Zayn's pov
Uite cum se sărută cu papagalul ăla cu mult păr. Bleaks. Mi se face rău. Dar e prostia ei. Daca a avut chef de distracţie cu Liam.....
- Iuby, ce ai?
- Nimic. Lasă-mă.
- E din cauza ei, nu?
- Da. Ai ghicit. Îţi dau premiul Nobel.
- Bine, mai vedem. Atunci o văd pe Loreen cum merge spre Emma cu paharul de whiskey în mână. O smulge din braţele lui Xander şi îi toarnă conţinutul paharului în cap. O omor. Mă ridic şi pornesc spre ele.
Emma's pov
Dansam cu Xander când nebuna aia mă trage şi îmi toarna whiskey în cap.
- Ce ai făcut mă?
- Te-am învăţat minte. Să nu mai apari în faţa lui că o să ajungi piftie.
- Nu zău? Mai bine decâto târfă cu mulţi hormoni cum eşti tu.
Atunci mă plezneşte. Asta a umplut paharul. Mă duc şi o iau de păr şi o trânt pe jos.
- Botch, dacă mă mai atingi o singură dată te omor cu mâna mea şi te vând la traficanţi cu 30 de lire pe kilogram. Capiş?
- Lasă-mă curvă infectă!
- Curvă e mă-ta idioat-o!
Mă sui pe ea şi încep să îi dau pumni. Atunci simt că cineva mă cuprinde de talie. Era Zayn.
- Emma, las-o!
- Dă-mi pace idiotule! Nu mă atinge!
- Emma, dar...
- Vrei şi tu una?
- Termină!
- TU să termini! M-am săturat de tine, lingăule şi de curva asta!
Atunci simt o usturătură pe obrazul stâng. Acum mi-am dat seama ce ara. Zayn mă pleznise.
- Tu..tu.....
- Emma...eu...nu am vrut.
- Nu ai vrut pe dracu! Marş din viaţa mea.
Atunci mă prinde de mână.
- Las-o!(Xander)
- Nu vreau.
- Lasă-mă dracu în pace. Nu mai vreau să aud de tine niciodată. M-ai părăsit pentru asta. Nu mai pot să am încredere în tone nici dacă îmi dai bani. Şti, chiar vroiam să fim iar împreună dar cu tine nu se poate. Eşti cel mai nesimţit om de pe pământ. Nu uita asta.
Mă uit în ochii lui şi văd că erau lacrimi. M-am întors cu durere în suflet şi am plecat de acolo. Nu mai vroiam. Îmi ţineam mâna pe obraz. Nu durea dar durea faptul că Zayn mi-a făcut asta. Mergeam încet pe stradă când cineva vine lângă mine. Era Xander.
- Emma.
- Xander, vorbim mâine. Îmi pare rău dar nu mă simt bine.
- Nu are nimic. Dacă e ceva mă suni.
- Ok.
Mai fac câţiva paşi şi văd negru în faţa ochilor apoi nu mai simt nimic.
- Emma!
Peste câteva ore mă trezesc la spital pe un pat alb. Xander stătea şi îmi ţinea mâna.
- Ce am păţit?
- Ai leşinat iar.
- Unde e doctorul?
- Sunt aici.
Mă uit spre uşă şi văd că era doctorul. Un om cărunt cu ochelari şi nişte hârti în mână. Vine lângă pat şi se pune pe un scaun.
- Cum se simte? De ce a leşinat.
- E bine. Nu a mâncat destul.
- Copilul cum e?
- La asta vroiam să ajung. Ei bine, copilul e bine doar că dacă nu te alimentezi cum trebuie o să apară complicaţii.
- Bine. Pot să merg acasă?
- Sigur.
Mă ridic iar Xander mă ia în braţe.
- Nu vreau să îmi asum niciun risc.
Mă duce până la maşină şi apoi mergem acasă la mine. Mă bagă în pat şi pune plapuma peste mine. Îmi aduce ceva de mâncare şi suc de portocale şi se pun lângă mine.
- Emma, de ce nu ai grijă? Mă superi.
- Promit că o să am grijă de acum.
- Promiţi?
- Promit.
Îmi pune capul pe pieptul lui şi adorm imediat. De dimineaţă mă trezesc şi văd că nu era lângă mine. Mă îmbrac cu ceva mai lejer şi cobor jos. Văd că în bucătărie era o farfurie cu clătite. Le mănânc apoi când să mă ridic dau de Xander. Îl strâng în braţe.
- Să înţeleg că au fost bune?
- Cele mai bune. Merci.
- Emma, ai vrea să fim împreună?
- Am, da.
Mă ia în braţe şi mă sărută. Mă simţeam bine dar îmi era dor de Zayn. Nu puteam fără el. Mai stăm puţin împreuna apoi el pleacă iar eu mă pun la televizor.
Eram în ultima lună de sarcină, abia aşteptam ca bebeluşul meu să se nască. M-am ridicat să merg spre bucătărie dar bebe cam îmi dădea dureri de cap. Xander era la duş. Ne înţelegeam foarte bine. Nu l-am uitat pe Zayn. Se căsătorea cu expirata aia peste câteva luni. Of.
- Auch!
Se pare că bebele venea.
- Xander!
- Da!
- Vino repede! Bebele vine!
- Ce?
A coborât cu hainele ude şi m-a luat în braţe. M-a urcat în maşină şi am pornit spre spital. Am ajuns în 5 minute şi am intrat în sala de naşteri. Xande stătea cu mine.
- Împinge!
- Aaaaah!
- Mai e puţin Emma.
- Haide!
- Aaaaah!
Atunci am auzit un scâncet de copil.
- Emma, nu s-a terminat.
- Adică?
- Mai vine unul! Împinge!
Am tot împins până nu am mai văzut bine. Atunci îl văd pe Xander că zâmbeşte.
- Emma, avem gemeni!
- Serios?
- Uite-i.
Asitenta vine şi îmi aduce doi bebeluşi. O fată şi un băiat. Erau superbi. Fata semăna cu Xander şi băieţelul cu Zayn. Ciudat, ca prima oară.
- Ce frumoşi sunt.
- Ştiu.
După câteva zile am ieşit din spital.
Peste 7 luni.
Eram toţi acasă şi ne bucuram de micuţi.
- Ce drăguţi sunt.
- Xander, Kate seamănă cu tine. Are ochii şi gropiţele tale.
- Văd.
- Aşa erau şi Harriet şi Matt.
- Gata Emma. A trecut.
Îi iau pe copii şi îi pun să doarmă în pătuţ. Mă duc înapoi în
sufragerie şi Xander nu era. Mă uit în bucătărie şi nu era. Când să ies, mă dau de el. Mă sărută şi apoi se pune în genunchi şi scoate o cutiuţă de la spate.
- Emma, vrei să fi soţia mea?
- Eu.........