+MOST+

6.7K 282 31
                                    

§Say§

Nem akartam találkozni se a suliba se máshol ezek után Cameronnal. Akkora seggfej volt, hogy ezt nem tudom, hogy tudja majd helyrehozni. Még ő akarta annyira, hogy dugjunk, erre? Most cseszik találkozni, hát nem hiszem el. Annyira köcsög dolog volt most ez tőle, hogy nem fogok hozzászólni. 

Nagyon morcos voltam, már azt sem tudtam mit csináljak dühösségembe. 

Fel-le járkálva tanakodtam el azon, hogy pontosan mi mit is csinálunk Cameronnal. 

Mind a ketten utáljuk egymást, és csak is kizárólag azért "beszélgetünk vagy találkozgatunk" hogy dugjunk... ezt a réteget, még haverságnak sem mondanám. Mert nem az. 

Ez csak olyan, mintha egy srác, és egy lány csak az élvezetre mennének és nem is ismernék egyáltalán egymást. Azt hittem megtávozik, legalább egy picit.  Hát úgy látszik nagyot tévedtem. 

Nem is kéne idegesnek lennem ez miatt. Igaz, hogy én szögeztem le, hogy mindig amikor hívom a szex miatt akkor pattannia kell, de mindegy. Most más lesz a kritérium. 

Megpróbálok egy barátnő módjára viselkedni, nem egy mocskos szeretőére. Elérem, hogy ne a cicimért és a pinámért legyen oda, hanem az eszemért és a személyiségemért.

Mégis visszavonom ezt a nem szólok hozzá dolgot. Most beszélgetni fogok Cameronnal, de nem szex közben, hanem csak egy finom tea vagy kávé mellett. Beülök vele valahova és kommunikálunk. Mivel a párok ezt csinálják. Igaz, mi nem vagyunk "egy pár" sőt egyáltalán nem is akarunk, de nem baj. 

***

***

- Cameron hogy-hogy nem vagy edzésen? - kérdezem amikor meglátom a parkban, ahol ültem. 

Már rég suli után voltunk. Körülbelül 6:30 lehetett. 

- Csak látni szerettelek volna - ül le mellém a padra és szembe fordul velem. - Nem megyünk el valamerre? - fogja meg a kezem és simogatni kezdi. 

Sosem gondoltam volna, hogy magától ilyet fog egyszer kérdezni Cameron. Azt hittem ő neki csak az ágy a valahova. Bár ebből még nem derült ki hova akar menni, lehet megint dugni akar. 

- Hova szeretnél Cam? - mosolygok rá úgy, mint egy újszülött kisbárány olyan édesen. 

- Nem tudom - forgatta vicces vigyorával a szemét. - Mi van veled Say? Olyan furcsa vagy. 

- Semmi csak... tudod jobban meg szeretnélek ismerni a szimpla dugásnál. Az oké, hogy a testrészeidet már úgy ismerem, mint a tenyeremet, de az  nem elég. 

- Oké ismerjük meg egymást - kulcsolja össze a kezét az enyémmel és felsegít a padról. - Amúgy nem hoztál el a suliból - ráncolja a homlokát. 

- Hupsz.. bocsi - húzom szét a számat. - Akkor gyalog jöttél? 

- Igen, de mindegy - ad egy puszit az arcomra. - Érted bármit Say. 

Nagyon furcsa Cameron... mintha sokkal másabb lenne most mint eddig... nem értem én, hogy miben mesterkedik, de ki fogom deríteni.

- Mit szeretnél csinálni Say? - húzódik közelebb hozzám Cam, hogy a testét az enyémhez érinti. 

- Nem tudom, találj ki valamit. 

- Elmenjünk sütizni? - vonja föl izgatóan a szemöldökét. 

- Jaj,az nagyon jó lenne - ugrálok, mint egy cukorfalat. - Szupi vagy - kuncogok.

***

Elmentünk egy cukrászdába, ami Cameron egyik kedvenc helye. 

- Na, mit kérsz Say? - áll meg Cam a választék előtt és körbeszemlél. 

Én is ugyan ezt teszem. 

- Én olyan csokis epres tortát kérek - mondom Camnek. 

- Oksi - kuncog.

Leülünk egy asztalhoz és egymást nézve várunk, hogy kijöjjön a pincér. Meg is érkezik egy szőke gyönyörű lány, óriási cickókkal és eszméletlen dekoltázzsal. 

- Sziasztok, mit kértek? - veszi elő a felírogatós jegyzettömbjét és a tollát. 

Cameron csak kikerekedett szemekkel figyeli a lány testét, és meg sem bír szólalni, ezért nekem kell mondani. 

- Én egy csokis epertortát kérek szépen. És Szívem te mit kérsz? - rúgok alulról Cameron lábába, hogy felébredjen végre a bámulásból. 

- U-ugyan azt - rázza meg a fejét és elhagyja a lány stírölését.

- Rendben, máris hozom - kuncog a lány, mert szerintem észre vette a dolgot. 

- Baszd meg magad Cameron! - ütök le Camnek egy nagyot. - Mi a szart csinálsz? 

-Áuuu Say! - kap az arcához, ahova a pofont adtam neki. - Én csak kértem magamnak sütit. 

- Ja már értem miért ez a kedvenc helyed hülye gyerek!! - vágom magam morcosba és keresztbe font kézzel ülök tovább. 

- Ne érts félre Say. Én csak szeretem megismerni a pincérnőket - röhög. 

- Ja látom. Bezzeg megszólalni alig tudtál - oltom le. 

- Jól van na... nálad is pont ugyan így volt a helyzet, először... - hajtja le a fejét.

- Komolyan? - lepődök meg.

- Aha - néz föl kiskutyaszemekkel. - Még ránézni is alig mertem, nemhogy hozzád szólni olyan szívdöglesztő voltál. 

- Jaj, de cuki vagy Cam - mosolygok. - Na, de akkor beszélgessünk. 

- Oké, kérdezz bármit Édes - vigyorodott el Cam. 

§Cameron§ 

Say nagyon más volt ma. Kicsit, mintha belém esett volna vagy nem tudom. Olyan érzésem van, mint amikor izgulok. A hasamban repkednek a pillangók és a szívem nagyon, de nagyon ver. Mit tegyek? Jézusom, ez így tök fura. 

- Milyen lányok jönnek be neked Cam? - kérdezi Say, hát erre most nem tudom hogyan válaszoljak. - Mármint, akivel járnál, nem ilyen futó kalandokra gondolok.  

- Például, aki meg tud nevettetni és akivel nagyon jól érzem magam. Kedves és elképesztő szexi. Mindig velem akar lenni és nem érdekli más srác csak én. Tündököljön mellettem, de annyira ne szeressen vásárolni, hogy az egész napját a boltokban töltse. Okos legyen és intelligens, ne legyen buta se sötét. Meg még kettő fontos dolog. Szeressen főzni, mert imádok enni, és smink nélkül is szépnek lássa magát - magyarázom. - Valami ilyesmi.

- És a mell és a segg nem is számít? - vonja föl a szemöldökét Say. 

- De igen, csak nem az a legfontosabb. Inkább a személyisége számít nekem - bólogatok. 

Ez az igazság. Most nem akartam kamuzni Saynek. Mivel ő is normális lett velem legalább mára, akkor én is magamat adom. Nem számít, hogy egy kicsit kisfiúsnak fogok tűnni. 

- Wooow - kerekedik ki Say szeme. - Ezt nem néztem volna ki belőled Cameron - lepődik meg. 

- Mit? - ráncolom a homlokom. 

- Hogy ilyen normális vagy. Azt hittem egy gyökér vagy, akinek csak a seggük meg a csöcsük számít a lányoknak - mosolyog. - Tévedtem. 

- Legalább most megismersz - kuncogok. 

- És akkor velem miért vagy még mindig Cam? - értetlenkedik. - Hisz én egy hálátlan zsarnok vagyok, akivel csak élvezkedni lehet. 

- Ez nem igaz Say - rángatom a fejem. - Én mindig is tudtam, hogy te egy értelmes lány vagy, csak le kell húzni a láthatatlan leplet előled, hogy igaza mondj. Átláttam rajtad. 

- Húha Cam. Te okosabb vagy, mint hittem - rágja a száját Say. Szerintem ideges lett.     

Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant