Atunci văd că pe uşă intră Mira cu o gorilă din aia umblătoare.
- Uite că mica prinţesă s-a trezit.
- Da, şi ce-i cu asta?
- Nu fi morocănoasă, dragă.
- De ce nu aş fi? Mi-ai omorât copiii.
- Numai cât de bine m-am simţit. Trebuia să mi-l laşi pe Zayn. Dacă făceai asta erai acum bine.
- Fuck you!
- Nu poţi!
- Nu m-ai văzut încă. Acum dă-mi drumul!
- Mă mai gândesc dacă te las să pleci sau nu.
Iese din cameră cu gorila aia iar eu încep să plâng. Aveam să îl mai văd pe Zayn vreodată? Mă aşez pe cimentul rece şi adorm cu gândul la Zayn şi la cei 2 îngeraşi ai mei. Mira, o să mi-o plăteşti scump!
Sunt trezită de nişte zgomote ciudate. Mă ridic cu greu şi mă uit pe geamul de la uşă. O, nu! Zayn era acolo bătut de gorilele alea. Reuşesc să mă desfac din sfoara aia şi ies tiptil cu o bară de fier în mână. Mă duc şi le dau una după cap la fiecare şi îl iau în braţe pe Zayn.
- Emma, unde sunt Matt şi Harriet.
- Au plecat.
- Unde?
- Sus la ceruri. Sunt nişte îngeraşi acum...
- Ce?
- Mira i-a omorât.
- O omor pe nebuna asta!
Se zmuceşte din braţele mele şi merge şi o ia pe Mira din biroul ei. A luat-o de păr şi a adus-o aici.
- Ce ai făcut mă?
- Nimic, păpuşel.
- Nu sunt păpuşelul tău. Nu am crezut niciodată că poţi fi aşa.
- Sunt mai bună decât eram în trecut.
- Da, cea mai bună. Eşti doar o curvă.
- Nu uita că te-ai distrat cu mine, iubiţel.
- Aia e de domeniul trecutului. Nu mai sunt aşa prost.
Atunci Mira scoate pistolul şi îl împuşcă pe Zayn. Gata! Asta a pus capac! Mă ridic şi o iau la bătaie. Era aproape leşinată când îmi dă una şi îmi sparge buza. Acum ea mă bătea pe mine. Iau pistolul şi i-l pun la inimă.
- Pa btich!
Apoi apăs pe trâgaci. Sare la câtiva metri de mine apoi eu plec la Zayn.
- Zayn, eşti bine?
- Nu prea. Emma, fugi. Lasă-mă pe mine.
- Eşti nebun? Nu plec.
Sun repede la salvare şi îl scot afară.
- Zayn, te iubesc.
- Şi.....eu.
Apoi închide ochii. Nu, nu mă putea părăsi. Ajunge şi salvarea şi mergem la spital. Acum ochii aceia erau acoperiţi de durere. Nu putea să mă părăsească. Nu putea! Ajungem la spital iar doctorul îmi spune să aştept pe hol. Acum viaţa mea e gata. Dacă îl pierdeam şi pe Zayn nu mai aveam pentru ce trăi. Iau telefonul şi o sun pe Lisa.
- Alo?
- Lisa....
- Emma? Unde eşti?
- Hai....hai la spital.