Bună,eu sunt Emma,dar toţi imi spun Emm.Locuiesc în Londra alături de mama mea şi de fratele meu mai mic,Jason.Poate vă întrebaţi de ce nu am pomenit de tatăl meu.Ei bine,el e plecat mai mereu cu afaceri si nu prea
stă pe acasă.Am părul brunet şi ochii verzi.Am 2 prietene foarte bune:Lisa si Mira.Nu sunt foarte populară pentru că aproape toata lumea mă consideră o tocilară fiindcă învăţ foarte bine si pe lângă asta mai am şi ochelari de vedere.Am 16 ani deci sunt la liceu.Ca toate fetele devârsta mea am şi eu ,,o dragoste secretă,,.Îl cheamă Zayn.Are părul şaten şi ochii de un albastru marin.Treaba e că e foarte popular si nici
măcar nu se uită la mine.Să începem.
Era o dimineată ploioasă si rece de toamnă.Stăteam cuibarită sub plapuma mea cea călduroasă şi aşteptam ,,semnalul de trezire,, numit mama.Visam şi eu la cai verzi pe pereţi cand aud uşa deschizându-se si pe Generalul mama in acţiune.
-Trezirea draga mea!
-Bună dimineaţa şi ţie.
-Lasă asta şi vino mai repede.Se răceşte mâncarea.Te mişti mai incet ca o broască ţestoasă.
-Am şi eu ritmul meu,ok!?
Mă cobor cu cea mai mare lene din pat şi merg sa mă îmbrac.Îmi iau o pereche de tenişi,blugii mei negri stramţi,un tricou lung alb cu o fată alb-negru desenată pe el şi un jerseu negru deasupra.Nelipsiţii mei ochelari de vedere şi un coc dezordonat mă făceau să arat cât de cât bine.Cobor la masă.
-Mama,ce ai pregătit?
-Clătite cu Nuttela şi suc de portocale.Până ţi le pregătesc,mergi sa il trezeşti si pe Jason?
-Dar el nu are urechi şi picioare?
-Mergi şi nu mai comenta.
Merg să îl trezesc pe ,,scumpul,, meu fraţior,Jason,de 14 ani.Era o pacoste dar chiar şi aşa tot frăţiorul meu rămânea.
-Jason,trezirea!
-Du-te si lasă-mă!Mi-e prea somn!
-Ce vrei să iţi fac dacă stai si te uiţi la păpuşi Barbie până târziu?
-Nu sunt păpuşi Barbie,ok?Sunt roboţi cu...
-Bla bla bla.Hai repede jos.
Ies din cameră şi cobor să mănânc.Când eram gata apare si monstruleţul de Jason.
-Acum se vine?Ce ţi-a luat atât?
Îmi face un semn.
-Oooo.Deci azi nu s-a sculat numai soarele nu-i aŞa?
-Taci din gură!
-Nu te aprinde că deja eşti roşu la faţă.Cred că o să plec ca să nu se creeze vreun incendiu pe aici.Pa mama!
Ies pe uşă si simt cum îmi vibrează mobilul.Mă suna Lisa.
-Ce faci vacă?
-Bine scroafo!Tu?
-Te aşteptam pe tine.
-Unde eşti?
-La intersecţie.
-Stai acolo că vin acum.
-Ok.
Da,cam aşa ne vorbim noi.Zici că suntem in grajd.Mai merg puţin si o văd pe Lisa.Stătea si se uita Intr-un punct fix.
-Ce faci tu?Te uiţi dupa cai verzi pe pereţi?
-Mă uit după un cal cu musşchi si ochi verzi.
-Tu eşti nebună?
-Uita-te la bunăciunea aia.
Mă uit si văd o bunăciune.Semăna la corp cu Zayn doar că avea parul brunet şi ochii verzi.
-Am înţeles acum.Acum hai la şcoala că dacă mai stai cu gura căscată îţi intră o muscă sau ceva.
-Bine,bine.
Am luat-o cu greu de acolo si mergem la şcoală.Prinsă in poveştile mele cu Lisa mă ciocnesc de unul din grupul lui Zayn.
-Tu nu vezi pe unde mergi?
-Scuze.
-Nu am nevoie de scuze.Cu 4 ochi si tot nu vezi?
-Las-o în pace Jake.Nu ţi-a făcut nimic rău.
Ăla merge mai departe şi Zayn vine la mine şi îmi spune:
-Scuză-l dar e foarte îngâmfat.
-Nu are........ nimic.Mulţumesc....pentru...şti tu......
-Nu ai pentru ce.Mai vorbim.
Pleacă iar eu eram încă în stare de şoc.Zayn a vorbit cu mine?
-Aloooooo.Pământul către Emma!
-HA!?Ce?
-Hai la ore printesă adormită.
-Ok.
Mă duc la cursuri unde eram foarte plictisită ceea ce nu s-a întămplat niciodată.Ies de la ore si mă îndrept spre casă cănd fiţoasa şcolii,Selena se îndreaptă spre mine.
-Ce faci,ochi de aragaz?
-Ce vrei?
-Nu mă lua cu tonul asta.Am văzut că ai vorbit cu Zayn.Nu îmi place ca ţi-a luat apărarea.Dacă te mai prind că vorbeşti cu el o să regreţi.
-Da,bla bla bla.Am mai auzit politica asta.Altceva nou nu ai?
-Fetelor,hai să plecăm.
Se vedea că am enervat-o.Mă bucur cănd reuşesc.Am ieşit pe poarta şcolii cănd cineva mă strigă.Era.....