18

483 10 0
                                    

Ma duc la scoala si in vad pe Zayn cu Miki.Da,vad ce ma iubeste.Ma vede si vine la mine.

-Hey!

-Pa!

-Ce ai?

-Ma iubesti,nu?

-Normal ca da.

-Atunci ce cauti iar langa Miki?

-Pai nu a avut cu cine sa vorbeasca asa ca........

-Asa ca te-ai gandit sa fi tu ala.Bai Zayn,tu nu vezi ca iar incerca sa se bage intre noi?Crezi ca nu are cu cine vorbi?Clonele unde ii sunt?

-Pai a zis ca au lasat-o balta.

-Da,cand o sa zboare porcii.

-De ce nu ma crezi? spune el putin iritat.

-Increderea mea ai avut-o si ai pierdut-o.Acum trebuie sa ma convingi ca meriti.

Spun asta si plec.Stiu ca sunt rece dar am fost dezamagita de prea multe ori ca sa mai pot continua ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Ma doare sa ma port astfel dar nu am ce sa fac.Ma doare sa ma comport asa cu el si sa il las cu ochii in soare,ma doare....................

-------------------------------------------------------------

Oare de ce nu ma mai crede?Ce intrebare stupida.Normal ca nu ma crede dupa cate i-am facut.Ma doare cand se comporta asa cu mine dar are dreptate.Am avut increderea ei am pierdut-o.Pentru ce?

Pentru ca sunt un prost.As vrea sa nu o fi ranit.As vrea sa schimb multe dar nu pot.Trebuie sa indur indiferenta ei si sa incerc sa o fac iar a mea.

Intru in clasa si ma asez in ultima banca.Probabil si ea e suparata.O vedeam cum ii curg silentios lacrimile.Chiar daca nu schita nici o

tristete sunt sigur ca in sufletul ei se ducea o lupta nemaivazuta

.O cunosc prea bine ca sa nu stiu ce simte.Imi pare rau pentru ce i-am facut dar doar cu vorbele nu rezolvi nimic.As vrea sa nu mai vad nici o lacrima pe fata ei de inger.Din pacate,nu pot sa fac asta.

-------------------------------------------------------------

Imi vine sa ucid tot din jurul meu.Precis sufera si el pentru cuvintele mele.Precis il doare.Poate ca nu schiteaza nici o tristete dar stiu ca sufletul lui e plin de durere.As vrea sa i-o alin dar nu pot.Nu inca.

Orele se termina repede si plec prima din clasa.Nu mai vroiam sa ii vad ochii aceia caprui in lacrimi.Nu mai vroiam sa il vad cum sufera.Imi era de ajuns.Ies din scoala cu ochii in lacrimi si nevazand prea bine ma ciocnesc de un tip.Era Ryan.

-Scuze.

Dau sa plec cand ma prinde de mana.

-Stai,nu pleca.

-De ce as ramane?

-Vreau sa vorbim.Pot sa vin cu tine?

-Bine,hai.

Plecam de acolo si mergem acasa.Ryan parea mai suparat ca oricand.Oare era din cauza lui Sophie?Poate a inceput si el sa aibe sentimente.

-Emma,vreau sa te intreb ceva.

Asta ma speriase putin.Daca ma intreba ceva la care nu vroiam sa ii raspund?

-Emma,tu ce simti pentru mine?

-Nu stiu....-spun eu cu oarecare teama

-Pentru ca eu simt ce simteam cand eram impreuna.Inca te iubesc Emma.-spune el cu sinceritate.

Poate chiar ma mai iubea si poate si eu simteam inca ceva pentru el.As vrea sa stiu ce sa fac.Si eu mai simteam ceva pentru el,chiar daca era mic.

-Ryan,mai simt ceva pentru tine dar nu pot sa fiu iar cu tine.-spun cu teama.

-De ce?-spune el cu glas de copilas.

-Nu ma pot decide.Este Zayn,Eric si tu.Pe cine sa aleg?

-Emma,nu am raspunsul dar......

-Dar ce?

-Vreau sa fac demult ceva.

-Ce?

-Hai la tine sa vedem un film.

-Bine.

Matusa mea era plecata cu unchiul in Londra la parintii mei asa ca aveam toata casa la dispozitie.Am intrat si am mers la mine in camera.

-Frumos loc.-spune cu o oarecare admiratie.

-Merci.Ia loc.

-Caut eu filmul.

-Bine.

Cobor jos sa aduc ceva de rontait.Merg sus si il vad pe Ryan ca imi zambea.Avea un zambet fermecator,de altfel ca al lui Zayn si al lui Eric.Trag un oftat si ma asez langa el.Era un film romantic.Nu stiam latura asta a lui.Poate s-a schimbat in acest timp.

In timpul filmului se mai uita la mine si zambea.Ochii aceia albastrii i se luminau.Mie imi batea inima tot mai tare si nu stiam de ce.Oare acea scanteie se aprindea iar?In timp ce se uita la mine ma intorc si privirile ni se unesc

.Ne privim cateva secunde apoi ne apropiem unul de altul prinsi intr-o vraja.Ne sarutam.In acea clipa am simtit niste furnicaturi pe sira spinarii.Nu mai simtisem asa ceva decat atunci cand eram cu el.Il iubeam din nou?

Incepem sa ne sarutam cu mai multa ardoare pana cand ajunge deasupra mea.Nu ne mai interesa filmul.Incepe sa imi descheie camasa.O da jos apoi incearca cu sutienul.

-Ryan..

-Shht.

Apoi continuam toata noaptea.Nu stiu de ce am facut asta.Probabil ca il iubeam iar.Nu stiu.Acum imi va fi si mai greu sa aleg.

----------------------------------------

-Buna dimineata!

-Lasa-ma. -spun eu somnoroasa

-Hai,trezirea.

-Bine,bine.

Peste o saptamana

Ma ridic si merg sa ma imbrac in baie.Ies si merg la scoala.Ryan deja plecase.Ajung la scoala si merg in clasa.Era goala.Toata scoala era goala.Ies putin pana afara si vad un afis mare in care scria ca nu o sa avem scoala o saptamana.

Super!Am venit aici degeaba.Ies cu pasi grabiti si merg acasa.Incepuse sa ploua si nu vroiam sa ma trezesc cu o raceala nedorita.Ajung aproape de casa cand ma stiga Zayn.

-Hey....-spune el cu teama.

Vroiam sa ii mai dau o sansa asa ca i-am raspuns prieteneste.

-Zayn,vrei sa vezi cu mine un film?

-Sigur.

Mergem la mine acasa.Merge pe canapeaua din sufragerie si porneste Tv-ul.Ma duc in bucatarie si aduc ceva de mancare.O pun pe masuta si urc pana sus sa imi iau telefonul.Cand ajung la prima scara ma ia o ameteala cumplita.Ajung pana la ultima treapta si lesin.

Peste cateva ore ma trezesc la spital.Ma durea capul si imi venea sa vomit.Ma ridic si fug la baie.Dupa ce ma linistesc merg inapoi in salon unde ma astepta doctorul.

-Uite-o.

-S-a intamplat ceva domnule doctor?

-Am sa va dau o veste.

-Buna sau rea?

-Depinde cum vi se pare.

-Deci?-spun eu cu teama.

-Sunteti insarcinata!

-Ce!?

Acum ce ma fac?Copilul poate fi a lui Zayn,a lui Eric si a lui Ryan.Ce dracu ma fac acum?

-Domnule doctor,va rog sa nu spuneti nimanui.

-Bine,daca asta doresti.

Doctorul iese din salon iar eu incep sa plang.Ce ma fac acum?

Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum