Nu m-am putut abtine

657 15 0
                                    

Dupa ceva vreme ma trezesc cu o durere insuportabila de cap.M-am uitat in jur si eram in acelasi depozit nenorocit.Salteaua pe care stateam era plina de sange.Inseamna ca Jake m-a....

-Te-ai trezit printesa mica?

-Jake,ce mi-ai facut?

-Nu iti mai amintesti?

-Raspunde-mi odata!

-Am petrecut cateva ore frumoase!Nu m-am simtit asa bine cu nimeni pana acum.Bine a zis Zayn ca ai ceva special.

-Jake...De ce mi-ai facut asta?

-Ma atragi.

Se apropie de mine si imi pune mana pe fata.

-Cred ca am inceput sa te iubesc.

-Ce zic acolo?Ma iubesti?Daca ma iubeai nu ma torturai asa.Daca ma iubeai nu eram acum aici plina de vanatai.Ce stii tu ce e aia iubire?

-Eu.....

-Asa ma gandeam si eu.

-Imi pare rau Emma.Nu vroiam sa iti fac asta.

-Atunci de ce ai facut-o?Zi-mi si mie Einstein!

-Emma...

-Nici o Emma.Eu nu mai sunt acea Emma.Ai distrus-o tu!Acum lasa-ma singura!

-Emma...

-Ce mai vrei?

-Poti sa pleci.

-Macar atat.

Ies afara din depozitul ala nenorocit si o iau la fuga fara sa ma uit inapoi.Boul asta mi-a distrus viata.Totul s-a dus de rapa.Totul!Ce o sa ma fac acum?Continui sa fug pana nu mi se mai observa urma.

Perspectiva lui Jake.

Sunt un idiot.Cum am putut sa ii fac asa ceva?De ce am ranit-o?Acum ma uraste cu toata fiinta ei.Ce o sa se aleaga de ea acum?I-am distrus toata fericirea.Am vazut-o plecand.Acum cand am sentimente pentru ea am ranit-o.De ce sunt asa prost,Doamne?

Viata mea nu mai are sens fara ea.Mai bine plec pentru totdeauna decat sa ma urasca.Iau un ciob si cand ma pregatesc sa imi tai venele imi suna

telefonul.

-Alo?

-Hey Jake.Sunt Zayn.

Inghiteam in gol gandindu-ma si la Zayn.Acum o sa pierd si prietenia lui.

-Hey frate!Ce faci?

-Bine.Tu?

-Pe acasa.De ce m-ai sunat?

-Pai vroiam sa te intreb daca nu ai vazut-o pe Emma.Nu am mai vazut-o de ieri si chiar sunt ingrijorat.Am sunat-o de sute de ori si nu raspunde.

-Imi pare rau Zayn dar nu am vazut-o.

-Daca aflii ceva de ea ma suni?Sunt foarte ingrijorat.

-O sa te anunt.

-Merci frate!Bye!

-Bye!

Ma simteam ca ultimul om de pe pamant.Am ranit doua persoane dragi mie.Acum trebuia sa o caut pe Emma.Cine stie unde s-o fi dus?

Perspectiva Emmei.

Am ajuns la casa Lisei.Vroiam sa ma descarc si ea era singura care ma putea ajuta.Imi sterg lacrimile si sun la usa.Raspunde Lisa.

-Emma,ce cauti.....

Nu apuca sa zica nimic ca o iau in brate si o strang puternic.

-Emma,ce s-a intamplat?De ce ai hainele rupte?Hai la mine in camera.

Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum