~ Sarah ~
Harry nem tudom meddig lehetett fent, de amikor én felkeltem, még aludt. Óvatosan kibontakoztam az öleléséből, és lementem volna a földszintre, ha tudtam volna.
- Levigyelek? - hallottam meg mögülem Louis hangját.
- Ha nem nagy kérés. - mondtam zavartan.
- Baráti szívesség, szóval nem kell kinyíratnod Harry-vel. - röhögött miközben felemelt.
- Hülye. - nevettem el magam én is.
- Megint veled aludt?
- Én akartam. - mondtam miközben másfele néztem, nehogy észrevegye az arcomon a pírt.
- Ja értem. Reggelizel? - kérdezte.
- Nem vagyok éhes.
- Hát jó. - mondta, majd nekilátott szendvicset csinálni magának.
- Tudod Louis, amíg nem ismertelek meg benneteket ennyire..
- Amíg nem lettünk haverok. - vágott a szavamba.
- Ahj...igen. - forgattam meg a szemeimet mosolyogva. - Szóval addig azt hittem, hogy te olyan befásult tag vagy. Mármint, úgy értem, hogy te nem sokat hülyültél a színpadon, legalábbis nem annyit mint Harry.
- Hülyeségben Harry és Niall viszik a prímet. Ők a leghülyébbek. - harapott mosolyogva a reggeliébe. - Persze, ezzel nem azt mondom, hogy Liam és én normálisak vagyunk.
- Niall inkább csak éhes, mindig. - Lou csak nevetett a kijelentésemen, majdnem félrenyelte a falatot. - De valljuk be, ő is tud alakítani. És ti is. Szóval, ahogy egyre jobban megismertelek, úgy rájöttem, hogy ez a kép hamis, ugyanis te is ugyanolyan vagy mint ők. Aztán egyre többet hülyültél te is és rájöttem, hogy ez egy kicsit sem normális banda.
- Te azt gondoltad rólunk, hogy normálisak vagyunk? - kerekedtek el kék szemei, majd kitört belőle a nevetés. - Egyébként, az egyik directioner posztolt rólunk egy képet, amin mindenki normális kivéve Harry-t. Mindjárt mutatom. - mondta, miközben telefonjáért nyúlt. - Meg is van. Tessék. - adta kezembe a telefonját. Bármennyire is türtőztettem magam, muszáj voltam elmosolyodni ezen a képen.
- El is olvastad?
- Nem. Várj. - Lou megvárta míg elolvasom, majd türelmesen kivárta amíg elmúlik a röhögőgörcsöm is.
- Jaaj. - nevettem.
- Nekem is ez volt a reakcióm. Hiába. Harry az Harry. Ő egy külön faj. - nevetett már ő is velem.
- Louis. - szóltam miután sikeresen abbahagytam a nevetést.
- Hm?
- Kérdeznék valamit...
- Mondd csak. - mondta.
- ...Harry-vel kapcsolatban. - fejeztem be a mondatomat.
- Igeen? - kérdezte miután eljutott a tudatáig.
- Milyen az a lány aki miatt Harry néha kicsit "fura". - kezeimmel mutattam a levegőbe az idézőjeleket.
- Hát ööö...azt akarod tudni hogy néz ki? - kérdezte, mire bólintottam. - Hát...hosszú barna haj, kék szemek. 2 évvel fiatalabb Harry-nél, és alacsonyabb is. Aranyos lány, és szép is.
- Te ismered? - kerekedtek el a szemeim.
- Jó reggelt. - jött le Liam a lépcsőn, ezzel megszakítva és a levegőben lógva hagyva beszélgetésemet Louis-al. - Miről diskuráltok?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)
Hayran Kurgu"Érezted már azt, hogy őrülten szerelmes vagy? Egyáltalán szerettél már olyasvalakit, aki elérhetetlennek tűnt számodra? Te szeretted őt, ő viszont mást szeretett, ugye? Ismerős a helyzetem? Van egy általános igazság, amivel szerintem az emberiség...