Erika povesteste:
L.am chemat pe Slender cat de repede am putut si ne.am dus direct in camera lui Iz, unde s.au adunat toti.
-Lasati.ma sa vad. a zis Slender indreptandu.se spre pat
-Deci?
-Imi cer scuze. Dar chiar nu stiu. Este un lucru ce ma depaseste, in nicio carte nu.mi amintesc sa fi citit despre un lucru asemanator.
-Unde a fost Iz pana acum? am intrebat
-In lumea mea. a continuat Ben, In lumea pixel
-Ce?! Cat timp?!
-Cateva zile.
Dupa un moment chinuitor de gandire, mi.a venit o idee.
-Poate pentru faptul ca este un om care a fost tinut o perioada indelungata intr.o alta dimensiune. Corpul ei nu este suficient de puternic sa reziste.
-Si ai vreo solutie ca sa o reparam? a intrebat Jeff ingrijorat
-Si zici de mine. s.a auzit Ben comentand
-Imi vine sa va omor pe amandoi. Daca mai aveti de gand sa scoate si un singur cuvant, va sfatuiesc sa va sapati de pe acum groapa!
-Erika, avem o problema. Una cam mare. m.a avertizat Toby
M.am intors catre Iz si am vazut.o cum incet incet dispare. Mai mult de jumatate din picioare i.au devenit pixeli.
-Oh nu, nu ,nu!!! Nu e bine!! Se extinde prea repede!!!
Nici nu am putut gandi limpede. Dar mi.a venit in minte doar o solutie.
-SLENDER! Adu.mi un mic recipient din aur si o seringa.
Dupa ce lucrurile au fost aduse, am scotocit dupa un cutit si mi.am facut o taietura pe incheietura. Mi.am lasat sangele sa curga in tavita si m.am intreptat spre Ben. Ceea ce nimeni nu stia, era ca sunt descendenta unui demon, iar sangele meu este negru si supra puternic.
-Mana
Mi.a intins mana, dar nu s.a asteptat ca sa i.o tai.
-Ce delicata ai fost. a spus Jeff razand
Luand si putin sange de la Izabel, dar de data asta folosind seringa(ca doar nu era s.o mutilez pe ea), am amestecat toate substantele si am rostit vrajile.
Jeff povesteste:
Ochii Erikai s.au facut rosii, iar pielea neagra. Dupa ce a incheiat ritualul, si.a revenit la normal. Si.a trecut mana peste recipientul micut, iar toata compozitia s.a transformat intr.o bula.
-Sa o tina careva. Va trece prin momente dureroase.
Erika povesteste:
I.am lasat bula pe piept, iar de la sine, aceasta a intrat in corpul ei. A inceput sa se zbata, desi era inca inconstienta. In stadiul in care s.a aflat, transformarea ii era extrem de groaznica.
-Ar trebui sa.si revina pana maine cel tarziu, in cazul in care functioneaza. Asta a fost singurul lucru la care m.am putut gandi, dar nu garantez ca si merge. Acum, va rog sa iesiti. Ben, eu revin imediat.
-Bine.
M.am dus in camera mea sa iau o trusa medicinala si m.am intors la fel de repede. Am scos un unguent de culoare verde si l.am pus pe o bucata de vata.
-E facut din plante medicinale. Ar trebui sa ajute la vindecare.
L.am intins pe pieptul fetei si acesta a intrat repede in piele.
-Apropo Ben.
-Da?
-Ce s.a intamplat in lumea ta? Ce i.ai facut?
-Am vrut s.o innec.
-Si ce te.a oprit.
-Nu stiu. Am vazut.o cum se ducea la fund si mi.a starnit amintiri.
Nu a mai zis nimic, s.a ridicat si a plecat.
-N.ai facut.o pentru ca nu ai putut. am spus.o mai mult pentru mine
CITEȘTI
Iubirea Morţilor [BEN Drowned]
Fanfiction-Doua suflete. -Unul malefic, iar altul pur. -Si totusi de ce aceste suflete sunt impreuna? Ce au ele in comun? -Ambele sunt moarte.