Dupa ce am desfacut toate cadourile, am mai dansat o vreme pana mi s.a facut al dracului de somn, si am urcat la etaj uitandu.ma inapoi la ceilalti, dar ei erau prea ocupati sa o dezbrace pe Jane. Putea pica si o bomba langa ei, ca n.aveau nicio treaba.
M.a cam durut capul. Adica, nu am stiut daca am fost beata sau nu, pentru ca a fost prima data cand beau alcool, doar ca ma duceam in drepta si in stanga ca un pinguin. Am intrat in camera, si am aprins becul. CE DUMNEZO SE INTAMPLA ACI?!
Am crezut ca imi pica cerul in cap. Ben era deasupra lui Sally, doar in boxeri.
-Ce dracu faceti aici?!
-IESI!! a urlat Sally la mine
-Vezi blondule ca ii si minora si fata lui Slender. O sa te trezesti si mort si in inchisoare.
Am iesit din camera si m.am dus sa ma culc in camera de langa. Nu stiu a cui, dar eu m.am dus.
Dupa-masa:
Ben povesteste:
M.am trezit pe la ora doua. Am coborat sa vad ce faceau si restul dar m.am oprit in tocul usii cand am vazut ca toate privirile erau atintite spre mine.
-Ce?
-Neata Ben, cum te simti azi? m.a intrebat Jeff
Wtf?!
-Amm...Bine, cred. Cu voi ce.i? am intrebat inaintand in camera
-O sa mori. s.a rasarit Masky sa vorbeasca
-Adica a doua oara? Si de ce, ma rog?
-Pentru ca Slender.
-Dar ce.am facut?
-Serios, ba? Tu cat de dus ai fost aseara?
-Atat de dus incat nu.mi amintesc nimic ce s.a intamplat dupa venirea lui Izabel.
-Te.ai futut cu Sally ba mediocrule!!! s.a rastit Clocky la mine gesticuland din maini
-Face ce? Io? Cu aia? Ba, voi cata apa de veceu ati baut azi.noapte?
-Azi.noapte deloc. Nu puteam lipsi de la momentul sentintei tale.
-Ba voi vorbiti serios?
-Nu ma, ca sensul nostru in viata e sa te mintim pe tine.
In momentu ala mi.a cam venit sa plang. Daca nu m.a omorat apa, Slender o sa o faca cu siguranta. Si ii va si placea.
-Da voi de unde stiti?
-Iz.
Am iesit din sufragerie si am galopat pana la camera ei. Daca mor eu, aia nu a trai in continuare fericita. I.am dat cu pumnul in usa de cateva ori, dar fara vreun raspuns din partea ei. Am intrat in camera, dar nu era nimeni.
Am coborat din nou jos, dar de data asta era si Slender acolo...cu Sally. Noapte buna lume!!
-Ben, pe tine te asteptam. a zis Slender calm
-Imi si imaginam. Dar in apararea me-
-Nu te omor. Nu azi... Pentru ca stiu ce s.a intamplat.
-Cum adica?
-Sally mi.a povestit ca dupa ce a trecut Iz pe la voi tu te.ai imbracat repede si ai iesit trantind usa. Dar totusi n.o sa te iert pentru ca mi.ai atins pretioasa comoara.
-...Si atunci?
Ne.a prins pe toti cu tentaculele sale si ne.am teleportat in spatele casei unde se afla o roata uriasa , si langa ea era Izabel.
-Eu n.o sa.ti fac nimic, cum am spus, dar in schimb, o sa o las pe Iz.
Slender i.a dat o mana de ajutor fetei sa ma prinda de inceieturi si glezne cu cele 4 catuse care erau tintuite in roata. In puii mei aratam ca Iisus pe cruce doar ca mai crăcit.
Iz a prins de o bara care era atasata rotii, iar aceasta a inceput sa se invarta cu tot cu mine.
-De.............unde............ai.....................facut....................rost............................de...................asta?!
-Stie Toby un tip.
Iz povesteste:
Am stat inca vreo 5 minute sa.l vad cum se invarteste, dar n.am mai putut si am alergat repede spre conac. Gandul de a.l tortura inca ma binedispune, dar cand ma gandesc la ce s.a intamplat intre el si Sally, mi se schimba dispozitia. Odata ajunsa in camera mea, am inceput sa plang. Nici nu am stiut cum sa le explic celorlalti plecarea mea spontana, dar in acel moment nu eram in stare sa mai gandesc.
Erika povesteste:
M.am apropiat de roata, prinzand si rasucind mai tare de maneta de care a rasucit si Iz, iar dupa ce se rotea de zece ori repede, am mers pe urma fetei sa vad daca este bine. Am batut la usa, dar nimeni nu a raspuns. In spatele meu a aparut si Clocky.
-Mai vine cineva?
-Nu. Acum se concentreaza pe Ben.
-Bun.
Am deschis usa silentios(pe dracu) si am intrat la fel de silentios in camera.
-Cata subtilitate. am tresarit amandoua la auzul vocii lui Iz, care tocmai iesea din baie
-Hei, fato, esti in regula?
-Sa zicem.
-Fata ta e rosie, si ochii la fel. Daca nu ai alergie, nu stiu cum ai putea argumenta asta.
-Hai zi, ce se petrece? m.a luat Clocky de mana tragandu.ma si asezandu.ne toate trei pe pat
-Sincer, nu stiu. Sentimentele imi sunt al naibii de intortocheate si nici eu nu pot sa le inteleg. Pe de o parte il urasc si l.as prefera agatat de candelabru, pe de alta parte...mai bine nu
-Cum adica?
-Uneori imi place modul in care se comporta sau ma priveste, desi stiu ca nu se va intampla niciodata nimic intre noi. Dupa cate lucruri groaznice mi.a facut, creierul meu parca i.a putut sterge toate pacatele. Poate acum inca mai vorbeste alcoolul in locul meu, da sincer nu stiu ce sa fac.
-Sa inteleg sa esti indragostita de el.
-Dracu stie, as prefera sa nu. Mai bine s.ar intoarce la Sally sa.i prinda dintii de lapte pe cand or incepe sa.i cada si sa ma lase in pace.
-Iz, Ben a fost total beat aseara. Nu si.a mai amintit nimic. Si acum ar fi bine sa te gandesti la un motiv pentru care ai disparut asa.
-Si de ce ai vrut sa te razbuni pe Ben.
-Ah da, si Sally are cam de doua ori varsta ta.
CITEȘTI
Iubirea Morţilor [BEN Drowned]
Fanfiction-Doua suflete. -Unul malefic, iar altul pur. -Si totusi de ce aceste suflete sunt impreuna? Ce au ele in comun? -Ambele sunt moarte.