Sziasztok!
Ahogy ígértem, itt is lenne a következő fejezet ;)
Arra gondoltam, hogy holnap is hozok nektek fejezetet, és akkor utána már csak hétvégén.
Jó olvasást! ;)
All the love M
----------------------------------------------
~ Sarah ~
Köpni-nyelni nem tudtam és még levegőt is elfelejtettem venni attól, amit Harry mondott. Még mindig az utolsó hozzám intézett szavai jártak a fejemben? "De igen, örökre elveszítettél."
Ahogy ezeket a szavakat kimondta, borzasztó hangos és keserves zokogásban törtem ki.
Keservesen sírtam, mert Harry nem szokott hazudni. Ha hazudik is, látni a szemében, hogy hülyéskedik. De most komolyan gondolta...komolyan gyűlöl...
Otthon csak felszaladtam a szobámba, de a sírást egy percre sem hagytam abba...Nem tudtam. Nem ment... Bántott, hogy elveszítettem, és ez csak is magamnak köszönhetem...
- Ezek szerint nem jártál sikerrel, igaz? - kérdezte Alice. - Mit mondott?
- Nem. - sírtam tovább. - Komolyan gondolta, tényleg komolyan.
- Mit?? - kérdezte értetlenül.
- Elveszítettem... Örökre... - tört ki belőlem a mélyről jövő fájdalmas zokogás.
~ Harry ~
- Harry mi a francot tettél?? - tört be a szobámba Niall.
- Miért? - kérdeztem értetlenül.
- Sarah sírva rohant el!! - mondta.
- És akkor mi van?
- Harry!! Mi van veled?? Nem szoktál ilyet tenni, főleg nem Sarah-val!!
- Nézd, Niall. - kezdtem bele a monológomba. - Értem, hogy a barátnőd legjobb barátjáról van szó, aki nem mellesleg a te barátod is, de engem nem érdekel Sarah! Csináljon magával amit akar, csak engem hagyjon békén...
- De...
- Tudod mit mondott?? - szakítottam félbe Niall-t. - Azt, hogy sajnálja, hogy nekem nincs senkim, akit igazán, teljes szívvel szeretnék. Holott pont ő volt az... De nem érdekel. Tőlem Joey szét is verheti!
- De szereted!! - kiáltott rám.
- Nem Niall!! Többé már nem szeretem!
- Nem olyan egyszerű kiszeretni valakiből Harry...
- Valóban? Hát csak figyelj. - mondtam.
- És?? Akkor ennyi volt? - kérdezte Liam.
- Srácok. - sóhajtottam egy nagyon. - Semmi nem is volt, és hanyagoljuk a témát, inkább próbáljunk!
- Sziasztok! - köszönt Alice, mögötte pedig jött Sarah, kisírt szemekkel. Hurrá...
Alice leült Niall mellé, Sarah pedig Alice mellé, vagyis kettőnk közé. Szeretett volna! Ugyanis én azzal a lendülettel felálltam, és átsétáltam a szoba másik végére.
~ Sarah ~
- Miért csinálja ezt? - kérdeztem Alice-t. - Semmit nem csináltam most, csak ideültem.
- Haragszik rád. És ahogy látom, nem is kicsit.
- Ahj..de én tényleg szeretném, ha ismét minden rendbe lenne köztünk!
ESTÁS LEYENDO
Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)
Fanfic"Érezted már azt, hogy őrülten szerelmes vagy? Egyáltalán szerettél már olyasvalakit, aki elérhetetlennek tűnt számodra? Te szeretted őt, ő viszont mást szeretett, ugye? Ismerős a helyzetem? Van egy általános igazság, amivel szerintem az emberiség...