+BÍRTAM+

6.8K 314 23
                                    


§Say§

Nem voltam valami huh, de jó formában a balett terén ma. Két óra nyújtás után neki láttam az igazi edzésnek, hát meg kell hagyni nagyon fájdalmas volt. A végén már vért izzadtam, csak hogy hamar végezzek és el tudjak menni abba a buliba, amibe Cameron hívott.

- Szia Leyre! – mondja anyám, amikor beront kopogás nélkül a szobámba.

- Szia – kapok a szívemhez a kezemmel, mert annyira megijedtem. – Mi a baj?

- Semmi csak meg akartam nézni a gyakorlásod, de várj csörög a telefonom, akkor mindegy – megy kis és bezárja maga mögött az ajtót.

Mi a fasz?! Ez fura volt. DE még szerencse, hogy nem maradt itt, mert nem bírtam volna ki.

A lábam úgy néz ki, mint egy félig lekopasztott csirkének. Az nem kifejezés, hogy undorító. A talpam tömve van vízhólyagokkal, fájdalmas bőrfeljövésekkel és hegekkel. Hát igen, ilyen a balett élet. SZAR...

Ennyit tudok hozzá fűzni.

Még több mint egy órát edzettem, de a végére már annyira fáradt lettem, hogy alig bírtam feltápászkodni a földről, ahova kiterültem, mint egy rozmár. (ezek a remek hasonlataim)

Az ágyamon lévő telefonért elkúsztam és a kezembe vettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az ágyamon lévő telefonért elkúsztam és a kezembe vettem.

Nem hiszem, hogy képes leszek ezek után még buliba menni. Oké, hogy sokszor edzek ilyen sokat, de most nagyon kemény és kapkodós voltam.

Megnéztem az üzeneteimet.

3/ Nate M.

2/ Cameron D.

2/ Grayson D.

Komolyan a fiúk fognak a sírba vinni. Annyi üzenetet írtak, hogy még elolvasni is sok, nemhogy értelmezni. Meg mik ezek a rövidítések? Ezekhez nem értem egyáltalán.

Először Nate üzeneteit néztem meg.

Nate M. = Szia, Say. Új buli! Jössz?

Nate M. = Say mit csinálsz, hogy nem írsz vissza? Cameron azt mondta, hogy írjak rád.

Nate M. = Na, mindegy remélem ide találsz 

Natenek lehet, hogy bejöttem nem? Vagy miért akarná ennyire, hogy ott legyek? Huh már előre izgulok 

Csak egy a bökkenő... anyámék, még nem engedtek el és szinte 99%, hogy nem is fognak. Ezért inkább majd kimászok az ablakon.

Megnéztem Grayson üzenetét is.

Grayson D. = Szia, Say *-* Nincs kedved eljönni velem a ma esti buliba?

Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now