Era.....
-Zayn!?
-Buna papusica mea!Esti socata sa ma vezi?
-Normal ca da.Ce faci aici?
-Am venit sa te iau inapoi.Nu pot trai fara tine.
Da sa ma sarute.Vroiam asta dar nu puteam.
-Stai...
-Ce e?
-Cu Mira cum ramane?Ai lasat-o insarcinata.Nu poti sa o lasi asa.
-Nu am lasat-o nicicum,poate doar cu bot.A inventat asta numai ca sa auzi tu.Intr-adevar m-am culcat cu ea dar stiu sa folosesc anumite lucruri.
-In fine.
-Atat?
-Pai ce ai vrea?
-Asta.
Se apropie de mine si ma saruta.Buzele noastre erau lipite
acum.Fluturasii imi inundau corpul iar inima imi batea tot mai tare.Ma simteam din nou bine.In acest sarut am pus multa pasiune si iubire.Dupa atata timp de cand nu l-am mai vazut sarutul acesta parca imi hranea sufletul.Ne dezlipil incet gafaind.Se vedea ca am pus suflet in sarutul
asta.
-Emma,te iubesc si daca te-am ranit imi pare foarte rau.Stiu ca nu merit sa ma ierti dar......
-Te iert Zayn dar........
-Dar ce?
-Nu mai putem fi impreuna,o vreme.
-Dar de ce?
-Zayn,a mai aparut un baiat Eric si nu stiu dar cred ca am sentimente si pentru el.
-Emma,te rog.
-Nu pot Zayn pana nu imi pun sentimentele in ordine.
Imi curg lacrimile si ies din depozit.Fug pana acasa si ma inchid in camera.Nu stiam ce sa fac.Sa reiau relatia cu Zayn si sa il ranesc pe Eric sau sa fiu cu Eric si sa il ranesc pe Zayn?Niciuna nu e buna.Ce ma fac acum?Nu stiu pe cine sa aleg.E al naibii de greu.Ma pun pe pat si dau frau gandurilor.Fiind obosita adorm.
De dimineata
Ma trezesc cu o durere de cap insuportabila.Ma cobor incet din pat si ma indrept spre baie.Am ametit si am cazut pe gresie.M-am lovit la picior.Ies din baie si ma imbrac apoi cobor jos.Schiopatam putin dar nu vroiam sa se vada asa ca am mascat durerea.Acolo era Jacob pentru ca matusa nu venise inca.
-Buna dimineata!
-'Neata!
-Ce mancam?
-Ce vrei.Eu trebuie sa plec?
-Unde?
-Am treaba.
Iese pe usa si pleaca.Ok,unde trebuia sa mearga?Ce treburi avea?Era suspect.Mananc un sandwich si plec la scoala.Ma durea destul de rau dar suportam.Imi suna telefonul si raspund.Era Lisa.
-Buna dimineata Lisa!
-Buna Emma.....
-De ce esti suparata?
-M-am desparit de Chris.
-De ce?
-M-a inselat cu Mira.
-Curva naibii!
-Stiu.....
-Gata,nu mai plange.Am si eu o veste naspa.
-Care?
-Zayn,a venit in New York.
-Cand?
-Ieri ne-am intalnit pentru prima oara.
-Si ce ai de gand sa faci?
-Nu stiu.Sunt prinsa intre doi baieti.
-Care?
-Zayn si Eric.
-Mi-ai spus de Eric.Pai nu stiu.Gandeste-te bine la fiecare in parte si alege.Nu o sa ii poti tine pe amandoi la nesfarsit.
-Merci de sfat.Mai vorbim.
-Bye!
Inchid telefonul si vad ca am ajuns aproape de scoala.Il vad pe Jacob cu tipul ala.I-a dat niste pliculete lui Jacob.Dar ce ma priveste pe mine?Daca vrea sa moara foarte bine.Intru nervoasa in scoala si ma ciocnesc de unu'.
-Scuze,vina mea.
-Nu are nimic.
-Zayn?
-Chiar eu.
-Ce faci aici?
-Aici invat.
-De cand?
-De azi.Mama mi-a spus ca daca vreau sa raman aici trebuie sa incep scoala.
-A,bine.Ne mai vedem.
-Bine.Ceau papusa!
Mai indrept spre clasa pentru ca nu vroiam sa il mai vad pe Zayn pana nu luam o decizie. intru in clasa si ma asez in banca.Atunci vine si progesorul.
-Dragi elevi,as vrea sa vi-l prezint pe noul elev,Zayn Johnson.
Tu glumesti?Zayn era in aceeasi clasa cu mine?
-Te rog sa iti iei un loc.Fiindca Eric nu a venit inca s-a asezat langa mine.Atnci apare si Eric.
-Domnule,scuzati-ma dar nu am prins autobuzul.
-Treci la loc.
Ma vede pe mine langa Zayn si imi face un semn ca cine e el iar eu ii fac un semn ca ii explic in pauza.Se aseaza in alta banca singur.Ora de matematica trecuse greu langa Zayn care ma privea din 5 in 5 secunde.Era dulce dar nu puteam sa ii arat ca imi face placere ca sunt langa el.
In pauza
-Emma,sper ca nu te-ai suparat.
-Nu,chiar deloc.
-Stiu ca esti sarcastica.
-Zayn,ti-am spus.Nu stiu ce sa zic.Mai lasa-ma putin.
-Ei bine nu mai am rabdare.
-Bine!Daca nu vrei sa ma astepti ramai singur!
Plec nervoasa in clasa.Ma asez in banca si vine Eric langa mine.O,super!
-Emma,cine e el?
-Fostul meu iubit.
-Si ce cauta aici?
-A venit sa ne impacam.Acum lasa-ma si......
Nu mai apuc sa zic nimic ca il vad pe Zayn intrand cu cea mai mare curva din liceu,Miki.Se sarutau.Zayn se uita sa vada ce fac.Baietas,ti-ai gasit nasul.
-Eric,saruta-ma.
-Ce?
-Hai odata.
Ne sarutam sub privirile tuturor.Zayn a ramas cu gura cascata.Asa ma vreau dar simteam ca il folosesc pe Eric.Ne dezlipim iar Eric era ba fericit,ba confuz.
-Emma,ce a fost asta?
-Raspunsul meu.Vreau sa fim impreuna.
-Daca ai stii de cand astept asta!
Ne sarutam apoi ne oprim pentru ca a venit profesoara de istorie.Indruga cate ceva pe la tabla apoi iese pe la jumatatea orei spunand ca are de rezolvat ceva si ca restul orei putem sta linistiti.Zayn a mers la Miki si a sarutat-o cu atata ardoare ca Miki deja ii dadea jos bluza.Ce curva!Dar ca sa nu fiu mai prejos si eu ma sarutam cu Eric de zor pana
cand a inceput sa ma pipaie pe picior.
-Eric,stop.
-Scuze dar inebunesc cand sunt cu tine.
Se suna si Zayn cu Miki ies afara.Am scapat de ei.Ma duc pana la baie sa ud buretii si sa ma aranjez iar cand ies ma ciocnesc chiar
de..................