+NAGYON FÁJT+

7.2K 267 24
                                    

§Say§

A menet után lefeküdtünk és alvásra hajtottuk fejünket. Nem mentem haza éjszaka. Tudom, hogy az a szokásom, hogy otthagyom Camet, de most nem. Most valami megváltozott köztünk. Valami, ami nagyon de nagyon a szerelem irányába hajózott. 

Elvessem ezt az érzést vagy éljek a lehetőséggel, hogy összejövök egy nőfaló fiúval, aki valószínűleg sosem lenne velem hűséges? 

Nem! Nem dőlhetek be neki! Nem hagyhatom magam! Meg amúgy sem tudok szeretni... tehát hanyagolom a témát. Nem leszek én sosem szerelmes főleg nem Cameron Dallasba. Egy hálátlan nőcsábász semmi más. 

Pedig okos, és jófej velem... mostanában, de ez csak a látszat! Biztos magába akar bolondítani! Ez kamu. Azt hiszem nagy hülyeséget követnék el, ha most érzelmeket halmoznék Cameron felé.

*** 

Reggel amikor felkeltem már nem volt Cameron mellettem. Nem tudom hova tűnhetett, de nem tetszett ez nekem. 

Felpattantam az ágyból és keresgetni kezdtem őt. 

- Cam, hol vagy? - kérdezgettem egymás után legalább hússzor. 

- Itt vagyok - hallottam a földszintről felszökő mély hangját. 

- Mit csinálsz? - trappoltam le a lépcsőn, hogy megnézzem miben mesterkedik. 

Jó illatok árasztották el a helyiséget, jaj a kis cukorfalat sütött nekem. De cuki! 

Lehet megváltozik Cameronról a véleményem, ha illenetek fog csinálni. Süt nekem meg hasonlók nagyon bejött a dolog. 

- Szereted a nutellás sütit? - húzogatta a szemöldökét Cam, mert tudta, hogy imádom az édességet.

- Szeretlek Cameron! - ugrottam az ölébe és megcsókoltam őt. 

A hajába túrtam, ahogy az ajkait bújtam, amikor elváltam tőle megöleltem. 

- Én is szeretlek Say - suttogta a fülembe. - Mindennél jobban. 

Na, várjunk csak én ezt most nem értem... Cameron azt mondta, hogy szeret? De hogy értette? Barátilag vagy szerelmileg? Ahhjjj, nem merem megkérdezni tőle, mert azt hiszi rosszra gondolok. 

- Olyan kedves vagy velem Cam - puszilgattam az arcát. - Nagyon cuki. 

- Jaj Édes - mosolyodott el. - Ez csak természetes. 

Valami nagyon megváltozott bennem, és nem bírom takargatni. Éreztem a bizsergést Cameron közelében, de nem szerethetek bele! Tudom, hogy a szívem darabokra hullana, csak egy a baj! Azt hiszem ezzel már elkéstem.

Olyan erősen szorítottam a testét, amilyen erősen csak tudtam. Aztán hirtelen gáznak éreztem a dolgot és elhúzódtam tőle. 

- Bocs - mondtam hidegen és arrébb mentem. - Na, mi a kaja? 

§Cameron§

Nagyon megszeppentem. 

Először azt hittem viszontszeret Say, de egyszer csak megváltozott és bunkó hangnemben kezdett lekezelően beszélni, nagyon fájt a dolog. 

Bennem volt a remény, hogy talán ő is úgy érez, ahogy én, de nem. Sajnos tuti nem, hisz utál és csak a szex miatt van velem. Eddig én is így voltam, hogy csak dugás és semmi érzelem, de így nem lehet kibírni. Beleszerettem Saybe, ahogy már mondtam és nem tudom elégszer elmondani, hogy mennyire szeretem őt. Megváltoztam tőle.  

- Ülj csak le - mondtam félénk hangon, amit próbáltam leplezni. - Hozom is... 

- Nem gondoltam volna, hogy ma itt eszek - röhögött, de félúton abbahagyta. 

Én csak hallgattam, mint a sír. Nagyon rosszul esett, hogy Say nem érez viszont. Elmondhatatlanul szörnyű egy olyan emberrel lenni, akibe halálosan szerelmes vagy, miközben ő semmibe veszi az érzéseidet. 

- Kérsz hozzá tejet? - kérdeztem halkan. - Vagy valami mást? 

- Tejet - csillant föl Say szeme. - Köszi. 

- Semmiség - rántottam meg egy picit a vállam. 

Leültem mellé és csodálni kezdtem. 

- Te nem eszel? - kérdezte a homlokát ráncolva. 

- D-de persze - ébredtem fel a bambulásból és vettem magamnak is egy sütit. - Remélem ízlik. 

- Ja, nagyon adja - eszegetett. - Mi a baj Cam, olyan más lettél? - simogatta meg selymes kezével az arcom. 

- Semmi Édes - bújtam ujjai felé. - Csak elgondolkodtam. 

- De miről? - nézett úgy, mintha probléma lenne, hogy néztem. 

- Csak arról, hogy mit főzzek ebédre - kamuztam. 

- Uuh - röhögött. - Vannak ötleteim! 

- Az jó - mosolyogtam. 

- Legyen spagetti! - nyalta meg a száját. - Vagy Tiramisu!! 

- Akkor legyen Tiramisu, mert tudom, hogy imádod az édeset - pusziltam meg a száját Saynek.

- Annyira cuki vagy Cam - csókolt meg hirtelen.

Simogatni kezdte az arcom és egyre közelebb húzott magához, amíg az ölembe nem csüccsent. 

Belemarkoltam a fenekébe és feljebb húztam a testét, hogy le ne huppanjon a földre, mert elég instabilan ült a kicsike. 

- Menjünk föl - mondta pár csók közben Say. 

Tehát megint jöhet a szex, nagyon örülök neki meg minden, de nekem ennél már többet jelentett ez,  én azt szeretném, hogy olyanok legyünk, mint egy pár. Akik beszélgetnek, meghallgatják egymást, és moziba járnak, nem csak ilyen "dugópajtások" baszki. Ez előbb is eszembe juthatott volna..  

Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now