24~Sorgu Odası 2,3,4,5,6~

2.6K 175 8
                                    

SORGU ODASI 2
MAKTÜL: Ken Allen
AMİR : Okan Yıldırım
DOSYA ADI: DOLUNAY AY'IN KAÇIRILMA MESELESİ, ŞÜRHELİ ŞAHISLARIN SORGUSU

KAMERA KAYITLARI İLE SAVCI AUSTİN MOORE TARAFINDAN İZLENİLİYOR...

Birinci Sorgu odasından çıktıktan sonra ikinci Sorgu odasına geçtim. Diğer görevli memurun kontrolü altında Sorgu başlamıştı bile.

Ken boş bakışlarla birşeyler anlatıyordu.

"Koll'un mekanına baskın yapıldıktan sonra bir süre evden dışarıya çıkmamamız gerektiğini bize haber vereceğini söyledi Koll. Bizde dediğini yaptık. Sonra bir gün bir emaneti getirmenizi istedi. Uyuşturucu olduğunu biliyorduk zaten. Dediğini yaptık sonra siz geldiniz zaten." dedi.

Okan sakince "Şimdi Dolunay dan haberin olmadığını mı söylüyorsun bu olaylar dışında." dedi.

"Evet bilmiyorum" dedi.

Okan masanın üzerinde ki dosyayı eline aldı ve ayağa kalktı.

Ken'e doğru yaklaştı ve kulağına eğildi.
"Öyle olsun ama hala buradasın. Eğer bu olayın altından sende çıkarsan sonuçları çok ağır olur." dedi ve odadan çıkıp yanıma geldi.

Ben hala Ken'e bakıyordum. Oda Ken'e bakarak "Bu herifte hoşuma gitmeyen bir şeyler var. Gözleri ben suçluyum diye bağırıyor." dedi.

"Gözleri değil ağzı demeli bu cümleleri." dedim bende sakince.

----------------------------------------

SORGU ODASI 3
MAKTÜL: Eleanor Young
AMİR : Su Can
DOSYA ADI: DOLUNAY AY'IN KAÇIRILMA MESELESİ, ŞÜRHELİ ŞAHISLARIN SORGUSU

KAMERA KAYITLARI İLE SAVCI AUSTİN MOORE TARAFINDAN İZLENİLİYOR...

Sıra Eleanor'a gelmişti. Ağlamaktan konuşmamıştı şimdiye kadar. Çok sinir bozucu bir şey sorgudayken maktülün ağlaması.

"Bak kızım bebek gibi ağlamayı keste anlat." dedi Su biraz atarlı çıkan sesiyle.

"Ne anlatacağımı bilmiyorum." dedi hıçkırıklarının arasında.

"Dolunay'ın nerede olduğunu biliyormusun?" dedi Su.

"Bilmiyorum" dedi gözlerini silerken Eleanor.

"Bak doğruyu söyle eğer bu işte seninde bir parmağın olduğunu öğrenirsek senin için hiçte iyi olmaz."

"Gerçekten bilmiyorum komserim. Bilsem söylerim."

"Peki o zaman Dolunay'ı tanıdığın günden beri bu zamana neler yaşandı."

"Dolunay'ı okulda tanıdığımız gün Elis onu mekana götürmüş. Sonra zorla alıkoymuşlar.... " derken Su sözünü kesti.

" Bu sıradan bir şey mi? Alıkoyma meselesi yani"

"Evet arada sırada olur böyle şeyler. Kişiye özel satınca toplu para alınıyor ve bu Koll'un dahada işine geliyor."

"Eee sonra ne oldu anlat."

"Ondan sonra da bir kaç gün sonra polislerin baskınına uğramış mekan. Koll kaçmış. Diye bir haber aldık. Koll bizi arayıp bir yere çıkmamamızı ondan haber beklememizi söyledi. Sonrası malum uyuşturucu getirdik Koll'a ve siz geldiniz."

ACEMİ VAMPİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin