three

11.6K 606 285
                                    

Baekhyun, anahtarla açılan kapının sesini duyunca içinde sıcacık bir şekilde durduğu battaniyeden çıkıp kapıya gitti. Abisi Baekboom kapıyı kapatıp siyah spor ayakkabılarını çıkardı.

"Hoşgeldin hyung."

Baekhyun abisine sarılıp geri sıcak koltuğuna döndü. Battaniyeyi üstüne çekip tabletini önüne dik bir şekilde koydu.

"Günün nasıl geçti?"

Baekhyun ipadinin ekranından kafasını kaldırmadan sordu.

"Bunu isteyerek mi soruyorsun?"

Baekhyun yerinde kıpırdatmadan cevap verdi. "Evet?"

"İyi öyle olsun."

Baekboom, deri ceketini çıkarıp koltuğa boylu boyunca uzandı. 12 saat çalışmak oldukca zordu ve üstüne üstlük evinde onu yemeklerle karşılayacak bir eşinin yerine, biricik koltuğundan kalkmayan kardeşinin olması zor geliyordu.

Baekhyun ona göre merhametli ve saygılı bir çocuk değildi. 'Bana ne?' , 'Benim olmazsa kimsenin olmaz.' , 'E yani?' , 'İstemiyorum.' gibi kelimeler ağzından düşmezdi. Şımarıklığı her zaman üstünde ve oldukça bencil olsada Baekhyun onun kardeşiydi. Ona değer veriyordu ve seviyordu. Her ne kadar biricik kardeşi onu önemsemese de onun kardeşiydi sokağa atıcak hâli yoktu ya.

"Açım."

Baekhyun pişkinliğinden vaz geçmeyerek yorgun abisine bile bakmadan durduğu yerde konuştu. Hadi ama! Kendisinden bir şey yapmasını beklemeyin. O kesinlikle beceriksizin önde gideni.

Ipadinden indirdiği uygulamayı açıp mesaj kutusuna girdi. Turuncu renkle çerçevelenmiş mesajlar ona gelen mesajları gösteriyordu. Ve hiç biri Miss. Park'tan değildi. Miss. Park ile olan sohbet odalarına girip en son ne yazdığına bakıcaktı ki kendisinin Miss. Park'a cevap vermediğini gördü. Sıkıntıyla iç çekti.

BBHyun: Gerçekten çok hayranın var demek.
Peki,
Senin çocuk olmadığına inandım diyelim.
Sen bana soru sormuycak mısın?

Miss.Park: Daddykink sever misin?

Baekhyun gelen mesajı sesli okuduğunun bile farkında değilken gözleri iki kocaman top hâline gelinceye kadar genişledi. Bu sadece ikinci konuşmaları ve onu doğru düzgün tanımıyor diye gidip 'Tabii ki hayır. Bu tür iğrenç şeyleri ancak ibneler sever.' demiycekti. Hangi bir varlık daddykinki sevmezdi ki?

BBHyun: Evet severim.

Miss.Park: Umarım bir gün benimle yapma zevkinde bulunursun.

BBHyun: Tabii.

"Baekhyun, ne zamandan beri daddykink seviyorsun?" Baekhyun arkasından gelen kısık sesle aniden yerinde sıçrasada bu kişinin abisi olduğunu farkedip kalbini tuttu.

"Ödümü patlattın!"

"Ben senin bir yerlerini patlatıcam ama orası ödün olmuycak Baek!" Baekboom Baekhyun'un örtünün altındaki poposuna vurup kısa çocuğun sızlanmasına fırsat vermeden bir tane daha vurdu. Bu sırada sızlanmayı da ihmal etmiyordu.

"Mutfağa git ve biricik abin için bir şeyler hazırla. Yoksa kimseyle evlenemiyceksin bu gidişle!"

"Ya tamam yeter. Canımı yakıyosun! YETER!" Baekhyun ipadini de alıp koşturarak mutfağa gitti. Abisi olabilirdi fakat ona daha kibar davranmasını birinin öğretmesi gerekirdi.

Dolaptaki hazır çorba paketlerinden birini çıkarıp küçük tencerelerden birinin içine boşalttı. Ardından paketin üstünde yazdığı kadar tencereye su doldurup ocağa koydu. Ateşi açtıktan sonra masanın üstüne bıraktığı tabletini alıp hemen açtı. Miss. Park'ın mesajını açtı ve cevap vermeye koyuldu.

MissPark: Oldukca zevkli olucak ha...

BBHyun: Daddykink kesinlikle zevkli olucak.
Yani..
Daddykink zevklidir.
Yani sex yapmak insana zevk aldırır.
Doğanın kanunu.

Miss.Park: Anladım anladım
Peki benimle daddykink sexting yapar mısın?

°°°°°°°°
gelecekten geliyorum. aklınız varsa okumayın.

ㅤㅤmiss. parkㅤ[chanbaek texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin