Zhluboka jsem se nadechnul a zaklepal na Chanyho dveře, rozhodl jsem se, že mu všechno řeknu, nechci mu dál ubližovat. Po chvíli čekání mi otevřel. Když jsem ho viděl, všechno mé odhodlání bylo pryč. Jeho oči byly červené od pláče, jeho výraz ztrápený a pěsti odřené. Rychle jsem vzal jeho ruce do svých dlaní "Chany, co se stalo?" zeptal jsem se roztřeseným hlasem. Neodpovídal, jen sklopil pohled. Vzal jsem ho za ruku, zavřel dveře a vedl nás do jeho pokoje. Posadili jsme se na postel, stále jsem vyděšeně svíral Chanyho ruku. "Baeku..." řekl polohlasně. "Chceš se se mnou rozejít?" zeptal se chraptivým hlasem, který lámal moje srdce, díval jsem se do jeho unavených očí, ve kterých se odrážel strach.
"Ne, Chany." Jak bych mu to mohl udělat? Sžíralo mě svědomí, nikdy jsem ho ještě neviděl takhle zhrouceného. "Miluješ mě, Baeku?" Mé srdce se prudce rozbušilo, v hlavě se mi najednou promítal náš polibek se Sehunem, ten úžasný pocit, který to ve mě vyvolalo. Obrátil jsem svůj pohled zpět na Chanyho. Věděl jsem, že to, co řeknu zlomí moje srdce, ale neměl jsem jinou možnost. "Miluju tě, Chany." Šťastně mě objal, zatím co já pevně svíral víčka, abych zastavil slzy. "Zůstaneš tu přes noc?" donutil jsem se k úsměvu a pokýval na souhlas. Chany mi opětoval úsměv, přisunul se ke mě a začal mě líbat. Můj hrudník začala svírat úzkost, zase jsem dokázal myslet jen na Sehuna, ale snažil jsem se to všechno přebít myšlenkou, že musím udělat Chanyho šťastným. Udělal jsem chybu, zasloužím si to.
Najednou mě Chany povalil na postel a zaujal pozici nade mnou. Uhnul jsem pohledem a odhalil Chanymu svůj krk, čehož okamžitě využil a začal mě vášnivě líbat na mém nejcitlivějším místě. Přestal, když zaregistroval vyzvánění svého mobilu, protočil oči a šel vzít hovor, oddychnul jsem si. "Ahoj Lu, potřebuješ něco?" ozval se Chany. Díky bohu, že je Luhan tak otravný, vzal jsem rychle notebook a zapnul první film, který jsem uviděl. Když Chany dovolal, lehl si vedle mě společně jsme se dívali na nějakou komedii.
Asi po půl hodině mi cinknul mobil. Na 16 754% jsem věděl, že to bude Luhan, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Po 10 minutách jsem se podíval na mobil a srdce mi okamžitě poskočilo.
*21:34 Sehun: Myslíš na mě?
21:44 Baekhyun: Myslím na tebe, Hunnie.
21: 48 Sehun: Chci být s tebou, teď hned, pojďme někam.
21:49 Baekhyun: Nemůžu...
21:50 Sehun: Jsi s ním?
21:51 Baekhyun: Musel jsem tu zůstat.
21:56 Baekhyun: Hunnie:(
22:06 Baekhyun: Prosím, neignoruj mě!*
"Chany, musím za Suhem, něco se stalo, pak ti to vysvětlím." aniž bych čekal na odpověď, vzal jsem mobil a rozběhl se ven z Chanyho domu. Běžel jsem celou cestu, zastavil jsem se až u dveří, do kterých jsem začal zběsile mlátit. Lu otevřel dveře "Baeku, co tad..." odstrčil jsem ho a rozběhl se do Sehunova pokoje a bez klepání jsem rozrazil dveře. Sehun ležel na posteli, v uších měl sluchátka a dělal něco na mobilu. Když si mě všiml, vytřeštil oči a rychle si sundal sluchátka z uší. "Baekie? co..." nenechal jsem ho ani doříct větu, bez jakéhokoliv vysvětlování jsem na něj skočil. Seděl jsem na něm a začal ho horkokrevně líbat. Sehun se zapojil, převrátil mě pod sebe a skousl můj ret.
Pokračoval dál, dychtivě líbal můj krk a doplňoval to jemnými kousanci. Z mých úst unikaly tlumené vzdychy, které jsem se snažil zapírat. "Nestyď se, chci to slyšet." zašeptal mi do ucha, mým tělem projel nával vzrušení a začal jsem se dobývat pod Sehunovo tričko. Hladil jsem jeho dokonale vypracované horké tělo, nemohl jsem přestat. Znovu se přesunul k mým rtům a svoji rukou vnikl pod moji košili, zavzdychal jsem do polibku.
Najednou se rozrazily dveře "Kluci? Jdete s náma gri..." Málem jsem dostal infarkt, Sehun ze mě rychle slezl a spadl z postele. Luhan a Suho stáli ve dveřích a s otevřenou pusou se snažili vstřebat, co právě viděli. Suho si dal ruku na srdce a opřel se o futra. "Ty vole, já se poseru." Se Sehunem jsme vystřídali snad všechny odstíny rudé. "No... Chtěli jsme se vás zeptat, jestli si s náma dáte grilovaný kuře." řekl Luhan, jako by se nic nestalo. Podívali jsme se na sebe a kývnuli.
Všichni jsme se odebrali na zahradu, Suho začal chystat maso na gril a Luhan donesl něco k pití. Chtěl jsem se posadit vedle Sehuna, ale on si mě přitáhl k sobě, posadil si mě na klín a pevně objal kolem pasu. Suho a Luhan se na nás usmáli. "Sehune, nezapomeň, že Baekie je o dost slabší než ty, tak mu nedávej moc zabrat!" poznamenal káravě Suho a všichni jsme se začali smát.
ČTEŠ
I Just Hate You (SeBaek)
FanfictionPo prázdných dnech, strávených jen myšlenkami na tebe, jsem přišel na to, kdo jsi. Jsi drásající smutek v mých nočních můrách. Jsi stín, doprovázející mě v nekonečné temnotě. Vzpomínáš si na tu noc, kdy jsme leželi pod hvězdnou oblohou na staré, chl...