Capitolul 15

3.5K 213 72
                                    

Dupa ce am mai intrat in alte magazine fara sa cumparam nimic, am mers sa vedem un film de dragoste la care Clocky s.a plictisit enorm si Sally era prea pruncă sa inteleaga; ne.am intors la conac. Era in jur de ora 9 si chiar nu stiu ce facusem atatea ceasuri. Timpul trece repede.

Cand am ajuns in fata casei, Clocky si.a luat telefonul si dupa ce a lucrat un timp pe el l.a bagat inapoi in buzunar si i.a facut cu ochiul lui Sally. (intr.un mod subtil desigur)

Am intrat in casa, dar era total intuneric.

-Iar s.a futut Laughting Jack cu instalatia electrica?

Dintr.o data becurile s.au aprins si toti au sarit de dupa mobilier si mi.au urat La multi ani!!

-La multi ani!! Ma bucur ca nu te.am omorat in ziua aia. a zis Erika venind spre mine

-N.am auzit niciodata niste cuvinte mai superbe.

-Acum pot merge sa ma culc? s.a bagat si Ben in seama

-Taci, spânzura.te.aş cu un cablu!! i.a aruncat Erika o privire din aia de credeai ca o sa.i sara ochii din cap

- o_O

-Bun deci, sa inceapa la fiesta!!!

Casa era chiar frumos decorata, cu baloane si ghirlande colorate.

-Hei Iz, am un cadou pentru tine. m.a strigat Trender venind spre mine cu o cutie mare

-Nu trebuia sa te deranjezi. Dar mersi!!

Am deschis cutia si am vazut ca in ea se afla o rochie superba.

-Oh doamne, e superba!!

-Iti place? a intrebat Trender

-La nebunie! Ma duc sa o probez chiar acum!

-Iti e buna.

-Stai ce...De unde stii?

-Nu dau detalii. Acum du.te si ia.o pe tine.

Am revenit in 10 minute, timp in care m.am mai machiat si mi.am aranjat parul in vreun fel. Cand am coborat, toti s.au uitat la mine, eu la ei, si ei la mine, si am putut sa ii analizez mai bine pe fiecare. Inafara de hainele obisnuite ale baietilor, ei mai purtau si niste coifuri de carton in varful capului. In schimb, fetele aveau rochii. Erika in rochie? Am trait sa o vad si pe asta. Dar arata chiar dragut, la fel si restul.

Am coborat, am pornit muzica si am dat.o la maxim!!

Era incredibil cat alcool poate incapea in niste corpuri, betivii drecu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era incredibil cat alcool poate incapea in niste corpuri, betivii drecu. Jeff cu Laughting Jack si Hoodie se tineau de dupa gat si dansau o hora cu sticlele in maini. Jane clar ca.i facea avansuri lui Offender, Ann cu Masky se lingeau pe undeva, Erika sarea ca un unicorn cu o sticla de Cherry Angelli in brate, iar Cloky si Toby mancau vafe la greu. Bai fratilor, eu is singura persoana care nu.i euforica? Macar stiu ca se distreaza. Am mers spre masa unde se aflau bauturile si am luat o sticla de Martini si am baut vreun sfert, cred ca era. Dracu mai stie. Dar nu.s beata, doar ametita.

-Hei Iz, ce zici sa.ti desfaci odata cadourile?

-Ia acuma!

Ne.am adunat laolata toti si m.am pus sa desfac o cutie negra din care a sarit un fucking Ben in miniatura.

-Fut pe dracu, ca mi.a sarit inima din piept. au inceput toti sa rada, in timp ce eu incercam sa imi recapat respiratia.

Laughting Jack radea de se pisa pe el, deci de la el era. Pana la urma cine mi.ar mai da o cutie muzicala. Urmatoarea a fost una gri, in care se afla un set de cranii de cristal, 12 mici si unul mare.

 Urmatoarea a fost una gri, in care se afla un set de cranii de cristal, 12 mici si unul mare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Wow, ce tare. De la cine e?

-De la mine. a ridicat Erika sticla in aer. Nu stiu ce inseamna dar sa sper ca le vei gasi o folosinta.

Am mai desfacut niste cutii, in care se aflau costumul ala verde de baie, o rochie neagra care zici ca.i bluza, niste trandafiri, o carte, un urs de plus cu o funda rosie pe cap, o consola de jocuri, 3 cutite cu lame negre de diferite dimensiuni, o papusa cu un cutit in cap si un cos cu fructe.

-De la cine.s fructele?

-De la Eyeless Jack.

-Bv frate, bv

Iubirea Morţilor [BEN Drowned]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum