Clory'nin evine çoktan varmıştım. Hızlı adımlarla kapıya yaklaştım ve sert bir tekme atarak kapıyı açtım.
Aynı hızla içeriye daldım ve bağırmaya başladım. "Clory lanet olsun neredesin? Dolunay'ı nereye sakladın. Seni lanet olası psikopat kız. Seni eşime geçirince seni geberteceğim" dedim evi ararken.
Hiç bir ses gelmemişti. "Nerdesin Clory" diye böbürlenip Clory'nin yatak odasına daldım.
Yatakta bir adam yatıyordu. Ben ona bakarken oda bana bakıyordu sırıtarak. Sonra kafamı diğer tarafa çevirdim. Clory üzerinde sadece iç çamaşırı, pantolonunu gidiyordu.
Sonra benim ona baktığımı görünce üzerine T-shirt'ünü geçirdi ve yanıma yaklaştı.
Beni göğsümden iterek geriletti. "Evet David ne oldu ne bu sinir?" dedi.
Arkadan yataktaki tip "Evet Clory'nin abisi nedir bu sinir. Umarım sinirin bana değildir çünkü Clory ile yatmak güzel" dedi tüm lavbayı tavırı takınarak. Ben bunu döverim.
Sinirle yumruğumu sıktım ve "1 ben Clory'nin abisi değilim. 2 Clory benimle geliyorsun" dedim. Ve Clory'nin kolundan tutup sürükledim.
Clory ile tam odadan çıkacakken yataktan yarıçıplak bir şekilde ayağa kalktı ve hayatının yanlışını yaptı bay gerizekalı.
"Hey dostum. Clory bana abisi olduğunu söyledi. Ve eğer abisi değilsen bügün git yarın gel. Bu gece Clory benim. Onu ben becereceğim. " dedi.
Kolumdan tutan Clory'yi biraz itekledim ve bay gerizekalıya yaklaştım.
" Bak yanlış yapıyorsun akıllı ol" dedim.
Bana iyice yaklaştı ge omzuma vurdu. "Dostum asıl sen yanlış yapıyorsun. Ben uzak doğu sporlarını çok iyi bilirim" dedim.
O sırada Clory ikimizin arasına girmeye çalıştı. Karşımda ki yürek yemiş zibidi ile aynı anda "Clory geride kal." dedik.
Clory geriye doğru iki adım atarken ben zibidiye daha çok yaklaştım.
"Senin şu uzak doğu sporlarını merak ettim. Götüme bez bağlarken mi öğrendin?" diye sordum hissiz sesimle.
"Hayır dostum sen karı kız peşinde koşarken." dedi.
"Yanlışın olacak sen götünde bez bağlıyken ben sokakta senin gibi zibidileri kovalıyordum." dedim.
Zibidi sinirlendi. Burnunu çekti ve elini havaya kaldırdı. O elini bana doğru yaklaştırırken ben onun bileğinden tuttum ve bir yumruk attım dudağına. Adam tek kelime ile "Nakavt".
Biraz önce o kadar havalı havalı konuşurken birden yere yatırıp acı ile inlemeleri benim hoşuma bile gidiyor denebilir. En çokta zibidi dövmeyi seviyorum.
Neyse benim işlerim var. Clory'nin kolundan tutup salona çıkardım. Onun yapma olasılığı düşüktü ama yinede ona soracaktım.
"Clory tek soru tek cevap Dolunay nerede?"
Bana anlamamışçasına baktı.
"Dolunay da kim? Tek bildiğim Dolunay gökte olur onunda gelmesine 2-3 ay var""Hayır hayır ondan bahsetmiyorum tabiki. Sen bir kaç saat önce benim evime gelmiştin ve orada bir tekerlekli sandalye de bir kız vardı. Onu kıskanıp Kaçırma olasılığın kaç?" dedim ve onun konuşmasını bekledim.
5-6 saniye sessizliğin ardından "Evet evet sana geldiğimde tekerlekli sandalye de bir kız gördüm ama o senin hizmetçin değilmiydi...." dedi ve gözlerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİ VAMPİR
VampirosSevgilisi tarafından vampire dönüştürülen Dolunay, sevgilisi ölünce ortada öylece kalıyor. Karşısına bir çok zorluk çıkıyor. Bu zorluklarla baş ederken kendine yardım edebilecek hiç kimse yok. Ama o ne olursa olsun hayatta kalmaya kararlı. Acemi vam...