Intru şi rămân şocat. Liam era doar în boxeri şi se uita la desene animate cu Tom şi Jerry. Mă duc la el şi mă trântesc pe canapea nemutându-mi privirea de la televizor. Cine ştie în ce stare o fi ,comoara,, lui Liam.
- Şi, pentru ce m-ai chemat? Asta e a unşpea mia oară când îmi îmi întrerupi relaxarea. Am tot jurat că o să mă satisfaci tu şi nu s-a întâmplat dar acum nu mai scapi!
- Linişteşte-te! Ho! Am şi eu aceeaşi problemă. Trebuie să fac repede ceva.
- Cum ar fi să iei ceva pe tine? Hai mă Liam că doar nu vrei să am traume când te privesc.
- Sunt atât de urât mă?
- Nu doar că boxerii tăi cam lasă de dorit. Cred că sunt prea mici.
- Nu sunt prea mici. Doar că micutul meu e cam umflat.
- Ce nenorocire! Acum vezi cum mă simt eu? Rahat!
- Mda,scuze.
- Nu se acceptă. Şti ce rău mă simt? Mi-am luat boxeri cu 2 mărimi mai mari şi tot nu ajunge. O să mă omori într-o zi!
- Nu zău.
- Ba da! Acum hai şi suge! Să vezi cum e!
- Calm măi. Te-ai molipsit de la chelnerul ăla gay?
- Nu. Poate tu. Am mai fost pe la barul ăla şi mi-a zis că eşti foarte bun la pat. Nu pot să cred că ai făcut asta!
- Stai mă liniştit că ăla are vise perverse cu mine. Nu o să fac aşa ceva nici dacă aş fi excitat la maxim!
- Cum eşti acum?
- Aşa ceva.
- Deci de ce m-ai chemat? Trebuie să mă întorc repede şi dacă pierd şi tura asta o să mă satisfaci tu!
- Nu te cred!
Mă ridic de pe canapea şi îl prind de cap.
- Acum mă crezi?
- Parţial. Mi-au intrat în gură idiotule! Pfiu!
- Deci ce vrei?
- Vreau să îmi faci rost de una. Nu mai pot măi. Îmi crapă pantalonii!
- Vezi cum e? Pentru asta m-ai chemat boule? Prost te-a făcut mă-ta! Puteai numai să îmi spui şi ţi-o aduceam după ce termina cu mine văcarule!
- Băi termină că deja nu mai pot!
- Auzi, îţi aduc o capră. Pfuuu, vărâmio şi-a tras-o cu capra 2 luni după ce s-a despărţit de iubita lui. Să vezi numa ce sunete scotea. Yes yes! Şi la capră i-a plăcut. Beheeee beheeee.
- Termină mă că îmi vibrează deja pantalonii.
- Problema ta. Ia dracu' si tu o revistă.
- Nu e acelaşi lucru mă!
- Vad şi io. Plec. Trebuie să termin ceva.
- Bine, pleacă. Dar nu uita că după ce scap de problema asta,
arătându-şi boxerii, o să te fugăresc cu boxerii ăştia în mână!
- Da, da , da.
Ies de acolo cu zămbetul pe buze. I-am făcut-o! Acum să mă reîntorc la ea. Acadeaua mea deja nu mai poate.
Xander's pov.
Kate era prea de tot. De ce trebuie să o bage pe Emma în tot? Nu se uită la ea. În doua luni m-a înşelat cu 3. Halal iubită mai am şi eu. Recunosc că încă o iubesc pe Emma nespus de mult dar vreau să fie fericită şi dacă numai cu Zayn poate fi atunci eu o să stau deoparte. Nu mă interesează dacă eu nu sunt fericit. Kate m-a enervat peste măsură.
Dacă nu m-am culcat cu ea înseamnă că nu o iubesc? A întrecut măsura.
Am vrut să o luăm încet pentru că prima dată când am fost împreună nu ştiu cum am făcut dar am făcut dragoste după doar 2 săptămâni de relaţie dar văd că tot nu s-a cuminţit. A trebuit să o terminăm o dată şi o dată. Dacă tot prostiile astea le îndruga nu am avut ce să fac. A fost prostia ei. M-am uitat pe bord şi am văzut o poză cu mine şi cu Emma.
Mi-a curs o lacrimă. Am şters-o şi când am ridicat capul am văzut un camion şi am pierdut controlul maşinii intrând într-un copac. M-am dat cu capul de volan şi am leşinat.
Emma's pov.
Mergeam pe stradă la o plimbare când văd că o maşină a intrat într-un copac. Mă duc repede acolo şi văd că în maşină era chiar Xander. Scot repede telefonul şi chem o ambulanţă şi merg la Xander. Avea capul spart şi era inconştient. Am deschis cu greu uşa şi l-am tras afară. L-am pus
jos şi i-am dat câteva palme dar nu făcea nici o mişcare. Pulsul îi era scăzut şi pierdea mult sânge. Xander, ce ai făcut?
Ambulanţa a ajuns peste 10 minute în care m-am chinuit să îl ţin în viaţă. L-au pus pe targă şi l-au dus repede la spital. I-am dat un pupic înainte să plece şi mi-a curs o lacrimă. De ce o fi fost aşa stresat ca să nu mai fie atent cum conduce? Sigur s-a întâmplat ceva cu Kate.
O iau la fugă până acasă. Mă schimb repede de haine fiindcă le-am patat cu sânge şi am urcat repede în maşină. Am gonit de nebună pe străzi cu 100 la oră. Eram îngrijorată. Am ajuns în 2 minute fără vreun accident şi am intrat repede în spital. Am întrebat de el şi mi s-a spus că era în operaţie. M-am dus în faţa sălii şi am văzut că lumina era aprinsă. M-am aşezat pe un scaun şi am început să plâng. Nu putea ca Xander să
plece. Iau telefonul din buzunar şi îmi şterg lacrimile. O sun pe Lisa.
- Alo?
- Lisa, vino repede la spital şi adu-o şi pe Kate.
- Dar ce s-a întâmplat?
- O să vezi.
Închid şi îl sun pe Zayn.
- Baby, vino repede la spital.
- Dar ce e?
- Xander a avut un accident cumplit de maşină.
- Bine, vin acum.
Închid şi mă pun iar pe bocit. Dacă e din cauza lui Kate o să mi-o plăteasca. El e mereu atent când conduce. Sigur a avut un motiv întemeiat să nu fie atent. Mai stau puţin şi văd că apar cei 3 crai gâfâind.
- Emma, ce s-a întâmplat?
- Xander a avut un accident de maşină.
- Dar el e mereu atent. Cum se poate?
Am văzut-o pe Kate că se tot foia şi m-am dus la ea.
- Asta vreau să ştiu şi eu.
Mă uitam la ea cum se foia.
- De ce te uiţi aşa la mine. Nu am omorât pe nimeni.
- Nu, dar ai fi în stare. Zi ce i-ai făcut sau nu mai ieşi întreagă de aici.
- Nu i-am făcut nimic.
O prind de mână şi o strâng tare.
- Spune-mi ce i-ai făcut sau mori.
- Nu i-am făcut nimic!
- Iţi mai spun o dată. Ce i-ai făcut?
- Ni...
Nu mai apucă să zică că i-am dat o palmă.
- Măi fată. Ce i-ai făcut? Zi odată că nu mai ieşi vie de aici!
- Ne-am certat.
- De ce?
- Fiindcă nu s-a culcat cu mine din cauza ta!
- Dar cu ce l-am reţinut?
- Te iubeşte dar tu nu eşti decât o curvă!
Mă duc şi o prind de păr am dat-o cu capul de pereţi până i-am spart buza.
- Măi, nu mă compara cu tine. Tu l-ai înşelat pe Xander cu 4 în 2 luni.
- Auzi, dar nu ştiu ce te interesează pe tine de Xander. Parcă eşti măritată.
- Nu e treaba ta. Îmi pasă de Xander pentru că am rămas cei mai buni prieteni.
- Da da.
Mă ridic de pe ea şi îi dau una. Mă enervase la culme. Mă aşez pe scaun iar Zayn lângă mine. Am început iar să plâng iar el s-a pus lângă mine să mă liniştească. Îmi ridic privirea şi văd că doctorul a ieşit din sala de operaţie.
- Domnule doctor, cum se simte Xander?
- Emma, nu o să ocolesc subiectul dar...
- Dar ce? E bine, nu? Spuneţi-mi că e bine!
- Nu am să te mint.
- Spuneţi odată!
- Emma, e în moarte clinică. Nu îl mai putem salva.
Atunci inima mea s-a rupt în bucăţi şi am căzut în genunchi. Nu, nu se putea ca Xander să mă lase. Nu, nu e adevărat. Lacrimile mele au început să curga iar capul îmi bubuia. Mi-a căzut cerul în cap.
- Gata Emma, o să fie bine.
- Nu, nu o să fie. Din cauza târfei ăsteia el e pe moarte acum!
Mă duc la ea şi încep să o tăbăcesc. Nu mai ieşea întreagă din mâinile mele.
- Tu, nenorocită plină de hormoni! Din cauza ta el e aşa! De ce dracu' nu ţi-ai tras-o cu altcineva!? Trebuia să îi spui lui toate astea!? Te omor!
Am dat în ea până aproape a leşinat. Noroc cu Zayn şi Lisa care m-au luat de pe ea. O urăsc pe idioata aia!
- Emma, gata. O să vezi că o să fie bine. Te rog nu mai plânge.
- Zayn, nu pot să nu plâng. Îmi pasă de el. E ca un frate pentru mine. Nu pot să mă prefac că nu îmi pasă. Nu pot!
Plâng încontinuu până când doctorul iese din sala de operaţie cu Xander. Îl duce într-un salon şi ne spune să aşteptăm. Au trecut 2,3,4 ore şi doctorul şi-a făcut apariţia cu fruntea încruntată.
- Doctore, ce e?
- Emma, Xander are cancer.
- Ce?
- Da.
- De ce nu mi-a spus? De ce?
Mă laas în jos de parcă mă topeam şi las lacrimile să curgă. Mă durea. Se putea ca Xander să mă pără sească pentru totdeauna. De c nu mi-a spus că are cancer? Putea avea încredere în mine.
- Asta...asta îi afectează cu ceva recuperarea?
- Puţin cam mult. Sunt foarte mici şansele.
Doctorul pleacă iar eu încep să plâng iar. Mă gândeam la cârlionţii lui, la zâmbetul acela de copil şi la ochii lui verzi ca smaraldul. Încă îl iubeam şi nu puteam nega asta. De ce s-a întâmplat aşa ceva? Atunci văd cum o mulţime de doctori şi asistenţi merg spre salonul lui. Mă uit pe geam şi văd că îl resuscitau. Am început să urlu.
- Xander, nu mă poţi părăsi! Nu poţi!
Zayn mă ia şi mă pune pe scaun şi încearcă să mă liniştească.
- O să fie bine....
Atunci doctorul iese din salon şi vine spre noi.
- Doctore, cum e Xander?
- Emma, îmi pare rău dar............