - nevet fel Say. - Azért, hogy útközben rám kend az izzadságod? Jó tudom miért akarod, de az megvár utána, oké?
-Na, jó - veszek ki a szekrényemből egy törcsit és elindultam a fürdőbe. - Akkor mindjárt jövök.
- Oké - fekszik le az ágyamra Say és elterülve néz rám. - Van öt perced - mutatja kis ujjaival az ötöt.
Huh, akkor tüsténkednem kell, mert tudom, hogy Say nem kamuzik. Tényleg képes lelépni,ha nem jövök időben.
§Say§
Tudtam mire megy ki a játék Cameronnál. Engem nem tud átverni. Én sem vagyok különb. Nem akarok mást, csak vele egy jó kis szexet és kész. Mi másért lennék vele?
Vicces és jófej, legalábbis most, de ez most nem lényeg. Kit érdekel, hogy valaki kedves legyen? Chh engem a fiúk csak a kielégítésért érdekelnek... [legalábbis ezt akartam beverni a fejembe. Hogy én nem érzek senki irányt soha semmit]
- Készen vagy már Cam? - nézek be a fürdőbe, mert kezdett idegesítő lenni, hogy ilyen lassú Cameron.
- Aha - vigyorodik el, ahogy beléptem a fürdőbe.
Épp törölte magát, nyugi van Cami nem kell olyan hevesen. :DD
Így még szexibb. Egyből nedvesedni kezdtem, felizgultam Cameronra.
- Tudod Cam szerintem irtó szexi vagy ebben a törcsiben - megyek oda hozzá és cirógatni kezdem a mellkasát körbe-körbe.
- Tényleg? - harapja be ajkát.
- Nagyon - kuncogok ugrok be az ágyába és várom, hogy Cameron meginduljon testem felé.
- Say tudod nekem ma nincs kedvem - röhög. - Csak szopattalak - jön oda hozzám és csókolni kezd.
- Ha már a szopatásnál tartunk Cam, akkor... - harapom be ajkam és lejjebb csusszanok, hogy a szám Cameron alsó részéhez illeszkedjen.
Puszilgatni kezdtem az oldalát.
- Ooh ooh ooh jókislány - simogatja a hajamat és ahogy bekapom a farkát egyre jobban tolni kezdni a fejem befelé.
Levegőhiány miatt ki kell vennem a számból, végignyálazom és újra beteszem Cameron drágaságát a számba. Elképesztő, a méretét pont nekem tervezték. Nagyon cuki.
Annyira imádom, hogy sima és nem olyan undi érdes. Vannak rajta kisebb érkitüremkedések, de ez így pont jó.
Elkezdem nyálas puszikkal meghinteni a farka fölötti részt és egyre csak fölhaladok a hasáig. Cameron leveszi rólam a pólót és arrébb tűri a bugyimat, mivel szoknya volt rajtam és azt nem kellett levetnem.
Felültem már álló farkára, és mozogni kezdtem csípőjén.
Kisebb nyögések hagyták el a számat, mivel tudtam, hogy Cameron nem szereti, ha hangos vagyok. Annyira élveztem ezt az estét most Cameronnal. Tisztára a fellegekben jártam, amikor forgatta bennem magát.
Már majdnem elélveztem, amikor Cameron nagyon gyorsítani kezdett, ami nekem egyáltalán nem tetszett. Ilyenkor a legrosszabb, ha gyors a pasi, mert nem tudom rendesen élvezni a varázst.
- Cameron - morgok halkan. - Neee...
- Micsoda? - kérdez vissza Cam.
- Túl gyors vagy - nyögök a fülébe. - Lassíts!
- Jaj, ne már Say... - kuncog. - Na, jó - mondja és lassítani kezd.
Na, végre. Már azt hittem sosem bírja abba hagyni a veszedelmes tempót.
Hirtelen kihúzza magát belőlem és lelövelli a kisCameronokat a hasamra. Nem szeretem, ha a testemhez ér ez a ragadós undorító spermium, de ez van. Most elnézem neki, de majd szólok, hogy ilyet többször ne.
Nagyon jó volt. Annyira összepasszolunk Cameronnal a szex terén, hogy az valami döbbenet.
- De most nem engedem, hogy éjszaka lelépj Say! - szorít magához Cam és lecsukja a szemét.
- Chh., na jó akkor itt maradok... - suttogom és belemarkolok a seggébe.
Jaj, hogy én mennyire szeretem a seggét, olyan jó, hogy muszáj mindig fogdosnom. Szex közben is vagy a seggét vagy a haját birizgálom. Úgy olyan vicces.
- Jaj Édes Say - csókolja meg a szájmat és mosolyog egyet.
Már megint "Édes"-nek hívott. Ez annyira édes, úgy látszik ezzel a szóval lehet meglágyítani kőszívemet.
- Szeretlek haver - kuncogok. - Ez olyan hülyén hangzik, nem?
- Igen - röhög. - De nem baj - kacsint.
YOU ARE READING
Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]
RomanceSay egy nagyon jó tanuló, intelligens lány... VOLT. Svájcban élt a szüleivel, de az ősei Amerikába kényszerítették. Elvesztette a barátait, mindenét. Say bosszút akart állni a szüleinek, mert tönkre tették az életét. Rossz lány lett. Egy flegma, bek...