14: the almost kiss

9.6K 474 90
                                    

Jessica's pov

"Bukken" riep Blake naar me.

Ik bukte als James zijn vuist naar me toe vloog.

"bescherm je gezicht Jess!" riep Blake.

Ik klemde mijn kaken op elkaar en zwaaide mijn vuist naar James zijn maag.

Hij boog voorover en ik zag dat als mijn kans.

Ik zwaaide mijn vuist naar zijn kaak en stampte in zijn zij.

James kreunde en viel op de grond. Ik grijnsde en veegde het zweet van mijn voorhoofd.

"Goed gedaan" zei Blake tegen me en gaf James een hand zodat hij kon rechtstaan.

James negeerde Blake zijn hand en stondzelf recht, hij keek me kwaad aan.

"Wacht maar Jess, ik versla je nog wel, ik zal je wel verslaan. Wacht maar af"

Ik lachte en schudde mijn hoofd "We zullen zien James, we zullen zien"

Blake keek naar James en grijnsde uitdagend "Hoe vaak heb je nu al gewonnen van Jess?" Blake deed even alsof hij nadacht "ooh juist ja, Nog geen ene keer"

James keek Blake kwaad aan en vloog op hem af. Blake lachte en ontwijkte James zij vuist met gemak. Ze bleven zo vechten. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. Snel liep ik de ring uit en jogde naar mijn sporttas. Ik nam er mijn flesje water uit en opende het. Ik keek naar James en Blake terwijl ik het water gulzig opdronk.

Het was redelijk hilarisch eigenlijk. James gezicht was knalrood en probeerde talloze keren om Blake te raken, maar Blake ontweek al zijn slagen.

Mijn gsm piepte.

Ik sloot mijn flesje water en zette het naast mijn zak. Ik rommelde eventjes in mijn zak tot ik mijn gsm vond.

Het was een berichtje van Cole.

Ik opende het berichteje:

C: KOM NAAR HUIS, ASAP

Ik fronste en stak mijn gsm in mijn broekzak en raapte snel al mijn spullen bij elkaar. Ik nam mijn lerenvest uit mijn zak en trok hem aan, als ik klaar was hing ik mijn sporttas over mijn shouder.

Ik draaide me m en liep naar de ring. James en Blake waren nog steeds aan het vechten.

"Jongens." riep ik en probeerde hun aandacht te trekken.

Ze vochten gewoon verder.

"Jongens!" riep ik nu iets luider.

Ze hielden op met vechten, James zijn vuist bleef in de lucht hangen en Blake had James zijn hoofd in een headlock.

"Laat elkaar los," beval ik.

Ze lieten elkaar onmiddelijk los en gingen met recht rug naast elkaar staan.

Oh wat is het leuk de leiding te hebben!

"Ik moet naar huis" zei ik en keek Blake aan "Blake jij hebt de leiding, brandt het gebouw niet af"

James grinnikte en Blake bokste hem in zijn maag. Ik rolde mijn ogen en voor ik het gebouw uitliep hoorde ik James nog roepen:

"Je gaat eraan ukie!!"

Ik grinnikte en liep naar mijn motor. Ik zette mijn helm op en ging op mijn motor zitten. Ik trok mijn sporttas dichter tegen me aan en reed de weg op.

Waarom moet ik zo dringend naar huis komen?

*-*-*-*-*

"Cole?" riep ik als ik de voordeurt opende.

I won't lose youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu