Blake en ik liepen naar biologie.
"Dus hoe gaat alles nu?" vroeg hij.
"Blake dit is al de vijfde keer dat je dit vraagt" zei ik "het gaat, ik hou het wel vol"
Blake zuchtte" oké maar als er iets is moet je het me vertellen"
"Oké" zei ik.
Blake glimlachte.
"Erm Blake waar verblijf je nu?" vroeg ik.
"Oh ja" zei hij" ik had gehoopt of ik bij jou kon blijven tot ik mijzelf iets gevonden heb''
"Ja tuurlijk we zullen het na school aan Ellie vragen''
Blake knikte.
De bel ging en ik en Blake vertrokken allebei naar onze les.
***
Na school liep ik naar de parking, ik zou met Blake meerijden omdat Cole niet meer is komen opdagen is na lunch.
Ik zuchtte en duwde de deuren open voor ik naar buiten stapte.
Meteen viel het mij op dat iedereen mij aanstaarde. Ik trok mijn wenkbrauwen samen.
"Jess" hoorde ik Blake roepen die naar me toe gelopen kwam.
"Klaar om te gaan?" vroeg hij.
Ik knikte en volgde hem naar zijn auto.
Nope geen auto
Een motor, ja Jessica een kampioen motorrijden zou met de auto rijden.
Ik slikte als ik voor de motor stond.
Blake keek me vragend aan voor zijn ogen wijde.
"Oh Jessica sorry ik was vergeten... en ik ben de motor gewoon ...en ....we kunnen de bus nemen ofzo" zei hij bezorgd.
Ik schudde mijn hoofd "nee het is goed " zei ik vastberaden " nieuwe start weetje nog".
Hij glimlachte en keek rond. Iedereen staarde ons aan alsof ze niet geloofden dat Blake bij me stond.
Ik grijnsde.
"Blake?" vroeg ik.
Hij keek me aan. "wat?" vroeg hij vragend waarom ik grijnsde.
Ik grijnsde gewoon en trok de helm over mijn hoofd.
"Oh je wilt.." Blake grijnsde nu ook "ga je gang" zei hij.
Ik knikte en stapte op en Blake achter mij. Jep achter mij.
Ik glimlachte als ik naar de geschokte gezichten rondom me keek.
Ik, Jessica rijdt met de motor inplaats van Blake, de landskampioen motorrijden.
Tevreden reed ik van de parkeerplaats af en versnelde, maar ik kon nog een glimp zien van Cole die ook verbaasd
naar mij keek.
Ik reed naar Cole's huis ofja ook mijn huis nu.
Als de motor uitstond stapte ik en Blake af en gingen we narr binnen.
''Ellie" riep ik.
"Keuken" riep Ellie terug.
Ik wenkte Blake en leed ons naar de keuken. Blake was totaal niet onder de indruk van het grote huis.
"Hi" zei in tegen Ellie.
"Hallo Jessica" zei ze en ze keek naar Blake "ik ben Ellie" zei ze terwijl ze Blake's hand schudde.
"Ik ben Blake" zei hij en glimlachte."een vriend van Jessica"
"Ja Ellie kan Blake hier een paar dagen logeren?" vroeg ik.
Ellie keek me aan en trok een wenkbrauw op.
"Oh nee" zei ik als ik doorhad wat ze bedoelde."Hij is niet mijn... we zijn gewoon vrienden" zei ik.
Ze lachte en knikte."Hij kan in de logeerkamer blijven naast jouw kamer"
Ik blies mijn adem uit. "goed kom Blake" zei in en trok aan zijn arm "dag Ellie"
Blake nam zijn spullen, wat maar een kleine reistas was.
Ik trok mij wenkbrauw op."maar alleen die tas?"
Hij knikte "in haast vertrokken" zei hij "ik dacht dat we morgen samen konden gaan shoppen?"
Ik knikte hevig.
"Goed lachte" hij.
Als we al zijn spullen in zijn kamer hadden gezet gingen we naar benden om te eten.
"Hey" zei ik als ik de eetkamer inkwam. "dit is Blake" ik wees naar hem en ging zitten.
Blake wuifde en ging naast mij zitten.
Zack keek naar Blake en stopte dan met eten zodat zijn vork half in de lucht stil hield.
"Blake Ryders" riep hij.
Blake knikte.
"Huh?" Vroegen Ellie en Jonh samen.
"Mam pap hij is landskampioen motorrijden" riep hij terwijl hij zijn vork op tafel neer gooide "ik ben Zachery of Zack"
Blake glimlachte breder.
''Ik vroeg me al af van wie die motor buiten was" zei Jonh '' nu Blake, ik ben Jonh Ellie haar man" zei hij.
"Aangenaam" zei Blake.
We begonnen te eten als Cole binnen kwam.
"Cole" zei Ellie streng.
"Ik ben gewoon iets te laat mam" mompelde hij en liep naar zijn plaats maar stopte halfweg.
Hij draaide zich om en staarde Blake aan."wat doet hij hier" zei hij met op elkaar geklemde kaaken.
"Cole Blake is onze gast voor een paar dagen" zei Ellie "hij slaapt in de kamer naast Jessica dus Jessica, jij en Blake moeten een badkamer delen" zei ze.
"Wat?" riepen Blake en Cole tegelijk.
Ik slikte en keek naar Blake. Hij keek me doordringend aan.
"Jij deelt een badkamer met hem?" siste Blake.
Ik keek hem aan en knikte langzaam.
"Maar voor eventjes tot de andere af is"voegde ik er aan toe.
Blake keek nog boos maar at verder.
Na het eten liepen Blake en ik naar mijn kamer.
"Mis je ze?" vroeg Blake als we op mijn bed gingen zitten. Hij bedoelde mijn ouders.
Ik keek hem emotieloos aan en haalde mijn schouders op.
Als ik aan ze dacht zou ik ongetwijfeld in tranen uitbarsten.
Hij knikte begrijpelijk.
Blake keek de kamer rond zijn blik lande op mijn nachttafel waar de foto's op stonden.
"Geen foto's van mij" zei hij nep gekwetst.
Ik lachte en haalde een foto uit de onderste lade. Het was een foto van mij en Blake toen we 6 jaar uit waren, ik zat op de slee en Blake lag ernaast.
Blake lachte "Heb je die nog altijd" zei hij "man ik kan nog altijd niet geloven dat mij van de slee hebt geduwd"
Ik keek hem aan "denk je dat ik die kracht nu niet meer heb?"
Hij knikte "ik ben groter als jou en sterker"
Ik grinnikte en duwde hem van het bed af. Hij belande met een 'tumb' op ze grond.
Ik barste in lachen uit als hij naar me keek.
Niet veel later barstte hij ook in lachen uit.
--------------------------------------------------------------------------------------------
In weet niet hoe lang het is omdat in het op mij iPod geschreven heb.
Vote comment
Moet ik is een hoofdstukje in Cole of Blake's pov schrijven?
JE LEEST
I won't lose you
Teen Fiction"Ugh, jij bent ongelooflijk," schreeuwde ik naar hem en zwierde mijn armen omhoog. Hij lachte. Een diepe sexy lach...Jeez Jessica hou op. Ik sloeg mezelf mentaal. "Jess, iedereen valt uiteindelijk voor me, jij dus ook," fluisterde hij in mijn oor. I...