Capitolul 25

1.4K 95 10
                                    

-Cu ce mai exact?

-Am nevoie de un trandafir.

-Pentru ce?

-Intai spune.mi daca imi poti da unul.

-Normal. Dar la ce ti.l trebuie?

-Vreau sa scot pe cineva din peisaj intr.un mod subtil.

-Ma va afecta in vreun fel?

-N.are cu ce. Daca nu se afla, niciunul dintre noi nu v.a fi implicat.

-Si daca se afla?

-Nu te ingrijora. O sa am eu grija de asta. Deci, imi esti de ajutor sau nu?

A scos un oftat apasat si a scos din palarie un trandafir rosu ce emana un miros puternic.

-Nu inhala!!

-Cum se foloseste?

-Il dai persoanei pe care vrei s.o hipnotizezi. Odata ce ea inhaleaza parfumul, va fi sub transa. Atunci vei folosi trandafirul ca pe un microfon si ii vei ordona ce sa faca, iar persoana va face intocmai.

-Mersi Offender. Esti super!! Ne auzim!!

M.am intors acasa la fel de repede cum am plecat. Nici nu mi s.a simtit lipsa. Pentru prima data, nu ma deranjeaza asta.

Acum ar trebui sa o gasesc pe Izabel. Primul loc in care am cautat a fost camera ei, dar nu era, dupa aceea am verificat bucataria. Nici acolo. Invartindu.ma prin camere, nici nu am observat prezenta unei persoane in spatele meu.

-Hei Sally, cauti ceva?

Bingo!!

-Bunaa Iz!!! Pe tine te cautam. Dar parca ai fi disparut.

-Stai linistita, n.am plecat nicaieri. Pentru ce ma cautai?

Hehe...

-Am gasit floarea asta in gradina, si mi.a placut cum mirosea. Prin cate ai trecut, am crezut ca te.ai bucura sa o mirosi si tu.

-Ce dragut din partea ta! Multumesc mult!!

Oh nu, se apropie sa ma ia in brate!! As vrea asa tare sa ii bag un cutit intre ochi, dar trebuie sa ma prefac!!

Cand ne.am despartit din imbratisare, a inceput sa miroasa floarea.

-Dintr.o data, ma simt cam ametita.

Jos a fost. Am asteptat in jur de 5 minute pana si.a revenit, dupa care i.am luat trandafirul din mana.

-Iz, esti in regula?

-Da, scuze, nu stiu ce m.a apucat. Cred ca n.am dormit suficient.

-Ah, nu.i nimic. Du.te si te culca. am spus tinand floarea langa gura

S.a invartit pe calcaie si fara niciun cuvant in plus a urcat in camera ei. Am urmat.o. A intrat in camera, s.a bagat in pat si dupa 20 de secunde a inceput sa sforaie.

Hmm, se pare ca functioneaza destul de bine planta asta.

-Iz, trezeste.te!

Si.a deschis brusc ochii, s.a ridicat din pat si a intepenit in picioare. Se pare ca atunci cand ii dau un ordin, expresia ei faciala devine goala, ca si cum n.ar fi nimic in capul ei. Ca un robot. Dar dupa un timp, revine la normal.

Acum putem incepe sa ne distram.

-Cauta.l pe Eyeless Jack si da.i o palma.

A luat.o la fuga pe scari in jos pana in bucatarie. Eu am urmat.o, pastrand distanta ca nu cumva cineva sa ma vada.

Jack era asezat langa blatul din bucatarie savurand un sendvis. Iz s.a repezit la el si l.a lovit asa tare de i.a zburat mancarea din gura. Ew.

-PENTRU CE A FOST ASTA????

-Mai loveste.l o data. am spus in soapta

Iar Jack a mai primit inca una.

Rand pe rand, Jack a incasat toate loviturile pe care imi doream sa le primeasca. Acum sigur nu va mai avea sentimente pentru Izabel.

In acel moment Jeff si Erika tocmai au intrat pe usa conacului. Mai mult noroc nu puteam avea.

-Du.te la Jeff.

S.a dus in intampinarea celor doi.

-Hei Iz, ce faci? Noi tocmai ne.am intors de la intalnirea de care ti.am spus acum ceva vreme.

-Saruta.l pe Jeff.

Oh da, ce a urmat a fost culmea culmilor. Ma abtineam asa tare sa nu rad ca vena de la tampla mai ca se spargea de la atata presiune.

-Alooooo!! Ce faci?! a intrebat.o Erika

Pe fata ei se putea citi o combinatie intre furie, dezamagire si confuzie.

-Da.i o palma si saruta.l din nou.

-Iz, ce crezi ca faci? a intrebat.o Jeff

-Hai sus!

A venit fugind spre mine. Am luat.o de mana si am tras.o pana la capatul holului.

-Urcam pe acoperis. Urmeaza.ma!

Vantul batea cu putere. Si era rece. Dar planul meu, acum aproape dus la final, imi incalzea inima.

-Iz, draga de tine. Ce ghimpe in coaste ai fost tu pentru mine atata timp. Tatal, iubirea, atentia. Mi.ai luat totul ca o ipocrita ce esti. Eu sunt copilul in conacul asta si asupra mea trebuie sa isi concentreze toti atentia!! Dar se pare ca nu te.ai prins pana acum, pacatul tau.

Planul meu se apropia de castig.

-Uite cum o sa facem. Eu o sa.ti spun sa sari, iar tu chiar o s.o faci. La fel cum ai facut si toate tampeniile pe care ti le.am spus pana acum. Esti hipnotizata pana la urma, la ce sa ne asteptam. Toata sarada asta se va incheia cu "sinuciderea" ta. Nimeni nu va stii de ce, sau de cand, vor stii doar ca te.ai aruncat de pe acoperis. Asa ca fi fata buna si sar-

-Interesanta miscare. Chiar ai gandit.o bine.

Iubirea Morţilor [BEN Drowned]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum