19

424 7 0
                                    

Ce ma fac acum?Pe langa asta,al cui e copilul?Ma pun pe pat cu speranta ca Zayn sa nu fi aflat nimic.Atipesc putin cand aud pe cineva ca intra.Era Eric.

-Emma,te-am trezit?

-Nu.Ce cauti aici?

-Am auzit ca esti la spital si ma gandeam sa iti fac o vizita.

-Aham.

-Cum te simti?

Vine la mine si imi ia mana intr-a lui dar eu mi-o trag.

-S-a intamplat ceva?

-Nu,nimic.

-Nu ma poti pacali.

-Nu am nimic doar ca ma doare capul.-spun o minciuna gogonata.

-Ok,pai eu te las.

-Bine,pa.

-A,am uitat sa te intreb ceva.

Te rog sa nu ma intrebe ce am,te rog sa nu ma intrebe ce am.

-Ce ai patit?

Super,merci mult!

-Am,nimic.Doar o cadere de calciu.

-A,ok.Cand te lasa acasa?

-Cred ca azi.

-Bine,ne vedem maine?

-Sigur.

Pleaca iar eu rasuflu usurata.Pana la urma o sa se afle dar sper ca nu acum.Atunci vine doctorul.

-Domnule doctor,cand pot pleca acasa?

-Daca vrei chiar acum,dar trebuie sa te atentionez in legatura cu ceva

-Cu ce?

-Pe parcursul sarcinii pot aparea complicatii asa ca trebuie sa ai grija.Dar vrei sa il pastrezi?

-Nu stiu..........

-Daca vrei vi maine pana la spital si discutam mai multe.Bine?

-Bine.

Ma imbrac si merg acasa.Aveam nevoie de un somn bun.Nu stiam inca ce sa fac.Sa pastrez copilul?E un suflet nevinovat si pe langa asta nu e el de vina ca eu sunt o proasta.Nu trebuia sa fac prostii cu niciunul.Acum ce ma fac?

Cum o sa le pot explica ca sunt insarcinata si ca nu stiu cine e

tatal?Cum?Acum in mintea mea se puneau mii de intrebari la care nu se gasea nici un raspuns.Nu stiam ce sentimente am.In inima mea erau 3 baieti si ca sa fie si mai greu a trebuit sa apara si acest copil.Sunt foarte confuza.Imi curg cateva lacrimi apoi imi suna telefonul.

-Alo?-spun cu o voce stinsa

-Emma,ce e cu tine?De ce vorbesti asa incet?

-Lisa,as vrea sa fi langa mine acum,sa ma ajuti.

-Dar ce au patit?

-Lisa,ma simt ca o curva.

-De ce?

-M-am culcat cu Zayn apoi cu Eric si in cele din urma cu Ryan si azi am aflat ca sunt insarcinata.Ce dracu ma fac acum?Spune!

Ma apuca plansul si nu ma mai puteam opri?Viata mea este din ce in ce mai cruda acum.Cum o sa ma descurc cu toata harababura asta?Cum?Mi-as fi dorit sa nu fi facut dragoste cu niciunul.

-Emma,linisteste-te si lasa-ma sa te ajut.

-Spune............-zic eu cu lacrimi in ochi si tremur in glas.

Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum