A trecut o saptamana de la moartea lui Ivy. Totul era monoton si fara pic de fericire in casa asta.
In timpul inmormantarii, cand vedeam singura persoana cu care ma întelegeam si singura care ma făcea de fiecare data sa zâmbesc, ca era intr.o cutie de lemn îmbrăcată în rochia ei preferata de culoare neagra si coborata usor de catre patru bărbati in patul ei pentru totdeauna întunecat, credeam ca o iau razna.
Nu imi pot imagina cum voi trai fara ea si cum voi trece peste asta. Chiar daca nu eram inrudite prin sange, acest lucru nu m.a facut sa ma gandesc la ea niciodata ca la altceva decat o sora.
Persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta tocmai acum este la 2 metri sub pământ, persoanele la care ar trebui sa le zic "parinti" nu ma suporta, imi ascund ceva foarte important despre el si mai e si tipul care a omorât o pe Ivy si care a promis ca o sa se întoarcă. Viata tocmai mi.a oferit cel mai oribil show. Si din pacate, eu sunt personajul principal si dramatic.
Ivy era doar un alt personaj, cu o insemnatate uriasa pentru toti, acel tip de personaj pe care nu te.ai putea supara sau enerva, si cel mai probabil unul dupa care ar plange intregi familii in fata televizoarelor.
In urmatoarele saptamani nici nu m.am obosit sa mai ies din camera sau sa ma plang de existenta mea, caci spre deosebire de altii, eu am una. Casa era parca mai rece ca niciodata, totul era mai sinistru. Ca intr.un tablou alb negru in care se afla doar o pata de culoare. Dar cand acea mica pata dispare, nimic nu mai e la fel.
Si nu era suficienta grozavia pe care am trait.o, parintii s.au gandit sa.i dea un mic upgrade. Timp de patru zile s.au gandit sa stea la sora mamei, ca sa aiba un fel de consolare in familie. Nu si eu, stati calmi. Mie mi s.a pregatit altceva. Puteti ghici ce? Neeeh, stati linistiti, la ce s.au gandit ai mei, nimeni n.ar fi putut. S.au gandit sa.mi aduca o bona. Chiar asa, la 18 ani eu am bone.Intre timp ai mei si.au facut bagajele iar bona trebuia sa sosească. Stateam pe canapea asteptand si uitadu.ma la ei cum se invart dintr.o parte in alta.
-Bine scumpo. Noi mergem acum. Sa fi cuminte, sa o asculti pe bona, sa nu iesi afara sau sa te apropii de geamuri si sa mănânci legumele. Sara trebuie sa sosească din clipa-n clipa.
Dupa vreo 5 minute a aparut o fata cam de varsta mea cu parul saten si ochii caprui.
-Buna ziua tuturor!! Eu sunt Sara Williams si voi fi bona copilului vostru.
-Salut.
-Ma scuzati, dar unde este copilul?intreaba ea privind in jur
-Ea este. a spus mama arătând spre mine.
-....Bine, nici o problema. Va fi totul in regula. a afisat un zambet clar fortat
Mama si tata au iesit pe usa facandu.mi cu mana. I.am salutat inapoi pana ce fata a inchis usa, iar eu nu i.am mai vazut.
-Bine, deci cum te numesti?
-Sunt Izabel.
-Bine,e bine. Si Izabel tu ce ai vrea sa facem?
-Tu vei sta si vei face ce fac adolescentele normale si eu fac ce fac eu de obicei. Poftim parola de la Wi-fi, daca ai treaba cu mine sunt in camera mea. Dar incearca sa n.ai. am spus pe un ton dezgustat si am urcat la etaj lasand.o singura in sufragerie.
M.am tot invartit prin camera repetand cat de mult doresc sa moara toti si sa am lase in pace pana cand mintea mi s.a innegrit, si au aparut ganduri care nu ar fi trebuit sa apara niciodata.
CITEȘTI
Iubirea Morţilor [BEN Drowned]
Fanfiction-Doua suflete. -Unul malefic, iar altul pur. -Si totusi de ce aceste suflete sunt impreuna? Ce au ele in comun? -Ambele sunt moarte.