M.am trezit cu o durere de cap groaznica. Cred ca e de la perna cu maţe. M.am dus baie sa ma spăl de sangele de aseara dupa care m.am îndreptat spre dulap si am scos o fusta si un tricou. Am coborat sa vad ce fac ceilalti, dar nu e nimeni. Dintr.o data mi.a nazarit ideea de a ma uita la televizor, dar cand am intrat in incapere, am alunecat pe podeaua lacuita si am derapat pana in bucatarie, dand cu capul de frigider.
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
In secunda urmatoare toti au venit spre mine râzând.
-Care prunc zăpăcit a lui Hristos a facut asta!!!
Toti au aratat cu degetul spre Laughing Jack care a ramas mut de uimire.
Slender povesteste
Dintr.o data Izabel a început să leviteze, parul fiindu.i ridicat in toate partile iar ochii rosii ca sângele.
-Iz esti bine? am intrebat.o
Niciun raspuns.
-Iz linisteste.te. Totul e bine. Gata.. a incercat Cloky sa o potolesca
-Ce dracu ai cu mine?! Sau intrebarea cea mai buna e ce ai in cap?! a inceput să izbucnească în lacrimi de furie
Jack nu zicea nimic, ci doar stătea acolo incercand sa nu rada.
-Jack de ce ai facut asta? l.a intrebat Sally supărată din cale.afara
-Ce sariti toti cu gura pe mine? A fost doar o gluma
Izabel povesteste
Deja m.am saturat. Am iesit val-vârtej pe usa alergând spre pădure fara sa ma uit inapoi. M.am oprit doar atunci cand nu mai puteam alerga si cand imi dădusem seama ca m.am rătăcit.
-Super, si acum unde ma duc?
Am inaintat printre copacii uriasi si am incercat sa ajung inapoi la conac. Dar fara vreun rezultat. Dintr.o data cineva m.a aruncat la pământ si mi.a pus un cutit la gât.
-Ce dracu?!
-Taci sau te omor.
-Bine, haide, da.i drumul.
-°_°
A ezitat putin dar pana la urma s.a dat jos de pe mine si mi.a întins mana sa ma ridic.
- No, nu ma mai omori?
- Ai scapat de la vreun spital de nebuni sau esti doar depresiva?
-Atatea povesti, deja m.am saturat sa le repet. Dar in principiu, am fugit.
-De unde?
-Nu cred că ar trebui sa spun
Dintr.o data, Slender s.a teleportat langa noi.
-Izabel, esti bine? De ce ai fugit?
-Mai bine n.am fost niciodata. Mirosind a sange, dormind pe perne de mațe si avand un cucui cat ceru de mare, imi traiesc cea mai buna viata.
- Imi pare rau pentru asta. Nu am scuze pentru ce au facut, dar vor avea dupa ce termin cu ei. Inca ceva. Ea cine e?
-Erika
-Ma bucur sa te cunosc. a spus Slender intinzand mâna spre Erika
-Haideti acasa acum.
-Eu nu ma întorc.
-De ce?
-Sunt prea exasperanti.
-Lasa ca rezolvăm noi. Oricum nu e ca si cum ai avea unde sa te duci.
Nu am raspuns, pentru ca avea prea mare dreptate.
-Si tu Erika.
-Si eu ce?
-Si tu vei veni sa locuiesti cu noi. Avem camera si pentru tine, stai linistita.
-Conacul tau e centru de adoptii? l.am intrebat amuzata
-Aproximativ. Deci, haide.
-Nu mersi.
-Unde locuiesti?
-In pădure.
-Unde?
-In pădure!!
-Unde mai exact făăă!!!
-Sunt sălbatică.
-Salbatica? am intrebat.o
-Adica locuiesc in padure, mananc ce gasesc sau vanez si dorm prin copaci.
-Si lucrul asta ti se pare de durata? Cand va veni frigul o sa ingheti si nici n.o sa ai ce manca.
-Lasa.ma in pace.
-Bine, cum vrei.
Eu si Slender ne.am teleportat la conac lăsând.o pe Erika in urma.
-Uite cine s.a intors. a inceput L.Jack sa rada
Nu i.am raspuns si m.am dus in camera mea. M.am pus in pat si mi.am scufundat fata in perna, dar dintr.o data am auzit usa deschizandu.se.
-Esti bine?
M.am ridicat si mi.am îndreptat privirea catre Jeff care stătea in pragul usii.
-Sanatosi sa fim.
Jeff s.a apropiat de patul meu si s.a asezat exact langa mine.
-Imi pare rau. Pentru tot ce ti.am facut eu si Jack.
-Dar nu inteleg de ce? Nu eu is aia cu fata de clown ca sa servesc drept show de comedie.
-Pai...Pentru ca esti noua si, si pentru ca voia sa te...Pai,stii tu....Dar s.a gandit ca mai intai sa rada de tine ca sa te faca mai slaba.
In momentul ala am simtit cum ochii mi s.au umplut de lacrimi.
-Nu plânge!!
Jeff m.a luat in brate si m.a mângâiat pe spate.
-Gata, linisteste.te. Imi pare rau pentru tot, Izabel. Chiar n.am crezut ca o sa fie asa dur.
I.am raspuns la îmbrătisare.
-Nu e vina ta. Dar apropo...
-Da?
-De cand ai devenit asa sentimental?
Am inceput amandoi sa râdem.
-Esti draguta cand zambesti.
Simteam cum obrajii mi.au prins culoare.
Jeff a început să rada cand mi.a vazut fata.-De ce râzi?
-Esti adorabila.
M.a prins de umeri si m.a împins pe pat urcandu.se peste mine.
CITEȘTI
Iubirea Morţilor [BEN Drowned]
Fanfiction-Doua suflete. -Unul malefic, iar altul pur. -Si totusi de ce aceste suflete sunt impreuna? Ce au ele in comun? -Ambele sunt moarte.