1: New beginning

14.2K 567 48
                                    

De hele rit bleef ik klaarwakker. Ik was vol van zenuwen en vragen zoals:

Zou die familie vriendelijk zijn?

Hoe zouden ze eruit zien?

Hoe oud zijn mijn tante haar zonen?

Zullen ze mij wel leuk vinden?

Ik was diep in gedachten verzonken tot de stem van Jurgen me eruit haalde.

"Miss, we zijn er."

Ik keek rond me. Er stond een groot wit huis met een prachtige tuin. De chauffeur opende de deur zodat ik kon uitstappen.

"Jessica," hoorde ik een vrouwlijke stem roepen.

Ik draaide me om. Een blonde vrouw met middelbare leeftjd kwam naar me toe gelopen. Ze leek op mijn moeder.

"Ik ben zo blij dat je er eindelijk bent." Ze glimlachte vriendelijk naar me en trok me in een knuffel. "Ik ben Ellie. Je bent nog mooier in het echt dan op foto."

Ik lachte.

"Mam, laat haar los. Ze sterft nog van zuurstof tekort," zei een andere stem.

Ellie draaide haar om. Er stond een jongen van een jaar of 13 in de deur opening. Hij liep naar me toe.

"Hey, ik ben Zachery of Zack," zei hij en hij stak zijn hand uit. Zijn blonde haren vielen voor zijn blauwe ogen. Hij leek erg op zijn moeder.

"Ik ben Jessica," zei ik een schudde zijn hand.

"Kom Jessica, we gaan naar binnen dan kun je de rest van het gezin ontmoeten," zei Ellie. "Zack, neem jij haar koffer en breng die naar haar kamer. En geen geklaag." Zack mompelde iets, maar nam de koffer.

Ik volgde Ellie mee naar binnen. Het huis was 4 keer zo groot als waar ik vroeger woonde. De hal had aan de twee kanten een grote trap en in het midden een grote glazen kroonluchter. Onder de trap was een deur die naar de woonkamer en de keuken leidde. De woonkamer bestond uit 4 grote zetels en flatscreen tv.

"Jessica, je bent er." Een man met zwart haar kwam naar me toe gelopen en gaf me een knuffel.

"Hallo," zei ik als hij me los liet.

"Ik ben John, Ellie haar man."

Ik glimlachte als hij een arm om Ellie haar middel sloeg.

Een gelukkig getrouwt stel.

Zack kwam de kamer binnen gelopen en ging in een van de zetels zitten.

"Waar is je broer?" vroeg John aan Zack, die zijn schouders ophaalde.

"Cole, kom naar beneden NU!" riep Jonh.

"Waarom zo schreeuwen, ik ben hier toch," zei een jongen die van de hal kwam. Ik schatte hem zeventien of achttien jaar.

Hij keek rond de kamer tot zijn blik op mij bleef rusten. Hij grijnsde en liep naar me toe. Hij had zwart haar en blauwe ogen.

"Jij bent vast Jessica. Ik ben Cole." Hij stak zijn hand uit naar me uit.

Ik knikte en schudde zijn hand. Ik bekeek hem goed, zijn armspieren kwamen goed uit in zijn witte T-shirt gecombineerd met een zwarte broek. Als hij zag dat ik hem aan het bekijken was, grijnsde hij nog breder. Wat nog aantrekkelijker was.

Oh kom op Jessica, aantrekkelijk?

Super sexy!

"Goed nu je iedereen ontmoet hebt, kun je je spullen gaan uitpakken en een beetje rusten. Je zult vast wel moe zijn van je reis," zei Ellie.

I won't lose youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu