22.fejezet

88 7 5
                                    

MEGLEPETÉÉÉÉS :D

Sziasztok angyalkák <3

Úgy gondoltam, hogy ma is hozok nektek egy fejezetet, kárpótlásul, amiért olyan sokáig nem volt ;)

Szóval jó olvasást :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~ Sarah ~

Reggel amikor felkeltem, meglepődtem, hogy nincs mellettem Harry. Aztán rájöttem, hogy Lux-al aludt tegnap este a kanapén. Viszont valaki mégis feküdt mellettem, Lux szunyókált édesen Harry helyén. Nem akartam felkelteni, így csendben átmentem a fürdőben, menet közben felkaptam a ruháimat is, felkontyoltam barna hajzuhatagomat és beálltam a zuhanyzóba. Jó fél órán át folyattam magamra a forró vizet, majd elzártam. Kilépve onnan egy törölközőt tekertem magam köré. Miközben fogat mostam, azon gondolkodtam, hogy hol lehet Harry. Minden reggel öleléssel köszönt, de ez most elmaradt. Miután felöltöztem és megfésülködtem halkan lementem a konyhába, nehogy felkeltsem Lux-ot. Az asztalon három üzenetet találtam. Alice valami találkozóra ment, Niall kajálni (mily meglepő), Liam pedig Sophi-hoz. Mindegyiken jót nevettem, mert mindegyik úgy kezdődött: 'Hey Srácok!'. Viszont Harry semmilyen üzenetet nem hagyott, ahogy Louis sem. Biztos elmentek bowlingozni, megpróbálják kiélvezni ezt a maradék egy hét szünetet. Nekiálltam reggelit készíteni magamnak, és Lux-nak, ha felkel. Hezitáltam, hogy pirítóst, vagy rántottát csináljak, végül az utóbbi mellett döntöttem. Épp a tojást vertem, amikor csapódott a bejárati ajtó. Kisétáltam az előszobába és megláttam Louis-t, őt pedig Harry követte. Begipszelt lábbal...

- Jesszus! Te mit csináltál? - kérdeztem tőle, miközben megöleltem.

- Hát az úgy volt... - kezdte mosolyogva. - Mentem, mentem, mentem, rosszul léptem, összeestem. Felálltam, vissza estem. - nevetett a saját bénázásán. - Szóltam Louis-nak hogy gáz van és hogy vigye fel Lux-ot hozzád, engem meg vigyen be a kórházba. Ott megvizsgáltak, és kiderült, hogy eltört a lábam. Erre is csak Harry Styles képes! - vigyorgott.

- Istenem, de miért nem szóltál?

- Nem akartalak felébreszteni. - mondta, majd megcsókolt. - Hány személyes reggelit csinálsz?

- Kettő. De akkor három lesz. - mondtam. Isten tudja miért, de ránéztem Louis-ra, aki bociszemekkel nézett rám és aranyosan mosolygott. - Négy lesz. - javítottam ki magam.


Miután elkészítettem a reggelit, leültünk enni, idő közben Lux is felébredt, aki jót nevetett Harry 'csizmáján'.

Reggeli után Lux is felöltözött, egyedül, mivel ő már négy éves nagy lány és megoldja. Legalábbis ezt mondta. Elköszöntünk Louis-tól, és elindultunk a játszótér felé, mivel tegnap megígértük neki, hogy ma elsétálunk oda. Harry tényleg viccesen festett a csizmában, de még ez is jól állt neki. Lux egyik kezével az enyémet fogta, a másikkal pedig a keresztapjáét, és megállás nélkül beszélt. Mindenről. Leginkább arról, hogy mennyire szeretne egy pónit, és megígértette Harry-vel, hogy vesz neki egyet. Menet közben láttunk egy csodaszép kocsit, mire Lux odafordult hozzám.


- Látod keresztanyu? Ott a kocsim. Egy Ducatti. Olyat fogok kapni Harry bácsitól.

Harry eléggé meglepődött, majd nevetve megszólalt.

- Lux bébi, először is, az Bugatti. Másodszor, mi az, hogy olyat veszek neked?

- Hát, hogy olyat kapok majd tőled.

Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)Where stories live. Discover now