"Baekhyun!!!" Baekbom kapıyı kapatıp elindeki anahtarı ve çantasını koltuğa fırlattı. Koltukta elindeki bir avuç cipsi ağzına atan kardeşinin yanına uçarcasına gitmişti.
"Ne?" Baekhyun bacak üstüne atmış garip bakışlarla ayaktaki abisine bakıyordu.
"Bil bakalım yarın kimin doğumgünü?!" Baekboom her ne kadar heyecanlı gözüksede Baekhyun'un onu pek taktığı yoktu.
"Benim mi?"
"Hayır, benim! Aşk olsun Baekhyun! Abinin doğumgününü bile hatırlamıyor musun?" Baekboom mutsuzlukla kardeşine baktı. Ona yaptığı once şeye rağmen sadece abisinin doğumgününü bile hatırlayamıyor muydu yani? Değeri neydi?
Baekhyun kalkıp abisine kocaman sarıldı.
"Hayır, tabiki biliyordum. Hatta hediyeni aldım ve pastanı bile sipariş ettim."
"Gerçekten mi?" Baekboom geri çekilip hayretle kardeşine baktı. Bu doğumgünü kutlama meselesi sadece 2 yıldır vardı. Ondan önce Baekhyun üniversiteyi okuduğundan dolayı aynı şehirde değillerdi ve birlikte geçiremiyorlardı. Ondan öncesi ise vasat zaten. Şimdikindan çok daha asosyal bir Baekhyun. Tarihten, saatten ve günden haberi bile olmayan bir Baekhyun. Uyuşuk, uykulu, aptal ve salak bir Baekhyun. Sırf bu yüzden ailesinden ve öğretmenlerinden azar işitip ceza alan bir Baekhyun. Ve onu her seferinde mutlu eden bir Baekboom.
"Tabiki! Sen benim biricik abimsin. Ordan bakınca biricik abisinin doğumgününü unutucak biri gibi miyim?"
"Evet..."
"Peeekiii... Ee ne diycektin?" Baekhyun abisinden ayrılıp geri yerine döndü.
"Patronum beni müdür yardımcılığına terfi ettirdi. Bunu ve doğumgünümü kutlamak amaçlı yarın tüm şirketin katılacağı bir kokteyl düzenledi. Sence de müthiş değil mi!?" Baekboom umutla kardeşine baktı.
"Evet çok güzel! Tebrik ederim abi!" Aferim Baekhyun. İşte böyle.
"Yarın bir saatligine hazırlanmam için süre olucak. Ben gelmeden banyonu felan yapmış ol çünkü ben giricem. " Baekboom heyecanlı heycanlı kendi odasına gitti. Arkasında cips yiyen bir Baekhyun bırakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ㅤㅤmiss. parkㅤ[chanbaek texting]
Fanfiction•Gay // Texting •ChanBaek Byun Baekhyun, sadece bir eş arıyordu. kısa hikaye içinde:#1 [31.10.16|20.25] hayran kurgu içinde:#91[20.01.17|14.00] ©tüm hakları hesaplarımın yazılı olduğu sarı kağıtta saklıdır