-Poftim?!
-Te.am intrebat daca esti virgină?
-Da
-Rezolvam!
S.a urcat peste mine si a inceput sa imi lase saruturi reci pe gat.
-Da.te jos dubiosule!
-De parca nu te satisface.
-NU O FACE!!
L.am dat la o parte de pe mine si am luat.o la fuga. Unde? Nu stiu.
Am iesit din lumea aia tehnologică si m.am trezit inapoi in camera mea. La aterizare, am dat cu capul de marginea patului.
-Hei Iz esti bine? m.a intrebat Jeff intrând la mine in camera ca fugind de o tornada.
L.am ignorat si am inceput sa ma invart prin camera, prefacandu.ma ca el nu este aici.
-Cu tine vorbesc.
Tot nimic.
-Cum poti sa ma ignori asa?! a inceput sa.si ridice vocea
-La fel de simplu cum ai putut si tu sa.ti bati joc de mine in falul ala!!
-Imi pare rau.
-Du.te spune.i asta cuiva caruia ii pasa!
-Te rog, iarta.ma!
-In momentul asta mi te imaginez strangulat in toate felurile posibile, chiar crezi ca am chef sa te iert?! Dispari din fata mea, chiar daca va fi inevitabil sa nu te mai vad, caci stam sub acelasi acoperis...nu vreau sa te mai aud pronuntandu.mi numele niciodata!
-Chiar regret ce am facut.
-Asta e lucrul pe care il ador cel mai mult. Vreau sa suferi, si sa regreti, pentru tot restul vietii tale. Pentru ca acele minute, in care tu ai profitat de slabiciunea mea, au fost momentele cand mi.am regretat existenta. Acum e randul tau.
-Chiar imi pare rau. Doar ca nu am vrut sa te ia altcineva.
-Oh dragule, dar de ce n.ai spus asa de la inceput? Voiai sa ma futi ca sa fi sigur ca voi ramane cu tine pana la sfarsitul veacurilor. Ce dragut!! Pumnului meu parca ii vine sa te pupe. am spus sarcastic
-Poti sa nu mai fi sarcastica?
-Dar tu poti sa mergi sa te arunci?
-Asculta Izabel, eu chiar te plac. Dar recent am descoperit ca si Jack are aceleasi sentimente.
-Asa, si tu cu mintea ta de geniu te.ai gandit sa vi sa faci tu miscarea inaintea lui? Nici tu, nici el si nici nimeni altcineva din conacul asta n.o sa poata sa ma faca sa.l plac. Cu mine v.ati incheiat toate prieteniile, nu ca ar fi fost multe.
-Dar-
-Niciun dar, ca nu.i Craciunu. De cand am venit in casa asta, ati venit cu glumele voastre de prost gust, era sa fiu omorata si violata de doua ori si tu tot mai ceri iertare?
-Care a fost a doua persoana?
-Ce persoana?
-Care a incercat sa te violeze.
-O entitate din jocul asta. am spus, aratand spre ecran
-Cum il cheama?
-Ăă...Ben?
-Ben? Ben Drowned?!
-Nu stiu, cred.
-Nu pot sa cred ca e in viata!
***
Am simtit cum cineva ma zgaltaia. A continuat asa pentru cateva minute, pana mi.am deschis ochii. Am ramas socata cand l.am vazut pe Ben deasupra mea.
-Ce faci aici?!
-Ai plecat asa urat ieri, nici n.am apucat sa fac nimic. s.a prefacut bosumflat
-Cum ai venit aici?
-Printeso, incearca sa opresti televizorul dupa ce il folosesti.
Mi.am dat o palma mentala.
-Esti prea adorabila cand dormi.
Brusc, am simtit cum m.am inrosit. Si se pare ca si Ben a observat asta, caci la apucat rasul. S.a intins cu totul peste mine si a continuat sa rada.
-Da-te jos!!!
-Inca 5 minute.
-Inca 5 minute si devin placinta d.aia codreneasca. Da-te de pe mine odata!!
Nu a zis nimic ci doar s.a apropiat de fata mea si m.a sărutat. Spre mirarea mai ales a mea, nu l.am respins. A fost chiar placut, nu ca cel cu Jeff. Acesta avea ceva care ma nelinistea dar si intriga in acelasi timp.
CITEȘTI
Iubirea Morţilor [BEN Drowned]
Fanfiction-Doua suflete. -Unul malefic, iar altul pur. -Si totusi de ce aceste suflete sunt impreuna? Ce au ele in comun? -Ambele sunt moarte.