Bylo už kolem osmé večer, seděl jsem s rodičema v obýváku a dívali jsme se na nějakou komedii. "Už jsem dlouho neviděla Chanyho, stalo se něco, Baekie?" zeptala se máma. Touhle otázkou sprovodila ze světa moje očekávání klidného rodinného večera. "Em.. Je u rodiny, vrátí se příští týden." odpověděl jsem stroze a doufal, že tomu dál nebude věnovat pozornost. "Tak doufám, že ho zase brzy uvidíme." nervózně jsem pokýval a znovu se věnoval filmu, než mi zavibroval mobil na břiše.
20:11 Sehun: Chybíš mi..
20:11 Baekhyun: Ty mě taky, Hunnie.
20:17 Sehun: Uděláš pro mě něco?
20:18 Baekhyun: Ano?
20:20 Sehun: Dovolíš mi dnes večer znovu usínat vedle tebe?
Usmál jsem se do mobilu, můj dech se rozechvěl a v břiše jsem cítil nervózně-příjemný pocit, cítil jsem se jak praštěná třináctka.
20:22 Baekhyun: Jsem na cestě.
"Půjdu ven, vrátím se až zítra." oznámil jsem rodičům a rychle za sebou zavřel dveře, tušil jsem, že bych se jinak nevyhnul podrobnému výslechu kam jdu a s kým. Dal jsem si do uší sluchátka a zamířil za Sehunem. Až teď mi došlo, že mu můžu napsat, aby mi šel naproti. Po několika minutách jsem v dálce zahlédl jeho siluetu, když mě zpozoroval, rozběhl se ke mě a pevně mě mačkal ve své náruči. Omotal jsem ruce kolem jeho zad a zvedl hlavu na pokyn, že chci pusu. Usmál se a naše rty spojil do dlouhého sladkého polibku. "Pojďme se projít." navrhl. Kývnul jsem, vzal ho za ruku a rozešli jsme se neznámo kam.
Celou dobu ani jeden z nás nepromluvil, po chvíli jsme narazili na opuštěnou lavičku, Sehun se posadil a stáhnul si mě na klín. Opřel jsem se do jeho hrudi, omotal ruce kolem mého pasu a položil bradu na moje rameno. Všiml jsem si na něm, že ho něco trápí. Neměl na tváři svůj klasický dětinsky nadšený výraz, který doprovázel jeho krásný úsměv. Připadalo mi, jako by potřeboval vědět, že není sám, ale proč? "Můžeš mi něco slíbit?" zašeptal. "Nikdy mě neopouštěj." Zaskočilo mě to, chvíli jsem nevěděl, co na to říct. Postavil jsem se a vytáhl na nohy i Sehuna, objal jsem ho kolem krku a stáhl si ho do polibku. "Neopustím tě, Sehunnie." usmál se a znovu mě políbil. "Chtěl bych ti někoho představit."
Nechtěl mi říct, o koho jde, i když jsem ho celou cestu přemlouval. Zkoušel jsem být roztomilý i naštvaný, prosil jsem ho, kousal a mlátil, ale neřekl ani slovo, jen se mi vysmíval a dobíral si mě, proto když jsme došli ke dveřím jejich domu, extrémně jsem znervózněl. Odemčel dveře a já se okamžitě vecpal do chodby, abych zanalyzoval situaci. Prvně jsem upřel svůj pohled na boty, vedle těch, které jsem tu vídal denně, se objevily černé lodičky. Takže je to nějaká žena. Z obýváku jsem zaslechl hlubší ženský hlas, což značilo, že je starší než my. "Mami?" zakřičel Sehun. Ztuhnul jsem a málem jsem sebou seknul, na tohle jsem vážně připravený nebyl.
Před námi se objevila sympatická žena s platinovými vlasy sepnutými do úhledného drdolu. Měla na sobě červené pouzdrové šaty, které zdůrazňovaly její plnější postavu. Zmohl jsem se jen na to stát a zírat na ni s otevřenou pusou, skvělý první dojem. Sehun mě jednou rukou objal kolem pasu a přitáhnul mě blíž k sobě. "Mami, tohle je Baekhyun, můj přítel." Její úsměv vystřídalo zřetelné zaskočení. "Přítel? Ale co..." než stačila doříct větu, Sehun ji přerušil "Prostě se seznam s Baekiem." řekl důrazně, žena kývla a znovu se usmála. "Ráda tě poznávám, Baekhyune, jsem Nari." představila se a podala mi ruku. "Moc mě těší." uklonil jsem se a znovu se přitulil k Sehunovi. "Tak my jdem nahoru." oznámil a táhl mě k sobě do pokoje.
"Musím ti něco říct." prolomil klidnou atmosféru, která panovala, když jsme leželi v posteli. Vyděsil jsem se a očekával ty nejhorší scénáře. "Zůstávám v Korey." celým mým tělem projela radost, skočil jsem na něj a začal ho vášnivě líbat. V tu chvíli mě nezajímal důvod ani nic jiného, jen jsem s ním chtěl sdílet tu radost, kterou jsem právě cítil. "Věděl jsem, že bys beze mě nevydržel." popíchl jsem ho a věnoval mu letmé polibky na klíční kost. Zasmál se a začal mě jemně hladit po zádech, uložil jsem se na jeho hrudník a zavřel oči, zatím co jsem znovu naslouchal tomu zvuku, dávajícímu mému životu smysl - tlukotu jeho srdce.
ČTEŠ
I Just Hate You (SeBaek)
FanfictionPo prázdných dnech, strávených jen myšlenkami na tebe, jsem přišel na to, kdo jsi. Jsi drásající smutek v mých nočních můrách. Jsi stín, doprovázející mě v nekonečné temnotě. Vzpomínáš si na tu noc, kdy jsme leželi pod hvězdnou oblohou na staré, chl...