-Ăă...imi explica cineva ce se intampla aici? ne privea Toby nedumerit
-Iz e pe cale sa moara, iar noi facem pe eroii nu stiu cum. a raspuns Ben
-Bun deci, mai tineti minte cand i.am dat setul asta de cranii de cristal lui Iz de ziua ei? Pai, se pare ca este un set demonic, in fiecare craniu "locuind" cate un demon. Asa ca, fiecare va tine unul in maini si vom forma un cerc cu Iz in mijlocul nostru. Eu voi face o incantatie si vedem ce va urma.
-Ramanem cu speranta.
-Sa zicem. Slender, ne poti teleporta undeva? Pe o pajiste sau ceva?
-Sigur.
In momentul ala ne.a prins pe toti cu tentaculele si dusi am fost.
-Care erau sansele ca sa fim fix 12?
-Magic is real!!
Jeff, Laughting Jack, Eyeless Jack, Ben, Clocky, Jane, Ann, Masky, Hoddie, Slender, Sally si cu mine am luat fiecare cate un craniu, si ne.am adunat in jurul lui Izabel, care statea inconstienta pe jos. Durerile i s.au accentuat asa ca trebuia sa ne grabim.
-Sunteti gata?
Toti au dat afirmativ din cap cu niste priviri fixe si extrem de serioase. Se poate asa ceva? Am inceput sa rostesc vraja. Parca ne.am desprins din lume reala. Rand pe rand toate craniile straluceau, iar cel pe care l.am pus pe pieptul lui Iz stralucea cel mai puternic. La un moment dat, am putut simti puterea demonica ocupandu.mi corpul.
Incep sa imi pierd ratiunea si totul devine negru.Iz povesteste:
M.am trezit pe o pajiste. Toti ceilalti din conac erau intinsi in jurul meu, inconstienti. Ma duc la Erika sa vad daca e bine. Pfiu, are puls. Deci nu.s morti. Ma duc la Ben care mai ca sforaia. M.am dus la Slender si l.am pipait usor pe locul unde ar trebui sa.i fie fata.
-Ce dracu faci?
-Te trezesc.
-Stai, ce? IZABEEEL!!
In momentul ala toti s.au trezit si au venit sa ma ia in brate.
-Iz cum esti? Te doare ceva? Ti.e rau? Mai bine stai jos sa te odihnesti. a turuit Clocky
-Stai boss, ca nu.s gravida
-Bine, da stii tu...poate avea urmari
-Despre ce vorbesti?
-Nu.ti amintesti?
-Nu, de aia intreb.
-Era sa mori. a intervenit, din nou, Ben
-Iar????
Slender a inceput sa imi povesteasca de Mr Creepypasta si de pasarea mesager si de tot acest ritual.
-Si cat tine puterea asta?
-... Cartea nu specifica si asta.
-Deci as putea muri din nou in orice clipa?!
-Nu stim. Dar nu.si face griji, nu se va intampla repede. Magia demonica cu care te.am incarcat nu dispare usor
-Deci sunt pe jumatate moarta si pe jumatate demon.
-Nu gandi asa. mi.a spus Jeff si m.a cuprins de umeri cu bratul. Pentru noi esti tot Izabel
-Multumesc, dar mi.e foame. Mergem sa mancam?
-E da ma..
Slender ne.a luat pe toti si ne.a teleportat din nou la conac. Unii am mers in camerele noastre iar ceilalti au ramas sa.l ajute pe Slender cu mancarea.
Stateam si priveam tavanul. Ma simt ca o ciudatenie. Desi, intr.o casa de criminali si creaturi supranaturale as putea fi considerata o normalitate. Dintr.o data, o bataie in usa ma trezeste din gandurile mele.
-INTRA!!
-Hei Iz, cum esti? ma intreaba Toby intrand timid in camera
-Toate bune, dar tu? Ce.i cu jucaria?
Tinea in mana o papusa cu nasturi mari in loc de ochi si un zambet cusut. Nu avea un aspect atat de sadic pe cat suna.
-Mi s.a cerut sa ti.o aduc. A da, si cu tot cu biletul asta.
-De catre cine?
-Nu stiu. Era pe patul meu. Fara suparare, dar am citit scrisoarea ca n.am stiut cui ii apartine
-Nu.i nimic. Mersi frumos.
-Cu placere. Eu o sa plec atunci
Am mai analizat putin papusa, dupa care m.am intins dupa bilet si l.am citit.
Salutare Izabel,
Sper ca esti bine. Nu te speria de ce tocmai ti s.a intamplat, totul o sa fie bine. Ai prieteni care sunt aici pentru tine, chiar daca sunt niste criminali infecti si care nu dau dovada de niciun pic de umanintate. Tu sa ai grija la dusmani, sunt peste tot. Te iubesc si sper sa ai grija de tine!
Nu mi.am dat seama daca asta era un bilet de prevenire sau de dragoste. Am lasat cadoul pe pat si am comorat sa vad daca mancarea era gata. M.am pus la masa impreuna cu ceilalti si am asteptat sa vina Slender.
-Ce.i cu fata asta ganditoare? Nu ti.ai revenit inca? m.a intreabat Sally
-Ba da. Ma gandeam la ceva.
-Nu cred. Masky!! Hoodie!!
-Da?
-Avem o fata in depresie aici!!
-ACUM!!
In secunda urmatoare, baietii au iesit din bucatarie, iar cand s.au intors au adus si un scaun de birou si un suflator de frunze
-Ceeeee?!?!
M.au prins de maini si de picioare si m.au pus pe scaun dand drumul la maxim la suflator. Am inceput sa ma invart ca nebuna.
-Trebuia sa folositi roata aia ma prosti. l.am auzit de Ben tipand
-AJUTOOOOOOOOOOR!! NU VREAAAAAAU SAAAA ZBOOOOOR!!
Totul s.a oprit brusc. Am cazut pe fata si mi.am lovit capul.
-Imi...vine sa...vomit.
-Dar mai esti abatuta?
-N...u.
-Atunci ne.am facut treaba.
-Bolnavi mintali ce sunteti.
-Heh, pana la urma nu uita ca suntem criminali.
-Si suntem in stare de mult mai mult.
CITEȘTI
Iubirea Morţilor [BEN Drowned]
Fanfiction-Doua suflete. -Unul malefic, iar altul pur. -Si totusi de ce aceste suflete sunt impreuna? Ce au ele in comun? -Ambele sunt moarte.