+BAD GIRL+ [18+]

12.1K 311 6
                                    

§Say§

- Miről beszélsz hülye gyerek! - üvöltöm le Cameron fejét. 

- Arról, hogy nekem nincs annyira szükségem rád, hogy csak veled dugjak! - rántja meg a vállát. 

- Te tényleg ekkora férfi ribanc vagy? - vonom föl a szemöldököm. - Nem akarok semmiféle betegséget elkapni tőled! A lotyóidtól, meg végképp nem...

- Say tudod, hogy nem úgy értettem - próbál nyugtatni a Huánitász.

- Akkor, hogy a picsába értetted, ha? - ráncigálom a pólóját. 

- Sehogy hagyjuk - sunnyog. - Te reménytelen vagy! 

- Reménytelen? Na, nehogy már én legyek a reménytelen, te majom! - öltök ki a nyelvem. - Bunkó fasz vagy Dallas, egy bunkó fasz! 

- És mi van Gray-el? - kérdezi nagyon féltékeny hangon. 

- Ááá, szóval ez a bajod? Az, hogy Gray-el voltam előtted? Hát vedd tudomásul, hogy vissza megyek hozzá, ha le mersz feküdni mással is, miközben velem! - fenyegetem meg. 

- Neeee kérlek Say, had magyarázzam meg! - jön utánam, mert idő közben elindultam nagyon gyorsan a kijárat felé. 

Az iskolából kijöttem és a kocsimhoz vettem az irányt. 

- Nincs mit magyarázkodnod! Nem vagyok elég neked? Megértem én - sértődök meg. 

- Nem erről van szó Say - fogja meg a vállam. 

- Pedig igen Cameron. Pontosan erről - forgatom a fejem és beülök a kocsimba. - Ezt jól elbasztad... 

- Nem mehetsz így el Say! - fut át a mászik oldalra, felengedi az ajtót és beül mellém. 

- Cameron, én azt hittem tudod  érteni az egyességet - sóhajtok. - Azt hittem megbízhatok benned. 

- De azt nem mondtad, hogy nem dughatok más lányokat! - nyafogott. 

- Mi vagy te pornósztár, hogy így beszélsz? Kiismertelek már annyira Cameron, hogy ezt valami miatt csinálod. Esetleg féltékeny vagy? Vagy ennyire béna vagyok az ágyban? Megmondhatod nyugodtan! - hadarom. 

- Nem erről van szó, csak... már megszoktam, hogy mindig mással tudod és - húzza szét a száját. 

- Igen, én is így voltam, de értsd meg Cameron, hogy nekem amíg tart az egyesség csak én létezem, mint szexpartner! Oké? - kérdezek vissza. 

- Eszméletlen, hogy így beszélsz velem - cicceg. - Egy lány, a nagy Cameron Dallasal... szégyen vagyok mostanában. 

- Hidd el, hogy én vagyok a főnök Cam! Csak én! - mutatok magamra. 

- Miért vagy ilyen szexi Say? - nyalja meg a száját Cameron és közeledik a számhoz. 

- Te teszed ezt velem Cameron - kuncogok. - Csak vicceltem nehogy komolyan vedd ezt a gagyi nyálas dumát! - röhögök. 

- Nyugi, tudom, hogy te ilyet nem mondanál! - kuncog ő is és eltűri a hajam a fülem mögé. 

Megcsókol, de nem szokványosan. Benyúl a pólóm alá és a mellem kezdi masszírozni a nyálas veszedelmes csók közben, ezzel teljesen felizgatva engem. 

- Lelépjünk? - kérdezi Cameron.

- Naná - kacsintok, bár tudom, hogy balett edzésem lenne, de leszarom. A szexet jobban díjazom, holmi edzésnél. (amúgy is kb. úgy elfáradok, mint az edzésben)

- Menjünk hozzátok! - mondom reflexből. 

- De miért mindig hozzánk? Én sosem mehetek hozzád? - hisztizik már megint a békakirály. 

- Pontosan, eltaláltad Arany virágszálam, úgyhogy menjünk is - indítom be a motort, megpörgetem egy kicsit a gázt és elindulok. 

Nagyon jó oktató tanított vezetni, az egyik haverom, akinél aztán ezerrel hajtottunk. De jó volt. Svájcban... baszki megint honvágyam van... 

- Miért nem engeded, hogy hozzád menjünk? 

- Mert a szüleim nem tűrik el az ilyen rossz fiúkat, mint te! - bökök felé a mutató ujjammal. - Bocs. 

- Ooh - sóhajt. - Az gáz, ha tudnák te milyen vad vagy, akkor tuti megengednék! - röhög. 

- Hát ez nem éppen volt vicces, de ja - mondom érzelemmentesen. 

***

Cameron szülei szerencsére nem voltak otthon, ezért simán tudtunk hangoskodni. 

Ahogy leparkoltam a kocsit kiszálltam és Cameron ölébe ugrottam, aki lassacskán a sok csókunk közbe betipegett velem az előszobába. Ledobtam a pólóm és kuncogtam egyet, mert Cameron a fejét melleim közé helyezte. 

- Menjünk a szobádba - lihegem a szájára. 

- Ott szeretnél? Rendben - nyalja meg puha ajkát és leblattyog a lépcsőn, persze én az ölében csücsülök mind ez alatt. 

Ledob az ágyára és leszabja rólam a trikómat, mivel ez olyan póló, ami kettő részből áll. A hasamon egyre lejjebb megy ajkával és beleharap a combhajlatomba. Sikítok egyet majd nyögök egy hatalmasat, amikor megfoszt az alsó ruháimtól és behatolást nyer nyelvével a vaginámba. 

A fejét a két lábam közé nyomom, hogy még élvezetesebb legyen az érzés.

- Áááááááá! - üvöltök, amikor harapdálni kezdi a csiklóm Cameron. Na ilyet sem pipáltam még. Ez aztán a vad orál emberek! Jesszus, nagyon jó volt... caslk fájdalmas. 

Ő meg csak nevet. Élvezi,ha fáj nekem vagy mi? Na, majd adok én neki! 

Amikor helyet cseréltünk bebújtam a takaró alá és ahogy meg találtam a nagyfiút egyből kezelésbe vettem. Tyuhujj, de nagyokat sóhajtott Dallas uraság. Hehe, meg adom én a módját, hogy neki is fájjon. Hirtelen egy nagyot ráharaptam a pajtikára, de még egy pillanat sem telt el, hogy Cameron elkezdjek ficánkolni és ordibálni. 

- Baszki Say! - szól be. - Ez kurvára fájt!!!! - üvöltözik. 

- Nekem is fájt az előbbi Dallas! Csak visszakaptad! - öltöm ki a nyelvem. 

- De nekem jobban fájt! - nyafizott. 

- Honnan veszed? - hökkenek meg. 

- Mert én fiú vagyok - mutat magára. 

- Én meg lány Cameron, de nem folytathatnánk inkább a dolgokat, mert kezdem egy kicsit kínosan érezni a szex közbeni veszekedést - forgatom a szemem. 

- Ja, de - nyomja a fejem vissza a takaró alá és folytatom, amit elkezdtem. 

Amikor már úgy érzem, hogy Cameron az előjáték végéig ért, feltornázom magam a csípőjéig és megpróbálom belerakni a szűk nyílásomba Camit. 

Még nem szokta meg Cameron méretét a vaginám, sajnos... de majd most! Meg lesz az, csak idő kérdése. Hisz ez még csak a második szexünk, persze, hogy még szokatlan. 

Lassan fel-le mozgok a csípőjét, amikor megérzem meleg kezét ahogy a hátamat simogatja és közben mosolyogva néz engem. Annyira édes volt... annyira cuki, hogy majd meg ettem a kis húsgombócot. 

Édes? Ilyet mondtam egy fiúra? Szent Ég .. kezdek megbolondulni... 

Odahajoltam a nyakához és puszilgatni kezdtem az ottani bőrt. Imádom a szex illatát, ilyenkor ilyen kellemes az illat. Érzem Cameron igazi természetes illatát... nagyon finom. Olyan kókuszos, vagy vaníliára is hasonlít 

De ezek mellett utálom! Nehogy azt higgyétek, hogy kedvelem, mert nem! Csak bemesélem magamnak, hogy bírom! Vagy, azért gondolom ezt, mert csak szexelünk? Nem tudom, de nincs vonzalmam felé, az tuti. Érzelmi kötődés egy szál se. 

Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now