11.fejezet

144 8 8
                                    

Sziasztok lelkek <3

Ahogy tegnap ígértem, itt is vagyok ma a friss, ropogós 11.fejezettel. :D

Remélem tetszeni fog! Ha igen, kérlek szavazzatok és írjatok nekem ^^

A fejezet alján még találkozunk, addig is jó olvasást. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~ Harry ~

Sarah mellettem aludt. Egész éjjel a karjaimban szuszogott, fejét és apró kezét a mellkasomon pihentetve, a szívemnél. Már jó ideje ébren voltam, amikor ő elkezdett mocorogni, majd kis idő múlva fel is ébredt.

- Jó reggelt, Sarrie. - mosolyogtam rá.

- Jó reggelt. - mosolygott vissza, majd rám emelte gyönyörű szép tekintetét. - Ne haragudj, hogy átjöttem hozzád. Gondolkoztam azon, hogy átmegyek valamelyikőtökhöz, de te voltál a legközelebb és nem volt kedvem a sötét házban járkálni olyan sokáig, eléggé be voltam szarva. Szóval sajnálom, nagyon sajnálom. - mondta, majd hirtelen felült. Gondolkoztam majd én is így tettem. Nem tudtam levenni a szememet róla, hogy már korán reggel is milyen kibaszott szexi, főleg hogy az én pólóm van rajta.

- Mi van? - kérdezte, miután észrevette, hogy bámulom.

- Semmi. - mondtam.

- Harry... - tette csípőre a kezét, de ez a mozdulat inkább aranyosra sikeredett mintsem szigorúra.

- Mondom hogy semmi. - nevettem. Sarah, fogalmam sincs hogyan, de felülkerekedett rajtam, ledöntött és rám ült.

- Harold Edward Styles, ha nem mondod el azonnal hogy mi van, esküszöm agyon nyomlak! - mondta, miközben kezeivel még mindig csupasz mellkasomon támaszkodott.

- Jó elmondom. - mondtam, majd lerántottam magam mellé, és most én voltam olyan helyzetben, mint ő percekkel ezelőtt. - Csak az van, hogy nem tudom levenni rólad a szememet, mert olyan jól áll neked a pólóm. - mondtam, mire elpirult. Hát igen, Sarah zavarba hozása a kedvenc időtöltésem. - Jól áll ez a szín. - mutattam az arcára, mire csak egy vállba verés volt a jutalmam.

- Nem vagy éhes? - kérdeztem. - Isteni rántottát tudok csinálni!

- De az vagyok. - nevetett.

"Leszálltam" Sarrie-ről és lementem a konyhába reggelit készíteni.


~ Sarah ~


Uramisten! Egész éjjel szegény Harry-n feküdtem, de ő egy szót nem szólt! Aztán most meg ez a leteperés ez, ez nem tudom honnan jött nekem, de úgy látszik nem vette zokon. Most pedig lement, hogy reggelit készítsen nekünk. Nekünk...

Gyorsan megráztam a fejem, kieresztve ezzel minden hamis tévhitet kettőnkkel kapcsolatban, és lementem Harry után a konyhába. Legnagyobb meglepetésemre Harry egy szál bokszerben tevékenykedett, megvillantva ezzel izmos, kidolgozott felsőtestét, a tetoválásait, köztük a kedvencemet a pillangót is, és amin a szemem megakadt az valójában a tökéletesen látszó "V" vonala volt.

- Harry?

- Hm?

- Megtennéd nekem azt a szívességet, hogy felöltözöl? - kérdeztem.

- Hááát....nem. - mondta vigyorogva. - Figyelj, te sem vagy normálisan felöltözve drága. Csak egy fehérnemű meg az én pólóm van rajtad, szóval...

Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)Where stories live. Discover now