Padurea de mult uitata

110 7 3
                                    

  Simt ceva ciudat...simt fluturasi in stomac de fiecare data cand ma priveste, de fiecare data cand sau ni se ating mainile din greseala si de fiecare data cadn ma uit la el...Zyra este cu totul diferit fata de alti baieti, asta este clar, doar este un lup, dar ma atrage atat de mult felul lui de a fi si are multe calitati care ma determina sa ma indragostesc de el. Oricat m-as opune nu pot sa nu simt ceva pentru el. Ah, nenorocita asta de iubire! Nu am chef de ea...cand esti indragostit ai numai de suferit, prea putine parti in care esti fericit cu adevarat si in plus de asta, de fiecare data unul iubeste mai mult decat celalalt intr-o relatie, rar sunt in egala masura, sau cel putin asta mi-a spus Emma. Nu am mai avut un prieten pana acum dar pur si simplu nu vreau sa ma indragostesc! 

-De ce te uiti la mine asa?! Zice el tulburandu-mi gandurile.

  Nici macar nu eram constienta ca ma holbam la el. Dupa ce am reenit cu capul pe pamant, mi-am indreptat brusc privirea in alta parte.

-Doar ma gandeam. Oricum priveam prin tine. raspund eu incercand sa nu ma rusinez.

-La ce iti sta gandul? Intreaba el asezandu-se langa mine pe iarba zambind si uitandu-se la mine.

-Pai...Evident ca nu aveam de gand sa ii spun ce imi trecea mie prin cap. Tu crezi ca o sa reusesc sa imi indeplinesc datoria?

-Fara mine clar ai fi praf dar pentru ca sunt eu cu tine zic ca da. raspunde el incepand sa rada.   Nici macar nu il priveam in ochi, nu voiam sa isi dea seama ca am o sensibilitate pentru el. Oricum trebuie sa fac ceva ca sa imi treaca.

-De-as putea fi atat de sigura pe mine cum esti tu nu as mai avea nevoie de tine. Ii raspund rautacios. Dar cum nu sunt, cred ca trebuie sa iti multumesc ca ma ajuti si imi esti alaturi...asa ca, Multumesc, Zyra!

-Ei hai ca ma flatezi! spune el ridicand mana intr-un pumn in sus ca sa "ciocnesc" cu el. Fix cand am vrut sa imi retrag mana, el mi-a apucat-o repede si m-a tras atat de aproape de el incat varful nasului meu aproape il atingea pe al lui. Inima mea a inceput sa bata tare in pieptul meu care era lipit de al lui si imi era frica ca poate mi-o aude. Ochii mei erau larg deschisi scufundati in smaraldul ochilor lui iar obrajiimei luau foc. M-am retras incet si l-am impins cu mainile in pieptul lui ca sa il indepartez de mine.

-Ce-ai patit? Te-ai cam inrosit! Spune el sambind in coltul gurii uitandu-se la mine cu o privire provocatoare. Habar n-am ce e cu el, trebuie sa fie rece, recalcitrant, enrvant si arogant, brfusc nu mai are decat aroganta lui enervanta iar restul au disparut. Ori s-a prins ca incepe sa imi placa de el si simte la fel, ori e un bou care face misto de mine. As prefera prima varianta pentru ca nu vreau sa ii dau o satisfactie asa de mare. Ah...doamne cu ma pot gandi la asa ceva! Nu! Mai bine e un bou care face misto de mine ca sa nu ma pot indragosti de el. Da! E mult mai bine asa!
Intr-adevar ma inrosisem la fata ceea ce nu mi se intampla de obicei pentru ca nu simt fluturasi in burta decat cand alerg cu o viteza mare printre copaci. Este un sentiment foarte placut si ciudat, dar ciudat in sensul bun, un sentiment pe care nu l-am mai avut vreodata.
  Am mers incet printr-o padure pliina de verdeata si de viata din varful muntelui pana cand ne-a lovit un vant puternic si rece si un suierat inspaimantator care trezea in mine un altfel de sentiment, dar de data asta neplacut, spaima. Era tare dubios sa treci brusc de la o pature frumoasa si insorita, la una foarte intunecoasa, uscata si mlastina cat cuprinde.

-Oh...acum intram! Spune Zyra schimbandu-se dintr-un zambaret in lupul pe care il stiam eu.

  Dupa toata treaba cu Stelaris i-am povestit ca trebuie sa cautam vampirii revendicati de partea binelui asa ca am pornit in cautarea lor.

-Sa inteleg ca am intrat intr-o padure necalcata si neatinsa?! Intreb eu reintorcandu-ma la postura mea serioasa.

-Cam asa ceva...Asta este una dintre padurile de mult uitate. Sunt foarte periculoase chiar daca sunt parasite si necalcate de oameni sau animale, sunt destul de vizitate de spirite rele si inconjurata de magie neagra. Sa stai aproape de mine! imi spune el tragandu-ma in spatele lui de parca as fi in stare sa fug ca o bezmetica intr-un loc atat de inspaimantator.

The Wild WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum