▶one

19.7K 836 460
                                    

dünyanın en boş kitabı, okumadan önce düşünün ve okumayın derim.

°°°°°°°°°°


Ben Byun Baekhyun.

Boyum: 1.74

Yaşım: 24

Göz rengim: Kahverengi

Saç rengim: (Boya) Kızıl

Doğum tarihim: 06.05.1992

4 yıllık jeoloji mühendisliği bölümü okumuş ve başarı ile bitirmiş olmama rağmen açıkta kalmış onlarca üniversite mezunu öğrencilerinden biriyim.

Abim Byun Baekboom hayatımdaki her şeyim.

Büyükannemi kaybedeli sadece 3 ay oldu.

Annem ve babam çalışıyorlar.

Bisexüelim.

Tüm taliplerime açığım.

Baekhyun, üstündeki örtüyü düzeltip kafasını az önce Ipad'inin olduğu yere koydu. Neredeyse bir saati aşkın bir süredir saatlerce gezdiği sitelerin birinde bulduğu eş bulmaya yarayan programa kayıt olmakla uğraşıyordu. Doğrusu kendisi bile bu yaptığı şeye inanamasa bile bunu yapmıştı işte.

Yüzünü gömdüğü sarı yastıktan kaldırıp ipadini tekrar eline aldı ve profil resmine saçlarını kızıla boyatmadan önceki ,siyah saçlı hâlinin olduğu ve gözündeki güneş gözlükleri ve rüzgardan dalgalanan saçlarıyla çekilmiş olduğu bir selfiesini koydu.

Fotoğraf çekilmeye bayılan biri değildi. Bu yüzden tabletindeki en son çekilen resimler arasında emin olun bir yıl önce çektiği fotoğrafları görüceksinizdir.

Resmin yüklenmesi tamamlanınca sayfanın başına gelip tüm bilgilerini tekrar kontrol etti. E-posta, telefon numarası, şifre, kullanıcı adı... Bla bla bla.

Nefesini vererek tüm sayfaya tekrar bakmaya üşendiğinden dolayı kaydol kısmına basıp küçük çemberin dönmesini izledi. Adeta insanı hipnoz eden çembere bakmayı kesip yastık ve koltuk arasında sıkışmış olan telefonunu çıkardı.

0 mesaj.

0 arama.

0 bildiri.

Aaa ne kadar da popülersin, Byun Baekhyun.

Telefonunun kilidini kapatıp tekrar tabletine döndü. Ekrandaki çember yerine tumblr, twitter ya da herhangi bir siteye benzeyen anasayfa çıktı. Haber bülteni gibi orda burda kişilerin tanıtımı, paylaştıkları şeyler, popüler kişiler ya da durumlar... Ve kişinin kendi özel köşesi. Yada adı her neyse.

Bildirim kutusunun olduğu kısma tıklayıp bölümün açılmasını bekledi. Saniyelik bekleyişin ardından boş sayfa gözler önüne serilmişti.

Kendini çok mükemmel sanıyorsun Byun Baekhyun.
Senden mükemmelleri var.

ㅤㅤmiss. parkㅤ[chanbaek texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin