Chanyeol, arka odaya giden Minseok'un peşinden gitti. Kapanmak üzere olan kapının arasına ayağını koyup içeri girdi. Minseok ona aldirıs etmeden ustjnu degiştirmeye başlamiştı. Elbisenin yanindaki fermuari ı indirdi. Odada Chanyeol yokmus gibi davranıyordu çünkü olsa nolucakti ki? Daha önce görmüştü zaten görüceğini.
Dolaptan bir poşet çıkarip içindeki ķiyafetleri çıkardı. Silikonlu südyen de diğer çıkardıği kıyafetlerin arasına gitmişti. Dark kotu bacaklarında hissettiğinde derin nefes aldı. Üstüne salaş kazağını giyip saçlarını dağıttı. Ayakkabılarıni pufa oturarak giyerken Chanyeol ona doğru birkaç adım yaklaşmıştı.
"Ona neden buraya getirdin?"
"Kendisi de söylemişti bu hatırlarsan."
"Yalan söylediği çok belliydi." Chanyeol özenle bağlanan ayakkabı bağcıklarına baktı.
"Senden bahsettim. Ve ilişkimizden. Başka ufak telef şeyler daha işte. Sonra da buraya geldik." Minseok ayağa kalkip üstünu düzeltti.
"Hadi gidelim." Kolundan tutan Chanyeol onu tekrar pufa oturtturmuştu.
"Beni sinirlendirme Minseok. Açık konuş. Yoksa..."
"Ne? Yoksa ne? Beni setce becerir misin yoksa? Hadi ama Channie bu kadar sert olma sana yakışmıyo. Çocuğun nesi seni bu kadar etkiledi ki?"
Minseok ayaklarını havada sallayıp alay edermişcesine sırıttı. Bu herifin sinirli haliyle uğraşmak onun için oldukca eğlenceliydi.
"Bu seni ne derece ilgilendiriyo Minhee?"
Chanyeol Minseok'a iyice yaklaşıp saçlarıni avuçladı. Herhangi bir çekme yada açitma yoktu. Sadece tutuyordu işte.
"Minhee? Ciddi misin? Ama burda yapabileceğimizi sanmıyorum yakışıklı." Minsrok kıkırdayıp simsiyah gözlere baktı.
Chanyeol'un eli tuttuğu saçların sahibinin yanağıni bulmuştu. Hafif hafif okşuyordu.
Ardından yarım açık olan kapıdan Baekhyun içeri bir adım atmıştı.
"Minseok artık gitmem gerek a- Napıyosunuz?"
Baekhyun'un sesini duyar duymaz Chanyeol elini çekmişti.
"Konuşuyoruz. Katılmak ister misin?" Minseok hemen lafa atılmıştı.
"Hayir sağol. Gitmem lazım abim aradı. Onun için gelmiştim." Baekhyun bir Chanyeol'a bir Minseok'a bakıp konusuyordu. Odanın aurasi çok garipti ve ikisinin arasında az önce bir şeyler olduğu belliydi.
"Oh peki. Sonra tejrar görüşelim Baekkie." Minseok Chanyeol'un yanından geçip Baek'in yanına gitti. Kocaman sarılıp sevimlice gülümsedi. Baekhyun sadece ufak bir tebessümle baş sallayabilmişti.
"Hoşçakal Baekhyun."
"H-Hoşçakalın Bay Park."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ㅤㅤmiss. parkㅤ[chanbaek texting]
Fanfiction•Gay // Texting •ChanBaek Byun Baekhyun, sadece bir eş arıyordu. kısa hikaye içinde:#1 [31.10.16|20.25] hayran kurgu içinde:#91[20.01.17|14.00] ©tüm hakları hesaplarımın yazılı olduğu sarı kağıtta saklıdır