"Yazık oldu gül gibi çocuğa."
Gül gibi çocuk?O kişi kesinlikle Baekhyun değildi.Tabi Baekhyun öyle sanıyordu.
"Baekkie..." İsminin sevimli bir şekilde telafuz edilmesi onu garip hissettirsede cümlenin geri kalanın duymasıyla kaşlarını çattı. Bu sırık herif biraz kibar olsa belki bu kadar gıcık almazdı.
"Uyanmazsan seni kovarım."
"Bay Park lütfen daha kibar olun."
"Uyansın artık! Dikkat çekmek için yapıyo sanki!"
Kaşları son derece çatık sekilde gözlerini ufak ufak açtı. Anında herkes ona dönmüştü.
"Tanrım! Nasıl hissediyorsun? Ağrın, sızın var mı?" Minyon tipli kadın anında Baek'e sorular yığdırmaya başlamıştı bile.
"Var." Boş gözlerini endişeli kadına dikti.
"Neren ağrıyo?"
"Sence? Kafama top geldi. Kolume değil." Vurgulamak istercesine gözlerini kocaman açıp hızlıca doğruldu. Ve anında geri yatırılmıştı.
"Kim dedi sana kalkabilirsin diye."
"Çeker misin ellerini? Kalkıcak olan benim. Sana ne?"
"Luna bak şuna. Uğraşamıycam daha fazla. Bir şey olmadığı çirkefliğindan belli baksana." Tek eliyle yerden destek alıp ayağa kalktı. Havalı bir şekilde ilerleyip tekrar havali bir şekilde çadırina ilerledi. Onun gitmesiyle birlkte Baekhyun'un etrafındakiler de dağılmıştı. İnsanlar cidden iki yüzlü gibi bir şeydi.
"Kalkabiliyorsan kalkalım hadi. Güzelce dinlen. Sana taze bak getiricem! Doğal bal... Ah nasıl canım çekti anlatamam. Bu yüzden hadi çadırina gidelim. Bay Park'ın öyle sinirli olduğuna da bakma sen ben bayıkken nasil endişelendi anlatamam. Etrafına esio gürledi resmen. Bilmem kaç metre oteden bile gözlerindeki endişeyi görebilirdin. Bak sana diyorum senin Bay Park'a bos olmadığın gibi Ba-"
"Noona kes artık!" Baekhyun eliyle küçük yüzlu kadinin ağzını kapattığında zavalli kadıncağız susmak zorunda kalmıştı. Halbuki konuşmanın en tatlı yerine gelmişti.
"Aman Tanrım bana noona dedin!" Ellerini az önce Baekhyun'un elleri olduğu yere, ağzına götürüp ufak bir sevinç çığlığı attı. Saygı ve nezaket yoksunu Baekhyun şu koskoca iki ay içinde -iki ay olmayada bilir o da emin değildi- ilk defa ona noona demişti. Bu tıpkı bir bebeğin ilk önce anne demesi gibiydi. Çünkü o kadındı ve kadınlara anne denirdi. Erkek olsaydı baba demesi gibi olurdu.
Çok mantıklı.
"Uyumak istiyorum gidelim." Tabiki sevincini doruklarda yaşayan kadın anında Baekhyun'un istediğini yaparak kolunu omzuna atıp dikkatlice çadıra doğru ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ㅤㅤmiss. parkㅤ[chanbaek texting]
Fanfic•Gay // Texting •ChanBaek Byun Baekhyun, sadece bir eş arıyordu. kısa hikaye içinde:#1 [31.10.16|20.25] hayran kurgu içinde:#91[20.01.17|14.00] ©tüm hakları hesaplarımın yazılı olduğu sarı kağıtta saklıdır