Bu sayede kız vampire dönüşecekti. Kızın artık kalbi atıyordu. Bir kaç saate kendine gelirdi.
"O... Onu öldürdüm mü? Yaşıyor mu? "diye sordu yalın. Epey heyecanlı, telaşlıydı.
"Sen daha önce hiç birini vampire dönüştürdün mü?" diye sordum. Hayır anlamında kafasını salladı.
"Gerizekalı baştan söylesene az kala kızı öldürecektin. Seni son anda çektim ve kız şuan iyi. Uyandığında vampir olarak uyanacak." dedim ve elimde yalının kanına bulanmış çakıyı cebime koyup yalını iki omzundan tutarak ayağa kaldırdım.
"Onu eğitebilecek vampir annen, baban ne bileyim arkadaşların var mı?"
"Var" dedi. Umarım kendisinden bahsetmiyordur. "Emin misin? Sen onu eğitemessin. Senden daha yaşlı daha bilgili bir vampir"
"Var. Babam var." dedi umarım doğrudur dediği. Yoksa bu kızda biraz önceki öldürdüğümüz vampir gibi olmasını istemezdim.
"Tamam şimdi bu kızı al ve evine babanın yanına götür. Ve ona iyi bak. Ona hemen aksesuarını ayarla."
Tamam anlamında kafasını salladı. Umarım anlamıştır gerizekalı. Hala titriyordu. Neyin kafasını yaşıyorsa.
"Bide benim size yardım ettiğimi kimseye söyleme. Her şeyi kendin yapmışsın gibi davran."
"Pekala."
"Bir araban felan varmı?" dedim cebimden bir anahtar çıkardı. Bana uzattı. Aman tanrım şimdide valelik yapacağım. Tamam bugünlük yapayım şu kızın hatrına. Normalde olsa kılımı kıpırdatmam.
Anahtarı aldım. Üzerinde markası yazdığı için kolayca buldum ve hızla onların yanına getirdim. Yalın kızı kucaklayıp arka koltuğa yatırdı. Kendisi ise yanına bindi.
Ne yani arabayı ben mi kullanacağım. Umarım kimse beni görmez. Zaten kokumu alamazlar. Ama kızın kokusunu alabilirler. Hızla arkamı döndüm ve "Evini tarif et" dedim.
Elini uzattı ve navigasyon cihazını gösterdi. "Buraya yeni taşındık. Evim kayıtlı." dedi. Navigasyon cihazına bakarak evin yolunu buldum. Yalın hala titriyordu.
Kapıyı açtım ve yalın kızı kucaklayarak dışarıya çıktı. Yürümeye başladı. Ama kızın kafasını sağa sola çarparak yürüyordu. Kızı beyin kanamasından öldürecekti. Önüne geçtim "Kızı dikkatli taşı öldürecektin onu" dedim ve kızı ben kucakladım.
Hızla onu evin bahçesine soktum. Bizi kimse görmemeliydi. Hele yeni dönüşmüş bir kızı benim kucağımda hiç kimse görmemeliydi. Yalın önden gitti ve kapıyı çaldı.
Bir kadın "Oğlum" dedi ve Yalına baktı. Daha sonra gözleri bize döndü. Benim kurtadam olduğumu anladı ve sinirle bana baktı. Daha sonra kucağımdaki kıza. Yalın bizi hızla içeriye soktu.
Hemen karşıdaki salonun koltuğuna kızı bıraktım ve tam evden çıkacakken karşıma bir adam çıktı. Bu Yalının babası olmalıydı. "Neler oluyor burada. Bu kurtadamın ve bu vampirin burada ne işi var." diye bağırdı.
Yalın hemen öne atladı. "Baba bu Dolunay. Buda David" dedi. Babası sinirle kükredi. "Sence onların adını merak ediyormuyum?"
"Şey baba şey...." derken sözünü kestim.
"Oğlunuz bir haftadır insanları öldüren vampiri bulmuştu şans eseri. Ama vampir biraz güçlüydü. Bende ona yardım ettim. Ama vampir elimizden kaçtı ve oğlunuzun kız arkadaşını ısırdı. Ama sadece zehri bulaşmıştı. Vampiri daha sonra öldürdük. Kızda can çekişiyordu. Oğlunuz onu vampire dönüştürdü. Bende buraya getirmesinde yardımcı oldum." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİ VAMPİR
VampirosSevgilisi tarafından vampire dönüştürülen Dolunay, sevgilisi ölünce ortada öylece kalıyor. Karşısına bir çok zorluk çıkıyor. Bu zorluklarla baş ederken kendine yardım edebilecek hiç kimse yok. Ama o ne olursa olsun hayatta kalmaya kararlı. Acemi vam...