~Sarah~
A tegnapi koncertet nem értem. Fantasztikus volt, ez nem kérdés, de Harry viselkedését nem értem. Most az a puszi csak baráti volt, vagy több? Áá...biztosan baráti, nem hinném, hogy én, egy egyszerű Wales-i lány érdekelném. Mondjuk ő meg Holmes Chapel-i. Meg hát, nekem ott van Joey. Mindenesetre remélem, hogy videó nem készült, ami igencsak valószínűtlen, mert a koncerteken mindenki kamerázza és fotózza a fiúkat, és hogy Joey nem tudja meg. - Sarah! - ordította már messziről. Tévedtem. - Mégis mire véljem ezt? - dobott le elém egy újságot, a címlapon Harry, amint megpuszil. - Joey nyugodj meg. Az semmi. Csak...összevesztünk Harry-vel és bocsánatot kért. - mondtam idegesen. - Bocsánatot, mi? - fújtatott, majd éppen indult felém, amikor megcsörrent a telefon. - Igen? - kaptam fel remegve, és a hangom is remegett. - Szia Sarah, a srácokkal este bulizunk, jössz? - szólt bele a telefonba Niall. - Nialler ezt hülye kérdés volt, naná hogy jön! - hallottam messziről Harry hangját. - Ugye? - szólt most már a telefonból. - Nem tudom Harry. - mondtam remegő hangon, de meg is bántam, hogy kimondtam a nevét, ugyanis Joey szeme elkerekedett, és ismét felém indult. - Valami baj van? - kérdezte Hazza. Csessze meg, hogy mindig ráérez! Legszívesebben azt mondtam volna "igen baj van, gyere ide hozzám kérlek!" - Semmi, csak ma estére már van programom Joey-val. - hadartam remegve. - Kár...Jó szórakozást. - és letette. - Akkora ribanc vagy Sarah! - üvöltött velem Joey. - Mégis mióta vagy te ekkora bulizós csaj? Vagy csak Harry miatt vagy velünk, igaz? Válaszolj már bazdmeg! - csapott le a mellettünk lévő asztalra. - Nem Harry nem érdekel!! Ha érdekelne már rég vele lennék és nem veled! - üvöltöttem már én is! - Azt hiszed, kellenél neki?? Te? Pont te. Hol élsz kislány? Harry-nek van ízlése, legalábbis én ezt vágtam le az eddigiekből, de veled, egy ilyen ribanccal biztos, hogy nem járna! - üvöltött. - És amúgy, a koncerten? Az mi volt? - Baráti puszi! - mondtam. - Joey komolyan az agyamra mész ezzel a féltékenységi rohamaiddal!! Olyan hülye vagy, egy tapló paraszt még az évfordulónkat is elfelejtetted! De mit is várok tőled, hisz pasiból vagy! - ordítottam a képébe. - Khm... - hallottuk meg mögülünk. - Sziasztok! - Úristen Alice! - köszöntöttem éppen utazásból hazatért barátnőmet egy öleléssel. - Hiányoztál már. - Aha, látom. Szia Joey. köszönt oda neki, aki erre csak intett, majd félrevont engem. - Az az egy szerencséd, hogy hazajött a szőkeség. - mondta majd megcsókolt és elviharzott. Ezt most hogy értette?? - Minden a régi? - fordult felém Alice. - Nem. - sóhajtottam. - Már semmi sem a régi. - Mesélsz? - Mesélek.
~Harry~
- Niall nyugi van már! - mondta Liam. - De Alice hazajött és még nem is hívott, meg nem is jött át meg semmi. - Három hónapig nem volt itthon, biztos beszélgetnek Sarrie-vel, tuti van mit megbeszélniük. - mondtam. - Kuss! - mondta röhögve Louis. - A buli úgy is itt lesz, arra meg úgy is jön. - Ennyi. - mondtam. Bő egy óra múlva megjöttek a lányok. Igen, jött Sarrie is. Nem értettem pontosan, hogy mi van. - Sziasztok! - köszöntek, majd Lizzy Niall nyakába ugrott, majd leültek a kanapéra. Az elmúlt három hónapban Niall szinte összenőtt a telefonnal, mindennap beszéltek legalább négyszer. Ráadásul Niall telefonálás közben a telefont ölelgette (???), amitől az kissé megviselt lett. - Na jó rebbenjetek szét. - ült le közéjük Liam. És a kép a következő volt: Alice üti Liam fejét, Liam Niallt üti, Niall pedig, nos ő pedig Liam mögött a kanapét (???) verte nagy bőszen. Asszem' kicsit célt tévesztett, de mindegy, volt min röhögni. Sarah, Louis és én összenéztünk és egy nézéssel megtárgyaltuk, mi vagyunk a legnormálisabbak. - Jól van, fejezzétek be! - mondtam röhögve. - Mit nézzünk?- Démonok között! - mondta Lou. - Annabelle! - ordította Liam. - Jaaj nee!! - mondta elsápadva Sarah. - Olyan film nincs. - mosolyogtam rá. - Mit szólnátok a... - This is us! One Direction!! - szakított félbe Niall. - Hülye. - röhögtük ki. - Kicsit sem vagy egoista! - mondta Louis. Niall erre csak a fejét rázta, nincs kétség, mindenki rajta röhögött.- Mire gondoltál? - kérdezte Sarah. Ahha, szóval most figyel rám
- Másnaposok. - mondtam.
- Jó!! Az jó! - csillant fel a szeme.
- Amúgy, - kezdtem, miközben kimentünk a konyhába. - neked nem Joey-val lenne programod? - De, de elfelejtette, meg össze is kaptunk egy kicsit. Ő elrohant, Alice meg áthozott. Baj? - vonta fel fél szemöldökét. - Nem, dehogy is!! - válaszoltam, talán kicsit gyorsabban mint kellett volna. - Akkor jó. - mondta, miközben egy üdítő kinyitásával szenvedett. Kivettem a kezéből és egy egyszerű mozdulattal, könnyedén bontottam ki neki. - Mégis mennyit edzel te? - kérdezte. - Miért? - feleltem kérdésére kérdéssel. - Egy fél literes üdítő kibontásához nem kell sokat edzeni. - mondtam cinikusan. - Tudom. - mondta nevetve. - De egyre izmosabb vagy, és egyre jobban feszülnek rajtad a pólóid. - Lehet, hogy meghíztam. - Valószínű. - mondta unottan. - Tény és való, hogy mostanában sokat vagyok a teremben. Eltereli a gondolataimat. - Miről? - kérdezte tágra nyílt szemekkel. - Inkább kiről. - Te egy lány miatt hajszolod magad?? - Érte érdemes. Csak éppenséggel 3 éve nem vesz észre. Meg barátja is van, aki egy fasz. - Pedig, - kezdte. - szerintem veled mázlija lenne. - Kár, hogy erre ő nem jön rá. - mondtam. Pedig már rájött ezek szerint, csak nem tudja hogy róla beszélek. - Elviszel? - Hová? - szalad fel a szemöldököm. - Edzőterembe. - mondta halál komolyan. - Te? Edzőterembe akarsz jönni, velem? Edzeni? - Aha!! - bólogatott. - Most miért nézel így? - Semmi semmi, csak fura. Mindegy. Jövőhéten? - Oké. - lökött meg mosolyogva.
- Na menjünk filmezni. - indult vissza a nappaliba. - Menjünk. - mentem utána vigyorogva. Úristen, Sarah meg én együtt megyünk edzeni!! Velem jön!! Sarah velem jön!! Velem! Nem tudom elhinni! Te jó ég, majd kicsattanok a boldogságtól! Sarah és én! Úgy érzem, egész este vigyorogni fogok.
YOU ARE READING
Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)
Fanfiction"Érezted már azt, hogy őrülten szerelmes vagy? Egyáltalán szerettél már olyasvalakit, aki elérhetetlennek tűnt számodra? Te szeretted őt, ő viszont mást szeretett, ugye? Ismerős a helyzetem? Van egy általános igazság, amivel szerintem az emberiség...