Capitolul 23

2.2K 146 58
                                    

Am stat linistita in pat, cand am auzit o bataie puternica si rapida in usa. Nici nu apuc sa spun sa intre, ca Erika aterizeaza val-vartej la mine pe pat.

-Okey, un moment de respiro si spune.mi ce se intampla?

-Pai, eu....si....oras...Jeff cu iesit...stii tu.. a incercat sa lege cuvintele de.olalta dar nu i.a prea iesit

-Stop! Mai zi o data clar si cu dictie!

- Jeff m.a intrebat daca vreau sa ies cu el in oras. a spus si s.a prabusit pe spate

-Pai asta e fantastic! In sfarsit a venit si timpul! Si unde iesiti? Cand? Cu ce o sa te imbraci? 

-Nu i.am spus ca merg.

-De ce nu???

-Pentru ca m.am panicat.

FLASHBACK:

Erika povesteste:

Stateam pe canapea si asteptam sa urle Slender ca e gata micul dejun, cand il vad pe Jeff ca se intreapta catre mine.

-Hei Erika.

-Ce.i? *esti cretina?*

-Ma intrebam. Vrei sa iesim la un suc candva?

-Nu beau suc.

-Atunci la o cafea?

-Incerc sa scad consumul cofeinei.

-Deci sa inteleg ca nu vrei sa iesi deloc cu mine?

-Ma mai gandesc. am spus si am plecat

GATA CU FLASHBACK-UL.

Izabel povesteste:

-De ce te tot comporti asa cu el? Nu vezi ca in sfarsit are si el sentimente?

-Nu stiu!! De fiecare data cand il vad ma panichez si imi iau atitudinea mea de asasina fara scrupule si nu il las sa se apropie de mine. 

-De proasta ce esti.

Fata s.a lasat sa alunece pe pat si si.a pus o perna pe cap.

-Is cam geloasa sincer. N.am fost niciodata la o intalnire si nici nu cred ca voi fi prea curand.

-Nu vrei sa iesi cu nimeni de aici?

-Nici eu cu ei si nici ei cu mine.

Am mai vorbit putin, dupa care Erika s.a dus sa.i dea verdictul final lui Jeff. 

Am avut de gand sa dorm, dar o bataie in usa m.a deranjat din nou.

-Da ce.s eu, centrala? Care.i?

Eyeless Jack a intrat in camera.

-Izabel, am nevoie de ajutor.

-Okey, din centrala am devenit ajutor social. Zi ce e.

-Sally a dobandit niste sentimeste nesanatoase fata de mine si chiar nu.mi doresc ca Slender sa ma omoare pentru asta. Si ca sa scap de ea am zis ca ies cu altcineva. Ideea e, te.am auzit cand ai vorbit cu Erika despre cum vrei tu sa mergi la o intalnire, asa ca eu te ajut si tu ma ajuti. Impuscam doi oameni dintr.o lovitura.

-Doi iepuri vrei sa zici.

-Fie cum o fi. Deci accepti?

-Nu suna rau. Ce zici de deseara?

-Numa bine.

-Okey, ne vedem jos mai incolo.

Si Jack a plecat intr.un final, iar fara vreo alta intrerupere m.am pus sa dorm.

*

*

Ceasul de pe telefon a indicat ora sapte. Am dormit ceva. M.a dus sa.mi fac un dus scurt, m.a. aranjat si mi.am ales niste haine comode, dupa care am coborat in sufragerie unde i.am vazut pe ceilalti uitandu.se la un film, aparent horror.

-Ma cretin! Apuc.o de gat si baga.i cutitu in cap! Ce mai astepti? urletele lui Jeff se auzeau peste tot

-Hai frate! Si eu stiu omori mai bine! Stranguleaza.l si gata. continua Ben

-Hei Jack, esti gata? il intreb

-Oh da, acum. Baieti, eu am plecat.

-Unde? a intrebat Hoodie.

-Ies la o intalnire cu Izabel. a accentuat ultimele cuvinte, si am vazut.o pe Sally cum s.a bosumflat in pragul usii

-De cand sunteti impreuna? a parut Laughting Jack confuz

-Nici nu mai stiu. Tu stii, iubire? m.a intreabat

-Cred ca s.au facut trei saptamani, dragule. am intrat in jocul lui

-Prea frumos. In fine, noi plecam. Noapte buna!

M.a cuprins cu bratul de dupa umar, si si l.a tinut asa pana am iesit din conac.

-Prea frumos iubiree. l.am imitat eu cu o voce pitigaiata

-Taci acolo!

-Deci, unde mergem?

-Ce zici de un film? 

-Suna bine.

Am ales o comedie. Dupa doua ore am parasit cinematograful mai plictisiti decat am intrat si ne.am dus intr.un parc de distractii. Am incercat toate masinariile care erau mai nepopulate, ca sa nu riscam ca Jack sa fie vazut. Intr.un final cand am obosit, Jack a propus sa merg sa iau doua prajituri in timp ce el ma asteapta pe o banca din parc. 

-Uite.ti prajiura. 

-Mersi.

-Sa stii ca m.am distrat azi. Chiar daca imi venea sa vomit si sa plang in acelasi timp cand ne.am dat pe toate dracoveniile alea.

-Nici nu au fost atat de rele. 

-Pentru cineva care mananca rinichii ca pe bomboane, e usor de spus.

A urmat un moment de tacere.

-Si eu m.am distrat. Spune.mi, cum ai ajuns tu sa locuiesti cu noi totusi?

-Dupa toate intamplarile cu Mr Creepypasta, cum de nu stii?

-Diger mai greu informatiile.

-Bine deci, de cand am fost mica am fost inchisa in casa pentru ca "Domnul Albastrel" ii tot baga in sperieti pe parintii mei adoptivi, lucru ce i.a facut sa ma tine in arest la domiciliu ca nu cumva el sa vina sa ma ia. Ca in povestile cu bau-bau, asa sa.ti imaginezi. Si intr.o zi cand ai mei au trebuit sa plece la o matusa, mi.au adus o bona. De nervi, am omorat.o si am fugit. Nu stiu cum am ajuns in padure, unde era sa ma omoare Sally si Ann.

- Frumoasa poveste. Mai ceva ca a lui Alba ca Zapada.

-Pai multumesc. Povestea ta care e?

-Asta va ramane secret.

-Nedreptate!

-Nu esti la all inclusive in falsa asta relatie ca sa primesti tot ce vrei.

Am inceput sa randem si dupa putin timp am plecat inapoi la conac. Nu mi.am imaginat ca Jack poate fi asa de treaba, dar pana la urma oamenii nu sunt ce par a fi.





Iubirea Morţilor [BEN Drowned]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum