20.fejezet

102 5 4
                                    

Drága lelkek <3

Nagyon sajnálom, hogy ilyen sok időre eltűntem a legutóbbi jelentkezésem óta :( Nem kertelek, bevallom őszintén, a felhalmozódott dolgok miatt az életemben teljesen kiment a fejemből a Wattpad. Hamarosan Blogspoton is folytatom az írás, de ide máris hoztam a következő fejezetet.

Még egyszer sajnálom, és jó olvasást <3


~ Harry ~

Reggel ébredéskor el kellett gondolkoznom, hogy is vagyok pontosan, mert a szobám fehér falai helyett lila falakat pillantottam meg először. Fél perc után rájöttem, hogy Sarrie szobájában vagyok. Micsoda lángész...

Sarrie még aludt, így én sem keltem fel. Pedig kellett volna mert klipforgatásra kellett volna mennem, de egyszerűen nem volt szívem felkelteni. Kezemmel az éjjeli szekrényen lévő telefonomhoz nyúltam, és írtam egy sms-t Louis-nak, hogy menjenek nyugodtan, én külön megyek. Egy perc múlva rezegni kezdett a telefonom, majd Lou tömör 'Oké :D' válaszát olvashattam. Hiába, akármekkora dumás is, reggel nem valami bőbeszédű. Sarah-t is akartam vinni, de az érdekes lesz, mivel amióta a koncerten nyilvánosságra hoztam a kapcsolatunkat, az egész londoni, de talán még az egész világsajtó ezen a témán csámcsog. Napról napra érdekesebbek az újságok címei. 'Harry Styles már nem szingli', 'Harry elkelt' vagy épp 'Több ezer lány szíve tört össze Harry Styles miatt'. Több százan voltak olyanok, akik a közösségi oldalakon rákérdeztek, hogy igaz-e? Én persze azt mondtam hogy igen. Úgy érzem, nincs mit szégyellnem. Volt olyan, aki megkérdezte, hogy Sarrie színésznő-e vagy énekes? Én persze azt mondtam, egyik sem. És ilyenkor illetődtek meg, hogy 'most éppen' nem hírességgel járok. Az a baj, hogy nem ismernek eléggé. Meglát egy paparazzi egy nővel, és már elkönyvelik, hogy járunk, pedig az esetek 98%-ban csak és kizárólag baráti találkozások voltak. Az a maradék 2% meg a Sarrie-vel töltött idő. Gondolatmenetemet az szakította félbe, hogy ismét rezegni kezdett a telefonom, majd Sarah is ébredezni kezdett. Az sms ismét Louis-tól jött, hogy elindulnak.

- Jó reggelt. - köszöntött álmosan Sarrie.

- Reggelt kócos. - nyomtam egy puszit a fejére. - Mennyi idő alatt tudsz elkészülni?

- Miért?

- Ma van a klipforgatás...

- Juhuhuujjj. - ugrott ki az ágyból, majd a fürdő felé rohant. A kép rendkívül vicces volt, mert Sarrie szinte kiesett az ágyból, így nem tudtam megállni nevetés nélkül. - Harry, mért nem keltettél fel? Idő kell nekem, nem olyan egyszerű az elkészülés!

- Jó-jó, nyugi. - nevettem még mindig. - Kezdj el készülődni, én addig megnézem Alice-t és riasztom őt is.

- Szerintem ő nem fog jönni. Hacsak nincs valami varázserőd, ki nem rángatod a házból.

- Éppenséggel van egy titkos fegyverem. - mondtam elgondolkozva.

- Igen? És mi lenne az?

- Én vagyok Harry Styles! - jelentettem ki büszkén, mire Sarrie-ből kitört a nevetés, és fuldokolva ment a fürdőbe készülődni. Becsuktam magam után a szoba ajtaját, és a folyosó végén lévő szobába bekopogtam, majd amikor nem kaptam választ, benyitottam. Nem Alice szobája volt, hanem Joey-é. A falak, mint minden fiú szobájában, fehérek voltak. A szoba bal oldalán az ablaknál volt egy hatalmas franciaágy barna takaróval és egy párnával. Az ajtótól jobbra két hatalmas szekrény volt, az egyikbe ruhák voltak össze-vissza behányva, a másikon képek voltak, belül pedig ágyneműk, törölközők és cipők, meg néhány kabát felakasztva. A képek nagy részén Joey volt számomra ismeretlen emberekkel amint buliztak, piálnak vagy cigiznek. Minden második kép erről szólt, buli, pia, haverok, cigi. Sarah-t egy képen láttam csak, azt is egy másik mögött találtam meg, ez a kép talán a megérkezésükkor készülhetett. Micsoda dalia. Nem azt mondom, hogy legyen tele Sarah-ról készült képekkel a szoba, de ha az ember szeret valakit, akkor annak van képe az adott személyről, és nem, nem csak egy, és azt az egyet sem takarja el egy másikkal. Miután kinézelődtem magam, kimentem a szobából, és a szomszédos ajtón kopogtam, mire bentről egy halk 'Gyere' nyöszörgés hallatszott. Benyitottam Alice szobájába, a lány még az ágyban feküdt betakarózva.

Harcolok érted ~ H.S. (hungarian)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon