Cole's pov
Ik staarde naar Jessica als ze naar de tralies liep. James achter haar. Ze opende de deur en liep onze richting op. De bodyguards lieten haar door en Blake rende naar haar toe en gaf haar een knuffel.
''Jess, dat was geweldig'' riep hij.
Jess glimlachte en knuffelde hem terug.
Mijn maag maakte een rare wending als ik naar hun keek. Ik liep naar hun toe. Jessica liet Blake los en draaide zich terug op naar James. Ze had mij nog niet gezien.
Jessica zei iets tegen James dat ik niet kon horen. James knikte en liep weg.
Jess draaide zich terug om naar Blake. Eindelijk zag ze mij. Haar glimlach verdween direct en ze keek naar Blake. Blake zei iets en ze knikte maar glimlachte niet.
Ze kwamen naar me toe gelopen.
''Volg'' zei ze en liep dan naar een zwarte grote deur. Ook daar stond bewaking voor. De bewaking ging onmiddellijk aan de kant als ze Jessica zagen.
Ik deed als ze vroeg en liep achter haar en Blake aan.
We kwamen in een kleine ruimte met een paar zetels, een bar en tv.
Jessica ging in de zetel zitten en Blake liep naar de bar. Ik besloot ook te gaan zitten.
''Cole, wat doe je hier?'' Vroeg Jess.
Ze keek me koud aan.
'' Je niet naar huis en ik ik-'' ik zuchtte ''ik was bezorg '' gaf ik toe.
Jessica haar blik verzachtte en maar werd daarna terug koud.
''Alles gaat goed, je kan terug gaan'' zei ze en stond op.
''Wacht'' zei ik ''is dat alles?''
Ze keek me aan ''ik rijd, Voila, nu weet je het'' zei ze.
Ik wou nog iets zegen, maar werd onderbroken door James die naar binnen kwam.
''Jessica, ze zijn hier en je kan ze beter niet laten wachten'' zei hij tegen haar en keek dan naar mij.
''Is hij onze nieuwe aanwinst?''
Ze ging voor me staan ''laat hem met rust en vertel ze dat ik kom'' snauwde ze.
''Okey'' zei hij en liep weer de deur uit.
Ik keek naar Jessica die mij aankeek ''Cole, je had hier niet moeten komen'' zei ze en draaide zich om.
Ik nam haar arm vast ''Waarom niet en wie zijn ze?'' Vroeg ik.
Ze schudde haar hoofd. ''Ga gewoon naar huis Cole'' ze staarde me koud aan.
Ik zuchtte en liet haar arm los, aangezien ze me toch niets ging vertellen.
Ze keek naar Blake en gaf een knikje.
Blake knikte en liep naar me toe.
''Kom man, we gaan'' zei hij.
Jessica draaide zich naar me om.
''Blijf bij hem'' zei ze.
''Wat? Waarom? Ik kan mezelf best verdedigen tegen wat dan ook'' zei ik en kruiste mijn armen.
Jessica lachte en schudde haar hoofd ''dat kan je niet Cole, geloof me'' ze draaide haar om en liep naar de deur. Blake liep achterhaar aan. Ik volgde hun.
We liepen terug naar de motor arena en dan naar een andere donker tunnel. Als we uit de tunnel kwamen, kwamen we in een grote ruimte. Het leek op een verlaten magazijn. James stond te wachten voor een grote ijzeren deur.
''Eindelijk Jessica ze begonnen ongeduldig te worden'' zei James en opende de deuren.
We stapte naar binnen.
De ruimte was gevuld met 15 mannen en een paar vrouwen. Ze waren allemaal zwaar gebouwd en vol getatoeëerd.
Oké ze waren eng.
Nee doorstreep dat, vergeleken met hun staat mijn macho gehalte op nul.
Op het moment dat Jessica binnenliep werd alles stil.
Iedereen staarde haar aan.
''Welkome terug Jessica'' zei iemand.
''Ziet er goed uit Jessica''
''Lang niet gezien''
''Mooie show daarjuist''
''Ja, coole show''
''Waarom zijn we hier?''
Enzovoort.
''Koppen dicht allemaal'' riep ze.
Iedereen hield direct hun mond.
''Ja, ik ben terug, anders zou ik hier nu niet staan'' zei ze '' en jullie zijn hier omdat de zuids op ons domein zijn gezien''
Oké nu was ik verward, zuids? En wat bedoelen ze met terug. Was Jessica hier al eerder geweest?
Jessica draaide zich om naar mij en Blake.
''Blake, breng Cole weg en kom dan terug '' bevelende ze.
Blake knikte en trok me aan mijn arm mee.
Voor we de ruimte verlaten zag ik nog twee mannen naar binnen gaan. Mijn ogen wijde als ik zag wat in hun zak zat.
Een pistool.
Blake groette de mannen. Als we uit het gebouw wandelde kwamen we weer in dat steegje.
''Cole'' zei Blake en hij keek me serieus aan ''als je ooit nog zo'n mannen tegen komt moet je mij of Jessica direct bellen oké''
Ik knikte langzaam.
Jessica heeft nog een hele hoop uit te leggen als ik haar zie.
***
Blake's pov
Nadat ik Cole terug bij zijn huis had afgezet, reed ik terug naar onze basis.
Ik parkeerde mijn motor en liep terug door het steegje. Ik hoorde voetstappen achter me en draaide me om.
Niemand.
Ik zuchtte en draaide me terug om en liep verder.
Opnieuw hoorde ik voetstappen.
Nu wist ik het zeker en haalde mijn zakmes uit mijn zak.
Als ik zag dat er niemand achter me was wandelde ik verder, mijn zakmes nog steeds in mijn hand.
Het geluid van glas dat brak hoorde ik naast me. Ik keek naar de richting waar het geluid vandaan kwam.
Uit het donker stapte een gedaante.
Ik keek op naar het gezicht.
Oh sh!t
----44444444444---------555555555--[-----------] 5555555555-----------44444444
Kort maar dit is een soort tussen hoofdstukje.
Ik zal het volgende hoofdstuk zo snel mogelijk uploaden en ik beloof dat het langer gaat zijn !!
X
JE LEEST
I won't lose you
Teen Fiction"Ugh, jij bent ongelooflijk," schreeuwde ik naar hem en zwierde mijn armen omhoog. Hij lachte. Een diepe sexy lach...Jeez Jessica hou op. Ik sloeg mezelf mentaal. "Jess, iedereen valt uiteindelijk voor me, jij dus ook," fluisterde hij in mijn oor. I...