"Neden illede beni çağırdın buraya. Diğer memurlarla niye konuşmadın. Benimle zorun ne?" diye sordum. Bana çok bilmiş edasıyla cevap verdi.
"Diğer memurlar bilmediğim soruları soruyorlar ve bilmiyorum deyince bana kızıyorlar. Hem seninle konuşmak daha keyifli"
"eee tabi beni delirtiyorsun ya" dedim "Efendim anlamadım" dedi.
"Yok bir şey kendi kendime konuşuyorum"
"Zaten anlamıştım sıkıntı yok. Relax"
"Offff tamam şimdi uslu biri ol ve sorularıma cevap ver. Zaten bir şey bilmiyorsan hemen çıkarsın buradan. İlk soru yanında her zaman çakı taşır mısın?"
"Evet" aferin böyle ol sorularıma adam akıllı cevap ver.
"Peki neden"
"Kendimi korumak için"
"Kimden neden koruyorsun kendini"
"Hayattan özel bir düşmanım yok. Ama alışkanlık olmuş"
"Neyin alışkanlığı? bu alışkanlığı tetikleyen neydi?"
"Babam.... " derken sözünü kestim.
" Babandan mı kaçıyorsun? Sana kötü bir şey mi yapıyor?"
"Hayır hayır aksine bana hayatı öğreten kişi o. Bana her zaman kendini savunmayı bil derdi. Babamında düşmanları var. Bu yüzden hep yanında silah taşır."
"Baban ne iş yapıyor? neden düşmanları var?"
"HEY hey babam öyle biri değil. Babam sıradan bir insan. Benim vampir olduğumu bile bilmiyor. O başka bir ülkede yaşıyor. Çok seçkin ve zengin bir iş adamı."
"Babamın adı ne?"
"Doğukan Ay araştırabilirsiniz. Sorun yok."
"Peki Lucas'ın yanında ne kadardır kalıyorsun. Onun evinde özel eşyaların var. Yalının yatak odasında"
"Vampir olduğumdan beri. Yalın ise sevgilim olur."
"Peki ya onun arkasından niye ağlamıyorsun."
"Çünkü onun asıl göründüğü gibi biri olmadığını anladım."
"Ön eden ne görüyordun? Şimdi ne değişti"
"Önceden yakışıklı, dürüst, bana yardım eden biri olarak görüyordum. Şimdi ise adi, pislik, yalancı"
" Onun böyle biri olduğumu nereden anladın?"
"Yaptığınız baskında. Siz gelmeden hemen önce bir kutu uyuşturucu yere döküldü. Ve onların uyuşturucu olduğunu anladım. Daha sonra siz gelincede silahların hedefi olduğum için onunla arkaya kaçtık."
"Peki biz gelmeden önce anladıysan niye Yalının öldürdüğüm için beni bıçakladın"
"Aslına bakılırsa o zaman şoktaydım. Ve seni bıçaklarken Yalının katili olarak görüyordum. Ama daha sonra merkeze gelince her şeyi düşündüm ve onun iyi biri olmadığına kanaat getirdim."
"Ne çobuk 2 aydır evinde aynı odayı paylaştığın adamı satıyorsun sen ya. Buravo ama yemedim"
"İnanıp inanmaman benim için önemli değil. Ama olan bu Bay siz."
"Bence benim inanıp inanmamam senin için önemli olmalı Bayan Dolunay"
"O zaman sende inan bana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİ VAMPİR
VampirSevgilisi tarafından vampire dönüştürülen Dolunay, sevgilisi ölünce ortada öylece kalıyor. Karşısına bir çok zorluk çıkıyor. Bu zorluklarla baş ederken kendine yardım edebilecek hiç kimse yok. Ama o ne olursa olsun hayatta kalmaya kararlı. Acemi vam...