Capitolul 19

2.6K 164 49
                                    

Ben povesteste:

Hai Iz, te rog.

Dintr.o data s.a oprit. Statea pe loc cu capul indreptat spre noi. Ce se intampla?

Urca inapoi? Stai, ce?

-Se pare ca a reusit. incepe Mr Creepypasta sa chicoteasca

-CUM DRACU INDRAZNESTI SA MAI RAZI DUPA CE AI ARUNCAT.O INTR.O PRAPASTIE UNDE ERA GATA SA MOARA, IMBECILULE?! m.am rastit eu la el

-Hei pitic de gradina, ciuleste urechile si taci. Oamenii tin la viata lor, si nu lupta cu adevarat pentru ea pana nu sunt gata sa si.o piarda.

-Aha aha, tăt tăt tăt am inteles. Fa bine si vorbeste pe limba noastra. comenta Jeff

-Adicaaa, daca i.as fi spus cu frumosu sa incerce sa.si activeze puterile nu ar fi incercat asa din greu, in comparatie cu modul in care a incercat sa.si salveze viata. Oricum n.as fi lasat.o sa moara. Ce fel de tata ma credeti?

-Pedofil.

-Nebun.

-Singur.

-Albastru.

-O sa va leg pe toti de un copac.

Imaginatie: toti suntem legati in jurul lui Slender.

Dar totusi, noi stam sa povestim si Iz e inca in prapastie. M.am repezit pe margine, si am vazut.o cum se ridica incet...cu ajutorul aerului!?

-Atentia aici! am strigat catre ei, iar acestia au venit langa mine

Iz a ajuns sus, si cand si.a pus picioarele pe pamant, a cazut in fund.

-Se pare ca fata mea stapaneste aerul.

Izabel povesteste:

N.am murit. Nu imi vine sa cred ca n.am murit.

-Izabel!!

Ben tocmai a sarit sa ma imbratiseze?

-Bravo fata mea, chiar ai puteri. 

-Multam.

-Haideti acasa. a zis Slender apucandu.ne cu cate un tentacul si teleportandu.ne la conac.

Vreau sa fac o baie.

Dupa juma de ora:

Am iesit din baie doar cu un prosop pe mine si am inceput sa urlu cand am vazut ca domnu albastrel statea la mine in pat citind o revista cu femei in costume de baie.

-No no no, nu urla ca sperii sufletele moarte din mine.

-Bai nene, cum sa nu urlu? Iesi afara!

-Hai no, credeam ca o sa dormim impreuna in seara asta?

-DE CE OARE AM FACE ASTA!?!

-Pai mno, suntem o familie totusi.

-Iesi pana nu.ti dau cu Dry Cookeru in cap.

-Bine, bine.

S.a ridicat din pat luandu.si si cartea distrusa cu el si plecand cu coada intre picioare.

M.am schimbat in pijamale si m.am pus sa dorm.

Iubirea Morţilor [BEN Drowned]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum