five

9.2K 558 291
                                    

Baekhyun üstündeki takımelbisenin kol düğmelerini açmaya kalkıştığı anda abisinin eline sessizce şaplak atması bir olmuş. Son zamanlarda Baekhyun'a karşı fazla şiddet gösteriyordu.

"Bay Byun ve Bay Byun, lütfen bana odaklanınız." Önelerinde ilerleyen adam tamamen camdan oluşma gözlüklerini işaret parmağıyla itip burun kemerine oturtturdu. Arkaya doğru yatırdığı ak saçları yaşlılığını göstersede düz derisi bunu azda olsa saklıyordu. Diri vücudunu saran gömlek ve kumaş pantolon bir insan bu kadar mı mükemmel gözükebilir dedirtiyordu insana. Gözünün altındaki küçük et beni söylenmiş miydi?

"Neden ikimize de Bay Byun dedi?" Baekhyun adamın duymaması için abisine yaklaşıp olabildiğince kısık bir şekilde söyledi.

"Çünkü ikimizde Byun'uz. Bu yüzden olabilir mi sence?"

"Haklısın." Baekhyun abisinin alaylı lafını ciddiye alıp eliyle beğenme işareti yaptı.

"Geldik." Adam yana çekilip kardeşlerin içeri girmesi için yer açtı.

___________________

Baekhyun elinde içinde ne olduğunu bilmediği içeceği sımsıkı tutmuş, ağzına tıkıştırılan yemekleri zorlukla yemeye çalışıyordu. Daha yarım saat önce yeni şirketinden çıkmışlardı ve abisinin bir kaç dadikalık konuşması ardından kendini arabada, ardından burda bulmuştu. Tanımadığı yüzler çoğunluklu olsada -ki bu kişilerin abisinin arkadaşları olduğunu tahmin ediyordu- akrabalarınında olduğu bu karaoke barında kızların etrafında olması onu zerre kadar rahatlatmıyor ve mutlu etmiyordu. Ayağını ağrıtan kunduralar onu ne kadar mutlu edebilirdiki?

"İçeceğini içmiycek misin?" Sevimli yüzlü kız ağzına hayvanca bir avuç dolusu cipsi atıp Baekhyun'dan cevap alma ümidiyle bekledi.

"H-Hayır, pek sanmıyorum. Sen ister misin?" Tabi ki nezaketten sormamıştı. Sadece içmek istemiyordu.

"Ah~! Teşekkür ederim!" Sevimli kız kocaman gülümseyip içeceği bir yudumda kafasına dikti.

Baekhyun kızın bardağı kafasına dikerken ortaya çıkan adem elmasına baktı. Kızlarda da adem elmasının olduğunu biliyordu fakat bu fazla büyük değil miydi? En azından erkeklerinki kadar?

Baekhyun etrafında ki bir kaç kişiyi ittirip sevimli kıza doğru yanaştı.

"Tekrar merhaba." Baekhyun çekingencede olsa sesinin titremediğine şükrederek sordu. Sevimlı kız anında ona dönmüştü. Büyük gözlerindeki mavi renkli lensler büyük ekrandan gelen ışıkla parlamıştı ve kızın yüzündeki gülümsemeyi daha da güzel göstermişti. Yada yüzünü. Gülümsemesi yüzünü kapladığından sorun yok.

"Merhaba~"

"Tanışalım mı?"

Dejavu? Hayır bu dejavu değildi.

"Tamam, tanışalım~!"

Baekhyun abisi ve abisinin bir arkadaşının söylediği şarkı yüzünden yüzünü buruşturdu. Yanındaki kızın ona kahkaha attığını görünce şaşırsada bozguna vermeyip tek kaşını kaldırdı.

"Kafan mı iyi?"

"Bilmiyorum~!"

Hayır Baekhyun, sakin ol. O kesinlikle travesti değil. Sakin ol. Kızları düşün, mini etekler, küçük ve sevimli popolar, uzun bacaklar, kaslı kalçalar, geniş omuzlar, göz makyajlı traş olunmamış suratlar, ince bel, kalın ses, çocuk reyonundan alınmış etek... Evet, Baekhyum o kesinlikle travesti yada ladyboy.

"Sen..."

"Ben? Ne olmuş bana?" Kız kahkaha atarak karnını tuttu. Sesi bir anda az öncekine göre kalınlaşmıştı ve herkes kendi dünyasında olduğundan bunu tek farkeden Baekhyun'muş gibi duruyordu.

Kız öksürüp gülme işine devam etti. Byun algıları devrede.

"Ladyboy musun?"

"Ne!? Hayır!" Kız tekrardan kahkaha attı.

Baekhyun utanmazca kimseye belli etmemeye çalışarak kızın bacak arasına elini koydu. Elinin altındaki tümseği hissetmesiyle sırıtıp elini geri çekti. Byun algıları yine mükemmeldi.

Baekhyun durduğu yerde kendine korkuyla bakan kıza el salladı.

"Umarım tekrar görüşürüz sevimli şey." Yerinden kalkıp abisinin yanına gitti.

ㅤㅤmiss. parkㅤ[chanbaek texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin