08.fejezet

140 6 3
                                    

~ Sarah ~

Nagyon bántott, hogy Harry így elrohant... Legszívesebben utána mentem volna és jól pofán vágtam volna, hogy így itt hagyott megint! Esküszöm ha hazajön akkora pofont keverek le neki, hogy többet nem fog kötözködni velem!! Jól helyben hagyom majd, csak jöjjön haza! Ez már mindennek a teteje!

- Louis, ez nem a te telefonod? - kérdezte Liam.

- De, csak nem tudom hol van. - nevetett. - Megvaan!! - mosolygott a készülékére.

- Mondd Harry. - vette fel jókedvűen, de elkomorodott az arca.

- Mi van? - kérdeztük aggódva.

- Sss. - intett csendre minket. - Úristen. De...ugye ez nem valami rossz tréfa? Hova vitték? Jézusom...Köszönöm, hogy felhívott. Azonnal ott vagyunk. Persze szólok nekik. Köszönöm. - tette le. Majd teljesen megsemmisülten esett vissza a fotelbe.

- Lou mi van?? - kérdeztem. - Mit mondott Harry?

- Nem Harry volt. - mondta elfojtott hangon. - Egy nővér hívott. Harry-nek balesete volt. Egy kocsival ütközött össze. Most viszik a kórházba. Nagyon rossz állapotban van...alig él...

- Nem. Nem, nem, az nem lehet!!! - üvöltöttem. - Most azonnal hozzá akarok menni! Menjünk már!!!

- Jó megyünk Sarah, csak nyugodj le! - próbált csitítani Niall, de nem járt sikerrel.

A kórházba érve egyből rohantam az információs pulthoz, hogy megtudjam hol van Harry.

- Maga a testvére? - kérdezte a nővér.

- Nem. - feleltem.

- Akkor nem mehet be. Csak közeli hozzátartozó mehet be hozzá...

- A barátnője vagyok! - szakítottam félbe. Először furcsán nézett rám, de aztán segített.

- Az intenzív osztályon van jelenleg, 3. emeleten. Ott majd elmagyaráznak mindent.

- Rendben, köszönöm. - mondtam, majd elindultam a lift irányába. Időközben Louis-ék is beértek, Liam hitetlenül nézett rám.

- Hogy engedtek be?

- Azt mondtam, hogy a barátnője vagyok. - mondtam idegesen.

Senki nem szólt egy szót sem, Alice is csak elkerekedett szemmel nézett, Louis pedig a fejét rázta.

Ahogy felértünk rögtön rohanni akartam be, de Louis visszafogott.

- Én értem, hogy aggódsz kislány, de ez az intenzív. Várnunk kell. - mondta.

- Jó. - mondtam, de a szemeim megteltek könnyel.

- Maga Mr. Styles barátnője? - kérdezte egy orvos.

- Igen. - pattantam fel. - Hogy van?

- Nos, több bordája is eltört, az egyik kis híján átszúrta a tüdejét. Megrepedt a bal karja, valamint súlyos agyrázkódást szenvedett, mivel az ütközés során a vezető oldali ablakba verte be a fejét, ami ha jól tudom be is törött. - sorolta.

- Úristen... - mondtam a könnyeimmel küszködve, ha Niall nem lép mögém és tart meg, össze is esek.

- Mikor láthatjuk? - kérdezte Niall.

- Egyenlőre kómában van, de hamarosan bemehetnek hozzá. Lehet hogy furcsán hangzik, de ha maga beszélne hozzá, akkor biztosan több esély lenne arra, hogy felébred. - mondta immár nekem.

- Rendben. - mondtam, de a könnyeimet már nem tudtam visszatartani.

Pár órával később csörgött a telefonom. Joey volt az.

Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora