Capitolul 2

5K 301 42
                                    

Nici unul nu au spus nimic dar tata a venit catre mine si mi.a dat o palma.

-Ce naiba?! l.am intrebat nervoasă

-Cum iti permiți sa tipi la mine?! Cine te crezi mucoaso?!

-Calmeaza.te dragule.

Nu am mai zis nimic ci doar am fugit în camera mea.

Nu pot sa cred ca am părinti asa nebuni! Nu m.a derenjat palma pe care am primit.o pe cat ma enerveaza deja situatia in care ma aflu!

M.am saturat de viata asta pana peste cap! M.am saturat sa vorbesc doar cu părintii si sora mea.

Dintr.o data cineva bate la usa.

-Hei Iz! Sunt eu.

-Intra Ivy

-Ce faci? m.a intrebat cu o fata îngrijorată

-Sunt bine. Dar m.am saturat sa fiu supusa la atatea restrictii, fara macar sa stiu de ce.

-Imi pare rau. Dar hei, partea buna e ca o sa faci 18 ani in curand si vei fi libera.

-Sigur. Poate nu ma vor lasa sa plec nici atunci.

-Nu.ti face griji. Auzi, pot te rog să îti folosesc laptopul?

-Pentru?

-Mai am un singur nivel dintr.un joc, iar al meu s.a stricat.

-Bine. Eu mă duc sa fac o baie,dar cand termin vei termina si tu.

-Bine bine. Nu te grăbi!!

Am intrat in baie, mi.am dat jos hainele punându.le la spălat si am intrat in cada.
Dupa ce am terminat dusul, am iesit sa imi usc parul, dar am observat ca am uitat sa imi iau si haine de schimb. Imi infasor un prosop in jurul corpului si dau sa ies din baie. Dar ceva nu pare in regula. Din camera venea o lumina verde. Ori jocul ala lumineaza ca Soarele, ori vin extraterestrii.

Ies din baie si raman stana de piatra.
Un baiat blond si inalt îmbrăcat cu niste pantaloni verzi si un jerseu negru stătea peste Ivy in pat cu un cutit la gâtul ei. In nici macar o secunda i.a înfipt cutitul in piept lasand sângele sa imi pateze patul. Nu puteam zice nimic doar am cazut in genunchi făcând un zgomot care l.a facut pe tip sa iti întoarcă privirea spre mine.

-De ce?D-de ce?am spus mai mult pentru mine cu o voce tremuranda

El a venit catre mine si mi.a ridicat bărbia uitându.se in ochii mei plini de lacrimi.

-C-cine esti?

-Asta ramane pe mai târziu. Spune făcându.mi o tăietură mica pe obraz si lingand sângele ce imi curgea din rana, dupa care a plecat nefacand niciun zgomot.

Am tipat cat m.au tinut plămânii iar in urmatoarea secunda părintii mei au intrat în cameră rămânând traumatizati cand m.au vazut cu sânge pe fata si pe Ivy moartă pe pat.

Tata s.a grăbit catre birou si a spart ecranul calculatorului făcându.se intuneric.

Iubirea Morţilor [BEN Drowned]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum