37

292 7 0
                                    

Scap cornul jos şi cad în genunchi. Încep să plâng fără oprire. Zayn se săruta cu o bitch. De ce mi-a facut asta? Mă uit mai bine şi văd că avea inelul meu pe deget. Mulţumesc mult Zayn. Chiar îţi mulţumesc. Mă ridic de jos şi încep să fug ca o nebună. Nu ştiam unde, doar să nu îi mai văd. Îmi făceau scârbă. Ajung la un parc retras şi mă aşez pe o băncuţă

şi încep sa plâng. De ce mi se întâmplă mie asta? Stau aşa şi plâng până nu mai am multe lacrimi şi apoi plec spre casă. Am ieşit din parc şi fiind neatentă la drum mă ciocnesc de cineva. Ridic capul şi apoi îmi curge o lacrimă. Era Zayn cu aia. Inelul strălucea puternic şi mă făcea să plâng.

- Zayn, ce e asta?

- Ea e viitoarea mea soţie, Loreen.

Atunci am simţit cum îmi cade cerul în cap.

- O...o...iubeşti?

- Mai mult decât orice.

Cuvintele acelea îmi strapungeau sufletul ca nişte cuţite. De ce îmi făcea asta?

- Mă...mă bucur pentru.....voi.

- Mulţumim.

- Eu....o să....plec.

- Ne vedem la nuntă.

- O...o...ok.

Mă duc mai departe de ei şi cad în genunchi. De ce îmi face asta? De ce mă urăşte? E clar, acum o iubeşte pe aia. Eu nu mai am loc în viaţa lui. Mă ridic de jos şi o iau încet spre casă. Îmi vâjâia capul şi nu mai aveam putere în picioare. Ajung aproape de casa mea când văd negru în faţa ochilor şi leşin. Mă trezesc şi văd că eram în patul meu, învelită. Dau să mă ridic din pat când pe uşă intră Xander.

- Emma, stai acolo. Nu trebuie să faci efort.

- Cum am ajuns aici?

- Ai leşinat pe stradă, Treceam pe acolo şi te-am văzut pe jos. Te-am luat şi te-am adus aici.

- Ce am?

- Am chemat doctorul. A zis că nu te alimentezi cum trebuie.

- Dar...

- Ştiu că nu mănânci din cauza lui Zayn. Trebuie să te faci bine pentru copil.

- De unde şti?

- Mi-a spus doctorul.

- Aha.

- De ce eşti supărată?

- Zayn......e cu una. Se căsătoresc.

- Ce? E nebun?

- După ea. Mi-a zis în faţă că o iubeşte.

- E un idiot.

- Nu mai contează. Pentru el ea e cea mai importantă acum.

- Emma....

- Şti ce rău doare?

- Ştiu Emma.

- Mă doare când văd că e cu ea şi nu cu mine. Când văd că îl sărută, că îl atinge. Mă doare mai ales când ştiu că o să fie al ei şi când văd inelul acela pe degetul ei.

- Emma, ştiu că ţi-e greu dar trebuie să lupţi.

- Aşa o să fac. Nu o să mă mai intereseze de el. Dacă el vrea să rămână cu ea atunci.....

Mă apucă plânsul iar Xander mă strânge în braţe şi mă pupă pe frunte. Acum numai el mai era lângă mine. Eram în siguranţă cu el şi mă făcea să mă simt bine.

Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum